Ik heb geen handleiding bij het spel (sega pack). Ik heb al 2 seizoenen gespeeld en ben overal eerste geworden. Er zijn nog een paar autootjes die ik nog niet heb maar dat komt doordat ik niet de hele chronicle mode heb uitgespeeld.. Alleen zijn er nog een heleboel event races die nog niet geunlocked zijn (meer als de helft). Hoe komt dit en hoe los ik het op...?
volgens mij kan je niet met alle auto's alle event races doen, omdat je bij sommigen een auto uit een bepaalt jaar nodig hebt.
Op zich is het niet zo moeilijk.. De namen zeggen het vaak al RallyEvent -> rally auto SaloonEvent -> middenklasser auto Hatchback -> klein koekblik auto etc
Je moet voor die 70 race met een auto rijden uit de jaren 70 zelfde geld voor die 80 en 90 jaren race je kan het ook lezen als je op die event klik wat de race inhoud en anders ga je naar car shop als je niet weet met welke auto je moet racen daarvoor en kies een merk als je dan op je linker trigger drukt ken je zien of je met die bepaalde auto een van die races kan doen
Klopt niet ik heb de jaren 80 race gereden met de Caspita. Dat is trouwens een wrede bak zeker omdat de achterspoiler zich aan de snelheid van de auto aanpast.
Ik geloof dat ik hem bij die races heb gekregen waar je alleen met een bepaalde wagen kunt rijden. Daar heb ik ook de Ford GT 90 gekregen. Welke precies dat weet ik niet maar het was in ieder geval niet bij de normale seizoen races. Of was het nou toen ik chronicle uitgereden had, ik weet het niet meer. Nou daar heb je ook lekker veel aan dus. niet sorry
die krijg je door 1e te worden in die race, en special prices krijg je als je na de eerste ronde 4e 5e of 6e ligt, en dan toch de race nog wint