digiworld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door goldenheart4, 2 feb 2003.

1. goldenheart4

goldenheart4 Guest

heeft iemand al eens iets bij digiworld besteld
    en is dit bedrijf aan te raden
    om er iets online te bestellen

2. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je genoeg tijd hebt dan kan je er wel wat bestellen.
    Heb mijn Logitech Z-680 daar besteld, die vent zei dat hij er binnen 4 dagen zou zijn!!! 2 weken later was hij er nog niet en elke keer als ik belde werd ik opgehangen door hun antwoordapparaat :mad: Maar moet wel toegeven dat ze wel goedkoop zijn, maar de service is echt superslecht!!!!!! |:-

IK ZAL ER IIG NOOIT MEER IETS BESTELLEN!!!!!!!!!!!

3. ICE18

ICE18 NO nOOb

Leuk Bevonden:
    0
    Deze winkel is echt heeeel gaar. Alleen het krot wat ze hebben daar al |:- . De winkel is gewoon een of andere huiskamer waarvan 4 x 4 m de ruimte voor de klanten is om te staan. De rest is opslag, en je kan zo al zien dat het een teringzooi is. Toen ik mijn monitor (samsung 171p) wilde bestellen hadden ze hem niet. Die zou in over 1 maand komen zei die, moest ik maar ff op internet bestellen. 1 maand verder: ik 5 x een mail gestuurd.... nooit op geantwoord. Op alle mogelijke tijden dat je kon bellen gebeld, NOOIT :mad: opgenomen daaro. Belt die gast 2 maanden later: "ja we hebben hem" ik: "ik heb hem nu allang en had hem na 1,5 maand al geannuleerd via email" hij: "ja we hebben geen tijd :{ om alle email te beantwoorden, dat doen we wel als we wel tijd hebben". De prijzen zijn idd laag, maar de service is zwaar kut. De enige manier om er iets te kopen is langs gaan en vragen erom. Bellen of emailen van tevoren lukt niet :mad: Ik koop er nooit meer.

Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  4. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    hoi mede dordenaar heb je em nou al binnen? ik wou eerst ook bij digiworld bestellen maar ze hadden em toen niet ben blij dat dat niet doorging als ik je verhaal lees;)

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er 1x een hardeschijf gehaald en daar was nix mis mee :)

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan een antwoordapparaat nou ophangen :confused:

7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een collega van mij heeft een paar maanden terug een bestelling gedaan, het betrof een compleet pc systeem. Nu heeft hij het nog steeds niet. De kerel van digi stelde voor om het geld maar terug te storten als mijn collega door bleef gaan met zeiken.

Ik zei nog tegen hem, vraag om een xbox als vergoeding voor de gelede schade....maar daarop kwam dus helaas die geld terug aanbieding :)

beroerde zaak als je het mij vraagt.

m-X

8. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb hem al binnen. Klinkt echt super!!! Het is zeker een aanrader als je het geld ervoor hebt.

Greetzzz uit Dordt!!!

9. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik ook niet!!! 8)

10. Patrol

Patrol Bullets = Enemy + 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een softwarepakketje besteld (Windows XP upgrade)
    binnen 1 dag keurig binnen, grote doos ingepakt en administratief OK.

IK heb dus een prima ervaring :)

11. georgestobbart

georgestobbart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar de logitech z-680 besteld. Ik had er een paar vragen over dus ik bellen, na een week nog GEEN antwoord. Toen heb ik zo'n formuliertje ingevuld dat ik het niet meer wou. Zij weten totaal niet van klantenservice!!

Deel Deze Pagina