[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee dat niet.

    Ik zal hem die lijst wel even laten invullen.
     
  2. Bloodscalp958

    Bloodscalp958 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Help mij altublieft

    Ik heb een ethernet kabel ge trokken en in mijn experia box gedaan en de andere kant in mijn xbox360 als ik nu wil verbinden lukt het niet! ik snap het egt niet kan iemand mij helpen alstublieft!



    IK DANKU HEEL ERG ALS U MIJN PROBLEEM OPLOST!!!!!!!!!!!
     
  3. widw

    widw Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb sinds een week tele2 (telefonie & internet 20mb) ik neem aan dat het best goed internet is. maar ik heb de een hele slechte ping(connectie). ik heb me nat al open staan dus dat kan het probleem niet zijn. heeft er iemand een oplossing..

    al vast bedankt!
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    foutmelding is handiger .. dan zeggen hij doet het niet

    Klagen bij jouw provider. je kan er zelf niets aan doen
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hier nieuw internet en de router staat nu beneden, dus er moet een langere UTP kabel komen, ik had een meter of 3 en nu heb ik er één bijgekregen van 25 meter, lang genoeg dus maar is het zo dat hoe langer de kabel, hoe meer snelheid verlies ofzo?

    Is het dus verstandiger om van die kabel een 10 meter kabel te maken, waar ik het ook ruim mee haal?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt geen snelheid verlies (verwaarloosbaar) dus een kortere kabel is niet nodig (misschien wel handiger qua verbergen)
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan! Dan hou ik de kabel gewoon zo lang, ik heb mogelijkheden zat om te verbergen dus dat zit wel goed :)
     
  8. Prayer

    Prayer Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in een mega goede stemming aangezien live het vanuit het niets doet... Straks gold fixen... en dan tot in de late uurtjes doorgaan
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet heel vaak m'n land op Nederlands maar hij blijft terug springen naar United Kingdom, iemand een idee waar dit mee te maken heeft?
     
  10. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    2 live accounts betalen met 1 creditcard

    ff een vraagje:

    mijn broertje heeft al geruime tijd een xbox live gold account, die hij betaald met mijn creditcard.
    Ik heb sinds kort ook een xbox360 en wilde ook maar eens zo'n gold account aanmaken, echter kreeg ik de melding dat mijn creditcard gegevens not valid waren.
    Ligt dit misschien omdat er al een live account wordt betaald met deze creditcard of moet dit niet uitmaken en ligt het dus ergens anders aan?

    Ik ga ervanuit dat je gewoon meerdere accounts moet kunnen betalen met dezelfde creditcard (en gegevens), echter weet ik zeker dat ik al mijn gegevens juist ingevuld heb.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een nieuwe credit card gekregen? Ik heb geen problemen met meerdere accounts. Vul je gegevens in op xbox.com account management dan gaat het in iedergeval zonder tikfouten
     
  12. Volumius

    Volumius Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: De XBOX zegt al bij het IP Adress testje FAILED
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 6mbit down/768k up

    Modem

    Welk merk modem heb je?: KPN Experiabox (Gigaset SX551)
    Modem type?: WLAN DSL
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

    Router

    Welk merk router heb je?: KPN Experiabox Gigaset SX551
    Welk router type?: WLAN DSL
    Welke firmware?: 1.41.4-iptv (Feb 6 2007 21:12:35)
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: IP Adress failed
    Wat heb je geprobeerd?: Powercycle, 6x met xbox 360 support gebeld, 1x teruggebeld door 2e lijns, 2x met kpn gebeld.

    Bij het handmatig instellen van een ip en het uitzetten van de xbox en de experiabox en dan beide weer aanzetten krijgt hij welgeteld 1x een ip. Als ik dan de connection test herhaal zegt hij alweer bij ip adress failed. Als ik handmatig de dns instel is het zelfde verhaal van toepassing. Het werkt 1x maar bij het opnieuw herhalen van de connectietest loopt het alweer spaak bij IP adress.

    Heb het 1x zover gehad na alles handmatig ingesteld te hebben en daarna zowel xbox 360 als modem laten powercyclen dat voorbij IP adress en DNS kwam maar dan gaf hij bij MTU failed. Met X de test herhalen liep wederom uit op een fail alweer bij IP Adress.

    Waar stopt de test?: bij IP Adress
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): handmatig ip instellen, ook al gedaan maar dan krijgt hij bij DNS een failed.

    Heb zowel met XBOX 360 support als kpn uren gebeld, bij kpn zeggen ze steeds: Wij ondersteunen het niet, prettige dag verder meneer :mad::mad: Ook bij 360 support kwamen ze er niet uit. Ik word er echt helemaal compleet gestresst en gestoord van. Wie kan mij helpen?!
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vraagje:

    Opgelost. Moest alleen de naam van mijn gamertag veranderen, degene die ik had zonder live bestond al.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  14. MelvinV

    MelvinV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, niks doet het, vandaag weer niet. Begin een game en na 2 minuten spelen disconnected
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik Speel al een tijd offline maar heb sinds gister eindelijk xbox-live \o/ .
    Nu had ik op xbox.com al een gamertag aan gemaakt met dezelfde nick als op de 360 maar toen ik me gister aanmelde met een trialcard stond alles (gamerscore, achievements) weer op 0 :'-( . Het profiel op de 360 heb ik nog wel. kan ik me na de maand van de trial daarmee opnieuw aanmelden of moet ik mijn account eerst helemaal opzeggen??

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vraagje:
    Na het aanmelden van mijzelf op live, kreeg ik 1 maand gratis Gold om te proberen.
    Mijn broertje wou ook online en nadat de xbox360 steeds vastliep bij het accepteren van de voorwaarden, hadden we maar een account aangemaakt op xbox.nl. Na enkele keren opnieuw proberen te aanmelden voor Live was het gelukt.

    Alleen is mijn vraag: Ik kreeg wel een maand gratis Gold, maar mijn broertje niet. Geldt die maand gratis Gold voor 1 xbox 360, of krijgt elke aangemaakte account(gamertag) 1 maand Gold om te proberen?
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het zo dat het accountgebonden is.
    Dus als je twee accounts hebt, heeft er maar 1 gratis gold.
    Wil je die andere ook gold hebben, zul je dus een abbonement moeten kopen voor dat account.
     
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  19. Baby-Face

    Baby-Face Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    Ik heb thuis @Home en kom niet op XBL... Ik neem IP adres enzo van mn PC over en koppel de PC van de modem af en hang mn 360 er direct aan... Normaal kon ik dan gewoon op Live maar de laatste tijd niet meer...
    Hij zegt steeds DNS failed... Automatische instellingen heeft nooit gewerkt...

    Wie kan me helpen???
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een creditcard nodig voor xbox life???

    of is een gewonen pinpas volodoende
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina