jah bij die quest ben ik nu ook , ik heb de grot nog niet eens ontdekt, alleen een frost atronach bij die ruins....en toen dat ding klaar met me was kon ik enkel nog load game doen maja, in welke windrichting ligt die grot vanaf die ruins dan? btw je moet de LEIDER afmaken. en over vivec met bootjes, i´ve never seen any boat daar. waarrrrrrrr ligge ze?
In Vivec liggen de bootjes helemaal beneden (bij Foreign Quarter vind je het bootje buiten de Lower Waistworks.
Me eige complete hlaalu stronghold. Blamora is ook cool als je opdrachten krijgt in die stad die je daar ook moet uitvoeren. Gewoon een paar straten verderop wezen, erg relaxt
hé Blade ik ben op level 45 maar heb nog steeds niet gejoint bij een Great House. Hoe groot is een stronghold nou eigenlijk? Ik bedoel: veel rekken (om dus wapens enzo op te leggen), kasten, kleerkasten, bedden?
weet niet meer hoe hij heet, maar zo'n dorpje dat onder een zandstorm ligt als je er voor het eerst aankomt (het dorpje met de quest van een jongen die alle koopmannen tegoed heeft en niet wil terugbetale) vind ik pr8ig... ook Balmora is schitterend, en ik ben blijkbaar de enige die dat vind, maar Vivec, en vooral Ebonheart zijn mooi..... btw, ik vond daarstrax in Vivec: Arena in de Storage room een luike waar je de Morag Tong achter kan vinden , Storage room daar is ook heel handig als je geld nodig hebt...
kheb een stronghold bij Hlaalu. de rest zal vergelijkbaar zijn. Je hebt een groot huis met 3 verdiepingen (2 kleintjes) met 20 rekken en kisten. en nog 4 kleine huisje met ong. 10 kasten en kisten. de grote valt vies tegen, maar de opslagruimte is aardig alhoewel je net zo goed daarvoor een (paar) mooie villa('s) in Balmora kan uitzoeken.
damm ik ben leider van Telvanni en in mijn huis heb je een dungeon een lower tower daar is maar 1 kast 2 bedden 1 kist en een tafel en een plank en een upper tower daar is een eet ruimte en een slaap kamer met kast en bureau maar hij wordt wel bewaakt door dwemmer machines (ben de naam ff kwijt)
In Sadrith Mora haat bijna iedereen mij. trouwens die stad is te groot. mijn huis in S.M. is bijvoorbeeld veel te ver van de mages guild. mijn thuishaven is nu in Caldera, daar woon ik twee huizen van den Creeper en daar is het ook veel gezelliger...
ik vind caldera juist een kolere stad. ik kom er alleen om spulletjes te sellen aan die creeper maar voor de rest is er niks te beleven. mijn thuishaven is trouwens wel in balmora dicht bij mijn stronghold en bijna alles guilds
Op de een of andere manier vind ik Balmora wel een mooie stad. Tevens ook de steden in het oosten (Vos, Tel Mora, e.d.) Kutste stad is nog Vivec, een hoop lopen en meer niet.
daar kan ik me wel in vinden ja. het is wel goed gedaan dat ze die bootjes hebben gedaan. je kan ook die blessing gebruiken zodat je net zo lang levitate hebt als je zelf wil. ik weet alleen niet hoevaak je dat kan gebruiken
Als je in het Puzzle Canal op pilgrimage gaat, kun je daarna voor altijd onder water ademen, en snel zwemmen... vet handig hoor waar kan ik btw nog meer van die bonusen krijgen??
jammer... das maar voor 1 dag daarna verdwijnt het weer. en ja in (bijna) elke tempel en pelgrimsite is er een blessing.