1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0

    www.marktplaats.nl
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nope
    heb een ps3 en een ps2 voor de leuke games. De 360 is er weer gekomen omdat ik bij een leuke oude lullen clan zit die allemaal gamen op een 360. Miste ik en ik kon voor een paar tientjes weer een 360 kopen.
     
  3. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox terug na 11 dagen :)
    krijg ook een nieuwe draadloze adapter en headset toegestuurd.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  4. flygirl

    flygirl New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken geleden heb ik mijn 360 op laten halen omdat de dvd drive een schurend geluid maakte en mijn xbox 360 heel vaak vast liep. Vorige week mijn 360 terug gekregen met een nieuwe dvd drive. Alleen bleef hij nog steeds vast lopen dus ik heb het idee dat ze niet echt naar dat probleem gekeken hebben. Mijn 360 heeft genoeg ruimte om te ventileren dus oververhitting zou het niet echt kunnen zijn. Ook loopt hij soms al na 2 minuten vast. Iemand enig idee of er zelf iets is wat ik hieraan kan doen?
    Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om mijn xbox weer op te sturen, maar het vast lopen word nu wel heel erg vervelend omdat bij spellen als Bejeweld 2 waar ik probleem in endless mode alle 280 levels te halen hij ook steeds vast loopt en mijn data dan verloren gaat.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch maar MS nog een keer bellen denk ik, of wachten tot je een ROD krijgt (wat er wel aan zit te komen als hij zo vaak vastloopt..). Je hebt er in ieder geval langer plezier van gehad dan ik na m'n reparatie ;)
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al sinds de launch een 360 en nooit een centje pijn gehad tot 3 dagen geleden. Ineens tijdens masseffect na 2 min een vastloper en witte blokken in beeld, nog een paar keer geprobeerd en hetzelfde. Andere game dan maar, dirt alleen een vastloper na een min of 2.
    Game eruit en toen kreeg ik dezelfde witte blokken in het dashboard.
    Heb mijn 360 opgepakt om te kijken of alle kabels er goed inzaten en dat was goed en vanaf die tijd doet hij het weer goed zonder vastlopers. Wie heeft dit ook wel eens gehad en heeft dit probleem ook niet meer of staat hij op het punt te overlijden.
    Wat me ook opvalt is dat als ik inlog lang moet wachten tot hij op live zit normaal ging dit sneller, of heeft dit met de update te maken.
     
  7. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    sinds gisteravond werkt plotseling mijn headset niet meer ik zat samen met een xbox maat in een halo potje waarin plotseling hij mij niet meer kon horen, ik kan hem nog wel horen en als ik een message record hoor ik ook niks.

    ik heb de headset al op een andere controller geprobeert maar dit baatte niet.wat kan ik doen?
    __________________
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is écht godse zuur. Wil vandaag voor het eerst weer gamen. Krijg ik de hele tijd vastlopers bij AC.
    Krijg ik weer RROD?

    EDIT: Kan dit misschien liggen aan AC, want bij BioShock heb ik dit probleem (nog) niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  9. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    het zojuist xbox support gebelt en ik krijg een nieuwe headset opgestuurt :thumbs:
     
  10. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen, ik heb vorige week donderdag mijn xbox opgestuurd, willen de mensen die recent hun xbox terughebben gestuurd zeggen na hoeveel dagen ze hem terughadden,
    Alvast harstikke bedankt man!
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    binnen een week, weekend zat er nog wel tussen. maar toen bezorgden ze niet :p dus een week en +- 3 dagen
     
  12. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Devorige keer had ik dinsdagopgestuurd volgende dinsdag terug dus dat was een week, hopelijk nu ook:)
     
  13. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    nooit meer teruggekregen :mad: dom van je microsoft is een boevenbedrijf

    edit : geen leuke grap :9, geen ervaringen mee
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Knurft 8) Ze hebben die van mij gister opgestuurd (binnen 72 uur) maar de trackingscode werkt nog niet :´( Maarja, Hij is er vast deze week nog. Erg netjes
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Was snel afgehandeld, belde vanmorgen om 11 uur. Om 4 uur is ie opgehaald. Weekje wachten verwacht ik. Zou lekker zijn, die man van UPS zei dat ie elke dag wel XBOX moest ophalen!
     
  16. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een goede business voor de UPS.
     
  17. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Microsoft gebeld om mijn 2e Xbox op te komen halen ( i.v.m. krassen ). Zegt hij doodleuk dat ze uit zichzelf geen krassen kunnen maken omdat dat laatst bewezen is 8). Anyway, ik krijg de Labels thuisgestuurd en dan maar wachten tot er een ( fatsoenlijke ) terugkomt.
     
  18. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat is op ww.xbox.nl te kijken en de reparatiestatus te kiijken en toen zag ik dit staan na dat ik me had ingelogd enzo;) Apparaat: Xbox360 Hardware
    Serienummer: 415231562305
    Status van de garantie: Valt nog onder de garantie
    Status van de reparatie:Apparaat verzonden naar de klant

    betekent dan dat ze hem vanuit reparatiecentrum verzonden hebben en dat ik hem dan morgen terug krijg?

    edit: het kan natuurlijk ook zyn dat dat de status nog is van 3 weken geleden toen had ik hem ook teruggekregen of werken ze dat bij xbox allemaal netjes bij?
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net me xbox360 teruggekregen best wel snel ze zeiden dat het ongeveer 15 werkdagen zou duren maar ik kreeg hem de 5e al terug.En ze hebben de Hitachi drive eruit gedaanvoor een Benq :)

    @Elvini ik had gebeld ik had ook een probleem met krassen en aangezien me Drive toch kapot ging.Die vrouw zei tegen mij we gaan kijken of die krassen maakt en ze hebben die kras drive eruit gehaald en ik hoop dat deze veel beter
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand:)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina