1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    als je xbox360 voor de 3e keer kapot is en elke keer dat het daarna gebeurd, moet je gwn subtiel vragen of je compensatie kunt krijgen omdat het de zoveelste keer is.

    dan krijg je wel gwn compensatie hoor;)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan tel ik deze nog niet mee, aangezien het de voeding is/was.
    Eigenlijk dus 8 stuks. :9
    Nope. Ik mis dus die kabel van het stopcontact naar het blok.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Als je je x360 tegen verwarming houdt of als je de achterkant tegen de muur aanzet, gaat hij dan niet kapot :eek: ?
     
  4. Blaze8t88

    Blaze8t88 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : xxxx-xx-xx (Viva Piniata/forza 2 recent aangeschaft)
    Error code : geen
    Signaal RoF : tweede kwadrant
    Probleem omschrijving : Xbox start niet op de eerste keer.

    Afgelopen week aangeschaft. Het probleem waar ik tegen aan loop is dat als ik de 360 de eerste keer opstart (op de dag) hij aan gaat, zoemt maar geen beeld geeft (vooral leuk als het de eerste keer is dat je hem aanzet en echt niet weet wat er gebeurt en waarom er niks gebeur). Hij blijft aanstaan maar doet niks. Als ik hem dan uitzet en dan weer aan zet krijg ik beeld, start hij normaal op en heb ik alle gemakken van dien. De laatste keer echter kreeg ik na het opnieuw aanzetten foutmelding in het tweede kwadrant. Daarna starte hij weer normaal op. Doe ik iets fout of ligt het aan de machine.
     
  5. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox 360 terug (vorige week vrijdag opgehaald)

    Maar meneer had beloofd een 3 maanden live erbij te regelen... maar die ik heb dus niet gekregen. Heb ik ff net gebeld, praten praten, zegt hij van, Ja er staat niet dat je zoiets zou krijgen, dus kan ik je die niet opsturen.... matig hoor... Morgen weer proberen :)
     
  6. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ heb m'n compensatie (wireless headset) net voor het einde van de beloofde drie weken gekregen. \o/
    kwam net met select vracht of zoiets:{

    service is nu wel een stuk beter als vorige jaar. krijgt je xbox binnen twee weken terug en compensatie komt zelfs binnen beloofde termijn.
     
  7. jp-reptiles

    jp-reptiles Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist mn xbox360 terug gekregen,dit was de eerste keer dat de mijne kapotging,nu heb ik volgens de bon een nieuw console gekregen,want de reparatie ging anders te lang duren,nou komt tie,ik zet mn nieuwe console aan en voordat ik ergens op kan drukken heb ik weer een red ring!
    als dit een nieuw console is ben ik sinterklaas,het console was ook half in elkaar gemonteerd en de naden stonden overal open,moest het een en ander dichtklikken,ook mn harde schijf ging er weer beroerd op,en dan als de lade sluit loopt hij keihard aan tegen de ''open'' knop
    dit is toch niet meer normaal!,mn vorige xbox maakte weinig geluid,deze klinkt als een bommenwerper,zag dat er ook een ''hitachi'' driver inlag
    heb net gebeld en moest nog moeilijk doen ook wou hij opgehaald worden,kreeg enkele instructies hoe ik m eventueel zelf open zou kunnen schroeven enz,dit is na een flinke scheldpartij van mijn kant bijgedraaid en hij word toch maar opgehaald,ik vroeg ook gelijk om een xbox met een andere driver maar dit deden ze niet,ze zeiden dat het onzin was dat de hitachi driver of zowiezo de xbox krassen maakt op games,zijn ze gek geworden ofzo?
    dit is al heel lang bekend en ook allang toegegeven door microsoft,begin het zo één groot klotemerk te vinden,vind de console qua prestaties en games echt de shit maar ga denk ik toch maar overstappen op een ps3,ik lees al dat er mensen zijn die hun xbox 7 keer ingeleverd hebben,daar heb ik echt geen zin in dus,wacht wel op de opvolger van de 360,dit is een waardeloze computer qua kwaliteit van de componenten enz....

    mvgr jp:mad:
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu een tijdje op mijn kamer staan, rechtop, en helemaal vrij zodat er goed koude lucht bij kan komen en nu heb ik het probleem niet meer. Beneden stond hij in een kastje. (maar wel helemaal vrij!)
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe groot de kans is dat mijn 360 weer defect raakt na reparatie?
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zoon kut bedrijf je wilt niet weten hoe vaak ik daar aan de lijn heb gehangen!
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu aan mijn 4e xbox bezig en deze geeft vanaf de "reparatie" precies hetzelfde als jij beschrijft. Gewoon geen beeld, alles zwart en de wireless controller connect niet. Na uitzetten en weer aanzetten doet-ie het meestal wel, soms krijg ik inderdaad zo'n E72 (of E74, weet het niet eens zeker) melding met een foutmelding in het 2e kwadrant. Na weer uit en aanzetten doet-ie het tot nu toe weer gewoon. Ik doe het er maar mee want heb er geen zin in om hem weer op te moeten sturen. Ben hem alles bij elkaar al een maandje of 3 kwijt geweest de afgelopen 12 maanden. Vind het wel best zo.

    Support zegt dat het aan de videokabel ligt. Ik denk zelf dat de kans groter is dat het met het aardmagnetisch veld of de stand van de maan te maken heeft. Mogelijk in combinatie met eb en vloed en de temparatuur in Tanzania. Zit trouwens ook nog steeds te wachten op de mij beloofde 1 maand Live, maar na vele telefoontjes en e-mails hou ik dat ook maar voor gezien.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tjezus, wat een ballentent zeg die helpdesk. Nog steeds GEEN labels!! Heb weer gebeld van de week en heb ze nog steeds niet, zit er nu al bijna 2 weken op te wachten. :mad:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tja, ze mogen je blijkbaar niet. :+ Ik kreeg ze binnen een paar uur al..
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, dat is dan wederzijds. :) Vind het maar heel vaag en uitermate irritant.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  15. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een groot probleem, maar toch best wel vreemd. Als ik mijn 360 rechtop heb staan, flikkert het lampje soms van 1 naar 2 (als je je 360 dus plat legt).

    Als ik mijn 360 dan even schud, dan stopt het. Is hier iets aan te doen?
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je bent je xbox toch niet aan het schudden als hij aanstaat mag ik hopen? :confused:
    Ik denk dat het mechanisme dat de positionering bepaalt, een beetje van de kaart is. Maar het zou geen problemen moeten opleveren.
    Staat je xbox wel op een stevige ondergrond en niet naast een subwoofer ofzo?
     
  17. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet echt schudden, maar gewoon eventjes tikken. En dat doe ik alleen als er geen CD in zit.

    Mijn Xbox staat op een verrijdbare TV-meubel. Misschien dat het daar aan kan liggen?
     
  18. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje terug de ring of death gehad, na 1,5 week weer terug gehad ik erg blij weer blalbla.
    Nu zit ik bezig met Assassin's Creed en nu loopt ie vast, dus ik zet hem weer uit. Start hem weer op loopt ie weer na 5 min vast.
    Dus ik denk probeer het nog een keer en laad hem weer op druk op pauze zit even op me laptop en loopt het beeld weer vast naar 5 min! :mad:
    Weet iemand mischien wat dit kan zijn!!??!?!?

    Alvast bedankt_O_
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kijk eens even naar je CD, zit daar een grote ronde kras op?
     
  20. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar heb ik al naar gekeken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina