1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 6 dec 2006.

  1. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je het morgen ofzo nog een keer proberen (met Remote). Ik kreeg de eerste keer ook foutmeldingen, heb er toen een aantal dagen niet echt aangezeten, en wanneer ik nog eens keek speelde die wel af. Enige wat ik veranderd had was de mappenstructuur en ffdshow geinstalleerd (maar die vind ik niet terug in het codeclijstje).
     
  2. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je precies met de mappenstructuur?
    FFdshow is al geinstalleerd.
     
  3. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij configuration en daar waar je de video en music folders kan toevoegen. Lijkt me sterk dat dat hetgene is geweest waardoor het ineens wel werkte, maar dat is het enige dat ik veranderd had.
    Gisteren aflevering van een anime serie gekeken, speelde alles netjes soepel af, alleen tijdens de aftiteling ineens een foutmelding, codec probleem ofzo, beetje vaag...
     
  4. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem zit hem denk ik ook in de codecs, ik had winamp remote geinstalleerd en ffdshow opnieuw geinstalleerd (andere versie). Daarna gaf ie bij beide programmas foutmeldingen op mn xbox. Dus ook Tversity werkt niet meer. Ik heb geprobeerd om de versie van ffdshow die ik eerst had te installeren maar dat veranderde niets.

    Als ik probeer bestanden af te spelen in tversity zelf, dus in principe gewoon op mijn computer werkt dat ook niet. bij winamp remote idem.

    Ik zit nu dus met 2 stream programma's die niet werken :mad:

    heb je mss een linkje naar de codecpacks die jij gebruikt?
     
  5. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    HD materiaal ziet er echt verschrikkelijk uit via Tversity, 720p via Tvers. naar xbox 360. Hebben meer mensen hier last van zo ja, of zo nee, hoe is dit op te lossen?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je een snelle pc? Alles is namelijk afhankelijk van de snelheid van je pc. Die moet het namelijk streamen naar je Xbox360. HD materiaal is erg zwaar, dus dan heeft je pc het ook moeilijker.
     
  7. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zag het er super uit... alleen werkt het nu dus niet meer :mad:

    Edit: Ik heb Tversity inmiddels weer aan de praat.
    Zit nu alleen nog met het probleem dat ie bij mn Heroes aflevering steeds vast loopt en ik overnieuw moet beginnen, daarna loopt ie op een later punt vast en kan ik weer van voor af aan gaan kijken.

    Zou dit aan de aflevering kunnen liggen? Las ergens dat bij meer mensen Tversity moeite had met de nieuwe Heroes afleveringen namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  8. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vaio N21/EW dus aan snelheid geen gebrek.
    Erg vreemd dat spiderman 3 wel in HD toont maar transfomers niet(WKV bestand).
     
  9. abuserkadayf

    abuserkadayf Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al de goeie instellingen om hd stuff af te spelen ? 720p

    ik weet dat je de resolutie enz moet aanpassen maar hoe precies weet ik nog niet
     
  10. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan ik geen (axxo) dvdrips spelen van divx of xvid? de 360 zegt steeds dat het een unsupported file is. :confused:
     
  11. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Mi lukt het nieteens om videos te zien op de 360 via m'n iPod Classic. Bij muziek en Pictures wordt ie wel herkend, maar bij videos vind ie niks. Heb een paar avi's erop gezet, dus hij zou het moeten herkennen. Vreemd.

    Externe HDD herkent ie ook niet.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    MKV waarschijnlijk, dat ondersteund de 360 niet..

    Divx werkt hier prima
     
  13. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij nu ook. alleen laad hij de ondertiteling nog niet zien met ffdshow :'-(
     
  14. tisnix

    tisnix Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het ook bijna gehad met Tversity, na laatste update krijg ik met geen mogelijkheid meer de ondertiteling op TV.:mad: Films streamen gaat wel goed, maar waar blijft de ondertitel?
    Lees overal van zulke berichten, oplossing nog niet gevonden.
    FFD start bij streaming naar Xbox niet op, terwijl op pc in tversity wel alles loopt inclusief de subs.
    Alle oude codecs al verwijderd, alles opnieuw geinstald, krijg het niet meer aan de gang.
    Heeft het met een update van Xbox live te maken? Of toch weer een move maken naar een ander prog?
     
  15. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag bepaalde url's toevoegen van een website. kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe?
    thnx,
     
  16. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de laatste update ondersteund de Xbox360 divx. Dit beteken dat TVersity niet meer transcode \o/. Maar dit betekent ook geen subs meer omdat de xbox360 dit niet ondersteund. Hoe op te lossen ? simpel in de transcode settings aanvinken dat TVersity altijd moet transcoden
     
  17. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan goeie tutorials op de TVersity site. Probleem hier is dat een URL niet altijd wijst naar de juiste content (of geen content bevat). je kan dit oplossen door met progjes deze te achterhalen.
    Zelf geen ervaring mee.
     
  18. awakener

    awakener Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen programma waarmee ik de subs in de avi kan bakken zodat ik ook divx van mijn externe harddisk op mijn xbox360 met ondertitels kan afspelen? Zo ja, welke?
     
  19. tisnix

    tisnix Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitleg en oplossing, maar het lukt niet. Zet ik Tversity op altijd transcode, dan streamt hij ook geen film meer. Andere instellingen geprobeerd in FFDshow, lukt niet. =(
    Misschien nog een tip?
     
  20. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat men Xbox (met wat dan ook) geen videos vind? zelfs geen wmv of avi.

    Muziek kan ik wel gewoon streamen
     

Deel Deze Pagina