1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is ook een goed merk
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240

    Heb je daarvoor een nieuw account aan moeten maken met de naam Elvini 34?
     
  3. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus deze router is goed? klik

    O, en sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik ben bang dat ik iets verkeerd koop ofzo |:-

    Bump
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet heel vaak m'n land op Nederlands maar hij blijft terug springen naar United Kingdom, iemand een idee waar dit mee te maken heeft?
    Hij sprong onlangs zelfs terug van Pro naar Recreation zonder het zelf te doen.
     
  5. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een draadloze adapter voor de xbox, maar heb m net teruggekregen van ups en hij wil geen verbinding meer maken, daarvoor heb ik de wpa code nodig van mijn router maar hoe kan ik die opvragen ?.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon op de instellingspagina van je router zelf, en daar waarschijnlijk onder de hoofding security of iets gelijkaardigs.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb me Xbox 360 nu al een dik jaar lang staan zonder Xbox Live.
    Nu heb ik hem vanmiddag aan Xbox Live gehangen, maar dan maakt hij er een tweede profiel bij.
    In plaats van dat hij gewoon mijn normale profiel mét gamerpoints omzet in een Live profiel..
    Heb ik nu dus een profiel met Xbox Live en een profiel met gamerpoints maar zonder Xbox Live..

    Nu kan ik dat profiel met Xbox Live wel weer verwijderen, dat is het probleem niet.
    Maar hoe krijg ik nou mijn profiel mét gamerpoints om in een profiel mét gamerpoint en Xbox Live?

    Had dit al eens eerder gepost, maar door drukte eigenlijk niet meer aan toe gekomen. :)
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon je oude (standaard silver/gratis) account (met je achievs, etc) upgraden naar gold i.p.v. een heel nieuw account te registreren.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Daar ligt volgens mij juist het probleem.
    Als ik op mijn normale account Xbox Live wil zetten maak hij dus een tweede account aan met exact dezelfde gamersnaam maar zonder gamerpoints.

    Dus dan krijg ik dit:
    - Baukehimself met Xbox Live, 0 GP.
    - Baukehimself zonder Xbox Live, 7250 GP.

    Lijkt me niet helemaal de bedoeling toch? :)
     
  10. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer is bij Personal Settings je naam te veranderen van je gamertag. Ik had dit probleem eerst ook: mijn Xbox Live account was Elvini NL, maar mijn online gamerscore was 0. Toen ik bij Personal Setting mijn naam veranderde in Elvini NL 34 kreeg ik wel mijn gamerscore online.
     
  11. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  12. Jazszper

    Jazszper Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal

    Ik heb een probleem, met mijn dns, ik ben zo a technies dat ik niet eens weet wat DNS in houd. Eerst deed mn xbox live het gewoon, maar tijdens het spelen hield ie er mee op. Ik kijken wat het was, bleek het dus die DNS te zijn. Hoe krijg ik het weer aan de praat?

    Groetjes, en alvast hartelijk dank!
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Held! :cool:

    Het is gelukt, dat was inderdaad het probleem. :)
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een probleempje, ik heb ooit eens in een ver en duister verleden een xbox account aangemaakt met mijn minderjarige geboortedatum ( toendertijd). Nou dan vraagt je xbox dus om een validatieadres van een van je ouders, dat werkte bij mij om allerlei redenen niet en zodoende heb ik een nieuw email adres aangemaakt om een totaal nieuwe account te maken en mijn geboortedatum met een jaar op te schroeven.

    nou mijn probleem is, ik ben dat emailadres vergeten. is er ergens een plaats waar ik dat op mijn dashboard of ergens op een site kan nagaan?
     
  15. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik hem me ingesigned op messenger bij xbox maar elke keer als ik me xbox aandoe meldt ie me automatisch aan is best irri weet iemand hoe ik dan weg kan halen?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja dat kun je als het goed is bij Chat and IM doen. Gewoon even daar in rondneuzen, en je vind het vanzelf. :)
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is echt al ongelooflijk dikwijls gevraagd, het is evenveel moeite om even de zoekfunctie te gebruiken i.p.v. een nieuw berichtje te typen.
    Hoe xbox auto-login uitzetten.
    (credits to Fardo)
     
  18. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    draadloos en met draad

    Hallo mensen,
    ik heb een vraagje, we hebben nu hier in huis een pc en een xbox360 die via een routen (met kabel) op internet zijn aangesloten, nu willen we een 2e 360 kopen voor boven zodat we met 2 man tegelijk kunnen gamen, op die 360 boven willen we dus ook graag xbox live. De vraag: boven willen we dus zo'n draadloze ontvanger voor aan de 360 hebben, kan deze op een of andere manier ook aan onze router(niet draadloos!!!) aangesloten worden dmv bijvoorbeeld een soort van antenne aan de router, of moet ik een totaal nieuwe routen kopen.

    Graag zo snel mogelijk reactie zodat ik eens op xbox live kan spelen in plaats van mijn pa. Alvast bedankt, Hobytje112
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Persoonlijk zou ik voor een nieuwe router gaan, dat geeft de minste problemen. Koop wel een merk (zoals linksys, sitecom of belkin)
     
  20. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is er bijvoorbeeld geen oplossing zoals een antenne in de oude router ofzo, want mijn pc heeft geen draadloze ontvanger dus dat wordt ook nogal lastig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina