Mijn vraag aan jullie is of iemand in een of andere release lijst het Xbox spel "Chrono Warriors" gezien heeft? In de Power Unliminted zat een DVD met allerlei leuke filpjes enzo en dus ook een filmpje van Xbox-Live, je ziet een jongen die het spel Chrono Warriors speelt en dit is op het eerste gezicht geen slecht spel, integendeel, ik als Stealth-, Tactical Shooter-, RPG-lover vindt dit spel ook wel vet. Hij speelt het via Live maar ik heb dit spel nergens tussen de Live-Games gezien op www.xbox.com .
Ik denk dat het puur toeval was dat dat spel echt bestaat ( ik heb er nooit van gehoord ) , want die andere voetbal game is ook geen bestaande game.
HAHAHAHA, dat ik dit nog mag meemaken nee hoor. World Cup Warriors en Chrono Warriors zijn niet eens nep gemaakt, dit is gewoon een filmpje van MS om reclame te maken voor Xbox Live, zonder hierbij reclame te maken voor een spel, dit zijn namelijk niks meer dan filmpjes op een TV met een jongen ervoor die voor niks op knoppen ramt, hij speelt geen nepdemo ofzo, het zijn gewoon 2 filmpjes, maar totaal geen plannen voor uitbrenging
je hebt gelijk en het is idd behoorlijk grappid dat iemand denkt dat het over echte games gaat moet wel zeggen dat die beat em up er wel grappig uit zag. maareh wat hebben rpg en stealth daar mee te maken?