Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En heb je dit probleem ook met andere games?

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik "lolde."

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    misschien even je cache-geheugen legen? (weet niet precies hoe het werkt, maar google -> xbox 360 cache en je hebt het zo)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dan moet je naar system blade > hardeschijf en dan op Y klikken om naar Memory te gaan en dan vervolgens XX LB RB XX in te tikken op je controller.

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net ff de reparatie van mijn 3e xbox geregeld. Krijg je nu geen mailtje meer met een ticket om op je doos te plakken? en hoe zit het met de duur van de reparatie? De laatste keer voor mij was een jaar geleden en toen duurde het nog geen anderhalve week. Dat mens aan de telefoon zei dat het meer dan 20 werkdagen kon duren.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Meestal duurt het 15 werkdagen. Het kan natuurlijk ook dat je 360 eerder komtm dan dat aantal. De labels krijg je binnen 24 u gemaild.

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Ik kreeg de labels altijd vrijwel gelijk, maar het mens aan de telefoon zei niets over labels. Is het nu ook zo dat je niet meer naar de ups hoeft te bellen? Ze zei dat de ups binnen 3 werkdagen vanzelf komt. Er is wel wat veranderd in dat jaartje dat mijn xbox het goed heeft gedaan 8)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je ze niet morgen hebt liggen zul je even moeten bellen. :)

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat als je een intercooler koopt je geen rrod meer krijgt??

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, das nep

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar het helpt wel bij oververhitting. als dat het probleem van je xbox is.

12. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik heb mijn xbox donderdag opgestuurd en ze zeiden dat ze een geheel nieuwe binnekant erin plaatsen want dit is mij 3de keer dat hij wegmoet, de vorige keer heb ik hem na een week terug gehad, zal dit korter duren omdat ze nu al weten wat ze moeten doen? en als iemand ook hem opmoest sturen met dit probleem, zeg dan effe hoelang het duurde,

dank alvast:)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zal niet zo lang duren, maximaal 15 werkdagen hé.

14. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het man:p kan ik na de carnaval no beetje xboxen, maar als hij dan nog niet doet, spellen vasthangen/rode lichtjes/bekraste cd's dan zeg ik dat ze de xbox mogen houden want dan zit de maat bij mij vol, hij is meer weggeweest dan dat ik hem zelf heb

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ach ja, op een gegeven moment krijg je toch echt wel een betere hoor. Ik denk dat, als je hem nu terugkrijgt een goed werkende krijgt.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoeft niet hoor, dat dacht ik 6 keer ook, maar dat bleek dus niet zo. :eek:
    Die gereviseerde probleemkrengen blijven in roulatie.

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij sturen ze hem niet meer. De ups had hem zelf bij zich. Ik vind de service beter dan een jaar geleden. Ik heb gister gebeld en ze hebben hem een uurtje geleden al opgehaald.

18. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn xbox360 is terug binnen 1 week gerepareed zeer netjes van microsoft.
    Kreeg er nog 1 maand gratis live bij \o/

19. dery1990

dery1990 ///M3 Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het nog niet helemaal.

Ik bel ze dus op. Dan even later staat er een UPS mannetje bij mn deur? Met een of andere label? En krijg ik een goeie nieuwe xbox terug na een paar dagen? Hoe met ik die xbox aan hem geven dan? Gewoon met orginele doos en al? Ik moet er zeker ook voor betalen...

iemand?

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de Xbox zonder harde schijf in een neutrale doos verpakken. Dus gewoon een blanke witte, of grijze doos. Je kunt kiezen tussen zelf de labels uitprinten en op de doos plakken, of het UPS laten doen. Dit word je allemaal uitgelegt door de helpdesk.

En het is volledig gratis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina