1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

leeftijd gamer

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 30 sep 2007.

  1. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    15 jaar
    gameboys
    pc
    ps
    ps2
    xdoos360
     
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    21 jaar. Meestal 360, maar voor het slapen gaan een sudoku of 2 op de DS kan mij ookwel boeien :).
    Verder staat hier nog een ps2 waarop ik heel af en toe nog wat FF speel. Een Gameboy, Gameboy Advance, en een ps1 staan hier ook nog, maar deze worden niet meer zoveel gebruikt.
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    22 jaar,

    Ben 8ste begonnen met gamen.
    de NES had ik als eerst

    daarna kwamen dez consoles die ik nog steeds heb.

    PS1
    PS2
    GameCube
    X360
    PS3
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het wordt nu een beetje een opsom topic.

    Verder vind ik het ook wel hilarisch dat mensen beweren dat ze vanaf hun 2e á 5e gamen. Dat kan je toch niet serieus noemen.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vanaf 5 kan toch wel? Ik speelde toen leerzame spelletjes zoals Robbie Konijn, Freddy Fish en Putt Putt.
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf je 5e gamen kan wel, mij broertje heeft op zijn 5e Halo uitgespeeld op Heroic. _O_
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik speelde op m'n vijfde Street Fighter II en Mario op de SNES. Reken maar dat ik veel plezier heb gehad met deze games.

    Talent!
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, in de mp van Halo 1 verlies ik altijd, 3 kan hij nog niet zo goed 8).
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat is inderdaad wel heroisch. Is die niet toevallig op 29 februari geboren, dat ie eigenlijk 20 is?
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nu 19. Mijn eerste game-ervaring was rond mijn 6e op een zeer vage pc waarin je diskettes gebruikte die gigantisch waren. Vervolgens kwam er een NES, wat heb ik me vermaakt met Mario (vooral duckhunt dat er bij op zat) en mario bros 3. Daarna kwam er een Amiga in huis met een bak vol diskettes welke je allemaal moest nakijken met wat erop stond, de spellen waren nog te tof ook (op sommige diskettes stonden alleen plaatjes/foto's).
    De daaropvolgende console was een psone (Tekken 3 :thumbs: ). Daarnaast had ik ook een GBAsp, maar die had ik al snel verkocht. Na de PSone kwam de xbox, welke ik nog steeds heb en op dit moment heb ik een DS en een xbox360.
    Je weet nooit wat de toekomst brengt, maar ik ben niet van plan om op een bepaalde leeftijd te gaan stoppen met gamen. Zelfs ouderen spelen met een Wii, dus waarom zou je op een bepaalde leeftijd moeten stoppen met gamen.
     
  11. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    18 jaartjes

    RPG en GTA fan

    Altijd ps gehad voor gta serie's en me pc voor RPG en was er ook aardig vroeg bij met NES:)
    en nu 360 wanne have gta 4 :eek:
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nee da's niet zo. :+
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 5e speelde ik veel Freddie de Vis, Put Put en Pyama Sam. (goede oude tijd)

    Vanaf mijn 6-7e levensjaar kreeg ik een Gameboy colour en heb ik veel Super Mario en Pokemon Blue/Silver gespeeld.
    Daarna veel op de PC gegamed, met oa: MOHAA, Warcraft III, Command and Conquer Generals, WoW, World in Conflict etc. etc.
    Ook een lange tijd vermaakt met de DS met games als: Mario Kart DS, Advanced Wars, Hotel Dusk: Room 215 en de gehele Phoenix Wright serie. (1, 2 en 3 )
    Sinds een paar maanden een XBox 360 elite.:)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  14. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik rond de 5 jaar was, waren er geeneens spel computers :) hahahaha. ja, of je moet een reken machine mee tellen als "computer" ;)
     

Deel Deze Pagina