Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Westen is op het kaartje de linkerkant. Als je balmora via het zuiden binnenloopt gewoon rechtdoor lopen en dan ligt er aan de linkerkant een armorer. Anders gewoon ff een rondje stad lopen, ken geen kwaad en weet je direct waar alles zit

2. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    heik heb ik vivec in zn zwevende steen een hoop ordinators gekild en ik loop nu met full indoril harnas (behalve de greaves die kan ik niet vinden) maar mij vallen ze niet aan ook niet als ik met ze praat en wat is het beste medium armor en waar kan ik die vinden

3. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tis trouwens wel handig als je ff naar Ebonheart gaat en dan ten noorden van het achterste gebouwetje is een onderwatergrot. Daar moet je iemand verslaan (kwas lvl 15 en ik had er geen moeite mee) en die heeft lord's mail aan. Dit is het sterkste armor dat er is. Je kan hier ook nog 300 septims, glass sword + frost damage, glass jinxblade, demon katana. Dus das wel geinig.

4. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ohhhhh ff zoeken dan!
    ik loop nu rond in een volle Orcish Armour
    ook wel sterk :D

5. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Ghosgate hebbie ergens zo'n armorer die een volledig set van Glass Armor verkoopt. Dit is het sterkste light armor en ziet er ook erg tof uit. Kill dat ventje daar gewoon voor zo'n set en verkoop het overige aan de creeper/mudcrab vooreen hoop cash. Verder zijn er ook nog wat Glass items te vinden in de manor links van de Skar in Ald-Rhun, diegene waar al de corprus beesten in zitten. Even ter informatie...;)

6. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    khep de fighters guild gejoined en ik ben een level 2 orc-je :)

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben nu in the grazelands (oosten van de kaart), en ik ben van plan binnen kort weg te gaan omdat ik er geen zak aan vind,
    maar is er daar nog iets speciaals? een vet zwaard die in een grot ligt ofzo? of een vette quest ? (die azura´s statue quest heb ik al)

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Jeezus, kun je nog luier zijn!!:'-(
    ga zelf ff rondkijken.

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    is dat Indoril Harnas beter dan Ebony armor.

10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je met ten noorden buiten of binnen Ebonheart?
    HELP...:)

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik nog geweest:) nu je het zegt, k'ga ff een kijkje nemen.:D ziet er op de kaart lekker gezellig uit (al dat groen, in plaats van the Ashlands.:'-( ).:p

12. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik Orc armor vinden? Ben namelijk zelf een Orc en zou wel wat willen :)

13. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    in ghorak manor (caldera) boven staan een paar orcs en ligt ergens een kist met zooi orcish armor en anders als je vanuit dagon fell (bovenaan de map) naar het weste (links) loopt dan kom je ergens een groot standbeeld tegen met 4 orcs (een met een hamer, een met een boog, een magier en nog eentje) die bij elkaar alles hebben.

en nee, indoril is niet sterker dan ebony maar wel zo'n beetje het sterkste medium armor.

en het sterkste is nog deadric armor (non-unique) en je heb ook nog unique dingen die nog sterker zijn dan deadric maar daar bestaat van elk soort maar een deel van het armor zoals dragonbone en lords mail

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf Orcish Greaves en Boots,maar weet nie meer hoe ik eraan gekomen ben, kdenk van een kerel in Sadrith Mora.:eek: :confused:
    Maar kweet wel dat er een Orcish Cuirass en Boots liggen achter den toog bij een armorer dichtbij de winkel van Ravirr in Balmora.
    Er staat wel een guard te kijken en de verkoper zelf staat er bijna met zijn neus op te kijken, dus sneaken zal ook nie helpen.:eek:
    en sorry, maar die k*tverkoper wil deze onderdelen niet verkopen.:confused: :'-(

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    thanx voor die armor-info.:)
    mijn Medium Armor skill zit nu namelijk op 100 en ik heb nu namelijk al een maand orcish armor.:eek:
    begin het uitzicht van mijn character namelijk dik beu te komen.

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Hé mensen, heb ff een vraagje:
    ik heb net de Warlock's ring (duurste ring in Morrowind).
    heb deze middag ff rond gekeken in het oosten Van de ruines van Ball Fell, ga daar op het eerste eiland ten oosten van die ruines in een cave binnen (genaamd Ashirbadon) en vecht me tot het uiteinde van de cave (ten nadele van Deatroth, Dremora en Atronachs) en kill daar een mage en zij had dan die ring.
    was een behoorlijk coole quest. dit was ff ter info, nu mijn vraag:
    ik zie aan het uiterlijk van de Warlock's ring dat het in feite een geenchanted exquisite ring is, dus als ik nu een exquisite ring steel, kan ik hem dan zodanig enchanten dat zijn waarde stijgt??:confused:
    HELP!:)

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    NEE! dat vind ik jammer want ik had eerst ook een nordic claymore en die had ik enchanted voor +/- 60.000 septims, maar daarna was het zwaard dus mooi niet in waarde gestegen... DAS MOOI PET! jammerlijk foutje....

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je in Vivec: Arena nou eigenlijk ook in de Pit vechten tegen andere gladiatoren ofzo, ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet... En het lijkt me best wel 8) !

19. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je nu eigenlijk aan een stronghold (hij is nu compleet) behalve de opslagruimte en spul wat je in ligt kunnen gebruiken?

en wat heb je nu eigenlijk aan dat je grandmaster bent van een house. je kunt niet iedereen commanderen, of wel:cool:

de vragen zijn vast al gesteld, maar ik ben lui:+

20. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar ligt de dragonbone, en welk onderdeel is t? die heb k namelijk nog niet 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina