Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er niemand zoiets van "hmm.. beetje typisch dat we alleen maar negers aan het doodschieten zijn"?

:9

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou zeggen een stuk beter dan Gears of War. Het lijkt wel of je naar een kaskraker van een film zit te kijken, ik vind het er echt ziekelijk mooi uitzien. Qua gameplay is het idd net zoals in deel 4, maar dat is zeker niet erg. Dit wordt echt een spektakel zodra dit (waarschijnlijk in de verre toekomst) in de winkels komt

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, maar ik wilde geen Gears of War-fanboys voor het hoofd stoten :+

Ik vind het er zelf ook een stuk mooier uitzien dan Gears of War namelijk, kon mijn ogen echt niet geloven toen ik de trailer aan het bekijken was. Had veel verwacht, maar dit niet :eek:

Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  4. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tsux

Nee eigenlijk niet, beetje dom ook. Viel het je niet op dat we in Resident Evil 4 alleen op blanken aan het schieten waren?

Tja, vind het vreemd dat negers (buitenlanders) altijd in zo'n apart hokje geplaatst moeten worden. Ja, ze hebben een verscrikkelijke geschiedenis van racisme achter de rug (en aan de gang). Maar om dat nou te gaan afrekenen op een spel/film vind ik een beetje ver gaan. In pak'm beet Stranglehold schiet je vrijwel ook alleen op Chinezen, maar dat maakt zo'n spel echt niet anders (racistisch?) voor mij hoor.
    Ja je zult pas een paar van die mislukte neo-nazi's hebben die hier hard op gaan. En de politiek zal er wel weer als dolle honden zich erop inbijten als blijkt dat er 'racistische' content in de game zit... Maarja maar we leven dan ook niet voor niks in het land waar de negerzoen voortaan slagroomzoen moet heten...

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Precies zulke dingen vind ik zo belachelijk, negerzoen mag niet maar jodenkoeken, BLANKE VLA mag wel! (omdat daar niet over geklaagd wordt) Damn dit land gaat als je het zo bekijkt echt naar de klote, en het zou dan nog triester zijn als ze RE% verbieden omdat je op negers schiet dan.

Maargoed laten we maar weer over RE5 praten, anders gaat het zo alleen nog maar over de verschillende rassen in games. :)

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kan misschein ook zijn dat het zich grotendeels in Afrika afspeelt, dan is het mmisschien wel logisch zo...;)

7. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt en super fan van resident evil heb alle games behalve de survivor en de outbreak dele (gare spin/offs). Boeken,toys. Ma wacht nu al zo fucking lang op deel5, komt nu pas ergens in 2008 las ik. Echt balen maja het wachten zal het wel waard zijn denk ik!!

8. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kwam RE5 pas begin 2009..
    Maargoed als hij uit is, koop ik de super limited collectors edition, op de dag dat de eerste winkel hem verkoop! RE5 = _O_

9. GerardZero

GerardZero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NOG MAAR 12 WEKEN!!!!!!!!!

(hij komt ongeveer bij Pasen dus....)

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is dat je het zelf gelooft... maar nee

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lijkt me ook stug, laatste bericht was dat het wel s 2009 kon worden

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jongen, als jij je daar happy bij voelt komt ie zelfs morgen voor je uit. :9

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt Damnn goed uit hoor !

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ziet er echt wel kicken uit, man jammer dat ie pas volgend jaar komt :mad:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is dat al zeker? het enige wat we zeker weten over de release date is dat we er niks zeker over weten toch? :p als ze nu al aan t testen zijn zou het mij niks verbazen als hij de kerst haalt

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    He grappig wilde het net plaatsen.

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ziet er goed uit word zeker een must buy als die net zo goed word als RE4.

Alleen zo te zien is wel precies de zelfde targeting system als in RE4.
    Waar je moet stil staan om te kunnen mikken. Hoewel het niet zon big deal is vind ik dat nog wel aardig jammer, aangezien ik altijd wil kunnen blijven lopen zelfs tijdens het aimen. Maar voor de rest zal het weer een toppertje worden. :)

20. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist zo Goed!
    RE4 is de beste game ooit gemaakt ongetwijfeld!_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina