Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vind persoonlijk Oblivion ook beter. Mass effect was goed maar Oblivion was geniaal en naar mijn gevoel veel en veel groter. Daarnaast vind ik dat je in een rpg toch ieder geval de mogelijkheid moet hebben om een zwaard in je handen te krijgen (of dat nou een lichtzwaard of claymore is boeit niet)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik stuurde je gisteren via de Xbox ook al een berichtje, maar je reageerde nog niet. Kun jij mij vertellen of Insane nog veel moeilijker is dan Hardcore of juist helemaal niet? En wat moet ik tegen die verdomd lastige Krogan doen? ;):confused:

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het gewoon eens uit zou ik zeggen, is toch een veel leukere manier van games spelen? :)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zou graag van iemand die het echt heeft meegemaakt willen weten, daarom vroeg ik Vegeta ook. Het is gewoon heel simpel waarom ik het vraag: Virmire en Noveria waren kut, en een deel van de eindmissie ook, maar dat waren Ilos en de rest niet. Ik wil weten hoeveel moeilijker het is en wat ik aan die kut Krogan kan doen. ;):9

5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar dat snap ik dus niet. Leuke aan dit soort games vind ik juist het zelf uitproberen van dingen, er zelf achterkomen hoe je die krogan moet verslaan etc. Alles volgens het boekje opvolgen of doen wat anderen je aanraden lijkt me niks, zeker niet bij RPGĀ“s zoals Mass Effect en Oblivion.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja sorry gisteren was ik druk bezig met sniperen in COD 4 dus denk beantwoord je wel later. Maar Isane is prima te doen. Tis voornamelijk meer irritant dan moeilijk. Zou op Insane alleen de mainquesten doen want de Geth zijn makkelijk weg te vagen met goede equipement (wat ik had moet ik even kijken als ik mass effect aan heb dus stuur me maar eens een voice chat als ik niet bezig ben)

De sidequesten zijn irritant omdat hier organics rondlopen die allemaal wel Immunity lijken te hebben waardoor veldslagen onnodig lang duren. Daarom doe op insane alleen de Mainquest voor de achievement. En krogans met immunity --> drie goede karakters (ik heb garrus en Wrex gebruikt op insane en was zelf soldier level 60) en veel vuurkracht en een beetje push om ze van je af te houden.

7. flappie

flappie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een (denk ik) simpele vraag:
    'Hoe kun je je wapens trainen?'.

Ik heb nu 5 uur gespeeld, maar ik kan eigenlijk alleen maar goed schieten met een pistol en een shotgun. Mijn machinegeweer en mijn sniper zijn zo goed als nutteloos. In het wapenwiel staat ook duidelijk dat ze niet getraind zijn. Hoe kun je dat doen?
    Alvast bedankt.

Dit is de omschrijving van mijn karakter:
    Vanguards are biotic warriors. They combine biotics and weapons to take down opponents, and are especially deadly at short range. They use pistols and shotguns, and can specialize in medium armor.

Betekent dat dan dat je nooit lekker kunt schieten met andere wapens? Als dat zo is kun je dan tussendoor een andere klas nemen en je stats behouden?

Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Als je een andere Class wilt zul je toch echt opnieuw moeten beginnen, geloof ik.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja, je kan ze wel gebruiken maar eigenlijk zijn die andere wapens nutteloos.
    Soldier kan alle wapens en als je dan een achievement haalt als bv. 150 kills met sniper dan kan je de sniper ook gebruiken bij andere classes als je overnieuw een character aanmaakt.

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nutteloos is een groot woord. Ik heb de shotgun en pistol achievement ook gehaald zonder dat ik er getraind in had. Alleen de sniper wordt moeilijk maar met wat goede items erin lukt het prima

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gehaald!!! Als je een vrouw was. ;):lol: Nee, maar ik ben wel blij.

Is het jouw trouwens al opgevallen dat je in de allerlaatste missie in de ruimte, op de tower, ook kunt afsnijden en die kanonnen kunt mijden. Nadeel is er wel: Je komt een stuk of 4 a 5 krogan tegen in zwaar armor. ;)8)

Virmire en Ilos worden heel lastig denk ik. ;)8)

Maar die Master Immunity helpt echt, alleen niet voor de Mako helaas. Als met de Mako dingen wilt ontwijken moet je ff op A Bashen. Helaas doet niet alles aan mijn controller meer, na een potje Forza 2 gisteren. Ik denk echter dat ik het wel ga halen, met hulp soms. ;)\o/

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
  13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    400 points voor 90 minuten content. Tsja.. dan hadden ze het met Oblivion toch beter gedaan ('horse armor' niet meegerekend natuurlijk). Gelukkig volgt er nog meer DLC, want ik had op meer dan 90 minuten gehoopt.

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Yellow 13: zoals we al eerder een levendige discussie hadden. Fuck the Mako. Uitstappen en schieten met je donder. Geeft je meer exp en gaat sneller/even snel.

VAn die kanonnen ontwijken kwam ik ook achter toen ik hem op insane speelde. Van die krogans was wel erg jammer want hierdoor duurde me avontuur behoorlijk langer (kut krogans met master immunity

Over die download: 400 punten is 6 euro ofzo? vind ik opzich nog wel gaan zoals er al op de hoofdpagina werd gezegd. goedkoper dan de bioscoop en naar mij mening waarschijnlijk een stuk leuker aangezien mass effect top is. Op naar de 1050 punten.

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ontwijkte zelf nooit die kanonnen. Ik kwam er de eerste keer al achter toen ik voorbij de kanonnen weer ff terug liep. 400 punten is idd niet mis, mooi dat er eindelijk DC in aantocht is. Heb gisteren Mass Effect weer eens opgepakt, heb de game nu bijna op insanity uitgespeeld. Wat ik me afvroeg, wat is de beste armor? Ik heb nu al een tijdje een groene armor (weet de naam er niet van) van het type X, ben tot nu toe in de shops geen beter type armor tegengekomen.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Krogan zijn zo sterk nog niet. Ik heb ze maar al te vaak in space geschoten. :+

Biotic Lift gebruiken en als je vijand hoog hangt gebruik je de biotic Throw en whoosh je ziet ze de space ruimte verkennen. De mooiste was nog wel op Ilos waar eentje zo ver weg vloog dat die tegen een flat in de verte vloog, en er vervolgens met een vaart tegen aan knalde en naar benede stuiterde. :9

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de game op Insanity uitgespeeld, vond er niks moeilijks aan.
    Btw, da introfilmpje die je in het startmenu ziet, waar komt dat in de game voor? Ik ben het nog niet tegengekomen na de game 3 keer uitgespeeld te hebben.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Waarschijnlijk een hint naar Mass Effect 2. Ze zeggen op een gegeven moment ook: Setting new course voor Calestan. ;):9 Die hele planeet of regio ken ik ook niet.

Ik heb hem nu ook en vond hem redelijk lastig. Mass Effect heeft wel een primeur: Het is de allereerste game die ik op de allerhoogste moeilijkheidsgraad uitspeel. Bij de eerste poging, met Ace Combat 4 - Distant Thunder lukte het me net niet. Ik kwam toen tot de helft met Ace Mode. Mass Effect krijgt een beloning: De game mag in mijn collectie permante games in bezit komen. Oblivion heb ik ook allang op 1250, maar ook die doe ik voor geen goud weg.

Moment van ergenis: Toen ik de laatste eindbaas dood zag neervallen, viel precies op dat moment het unreadable disc bericht in beeld. Ik heb niet gevloekt. Sterker: Ik ben op deze manier een beetje gestraft en met wat meer geduld en een vlugge save vlak voor dat gevecht haalde ik het uiteindelijk wel. Zitten wel veel bugs en framerate problemen in helaas. Ik polijst hem wel een keertje. ;)\o/

Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  19. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht zelf eigenlijk aan nog komende downloadable content, ik denk dat het filmpje daarvan is.

Ik had zelf een Vanguard met Sniper Skill op level 60 en met het afwisselen van lift, throw, pistol en sniper rifle ging het me allemaal redelijk makkelijk af. Dit is niet mn eerste game op de 360 die ik op de moeilijkste graad heb uitgespeeld, Halo 3 heb ik op Legendary uitgespeeld in mn eentje. Maar Halo 3 was ook wel de makkelijkste van de 3 delen.

Ik heb nog nooit een disc unreadable gehad, hij is bij mij sinds ik de game heb gekocht maar 2 keer vastgelopen. Framerate problemen heb ik vrijwel niet, ik vind het alleen storend op de Citadel zelf.

Btw, ik koop alleen maar permanente collectie games :9
    Heb de 360 nu anderhalf jaar en heb:
    Elders Scrolls: Oblivion
    Crackdown
    Halo 3
    Mass Effect
    Orange Box

Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Al die games heb ik ook gespeeld. Legendary kom ik bijna niet aan toe man. Ik vind de manier waarop je bij Halo 3 in een server moet komen verrot. Maar goed, voordat hier een off-topic discussie ontstaat. Ik ben dus net als jij er blij met die achievement. Maar omdat jij al vaker dit soort games moeilijker hebt gespeeld, denk ik toch dat ik wel wat blijer ben dan jij. ;)_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina