1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 dec 2007.

  1. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    zou goed kunnen dan mijn kastje niet helemaal 90° staat t.o.v het scherm en ik de lens 90° met het kastje zetten ;) ga het dadelijk eens wat verzetten. bedankt!
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    JKI, echt hartstikke mooi zeg!
    Btw, mijn beeld is nu ook goed gekomen! Hij stond hartstikke verneukt eigenlijk :p
    Hele kleine bolling denk ik onderin nog te zien, maar dat is wel weg te krijgen, als mijn scherm er hangt, gaat het wat makkelijker denk ik!

    Mijn plannen voor de komende tijd;
    -Zo'n rack bouwen! Heb gekeken naar de foto's van Mike, ziet er echt fantastisch uit zeg! Denk dat ik wel zoiets ga bouwen ook.
    -Scherm binnenkomen. Ik heb nog niks besteld, maar het wordt zo'n Kingpin electrisch scherm. Wat ik dan makkelijk over mijn TV heen kan rollen.
    -Binnenkort naar Rotterdam ofzo. Wil graag wat speakers gaan beluisteren. Na veel gelezen te hebben denk ik dat het zomaar iets van Monitor Audio of KEF kan worden, icm Marantz of Denon. Veel goede dingen gelezen over die merken, icm mijn muziek smaak.
    -Als dat rond is en ik mooie nieuwe speakers heb, kan ik ook mooie kabeltjes gaan kopen ;) Wil ook een Auralex nog bestellen over een tijdje, maar ik vind ze redelijk prijzig... Maar er is niet echt een andere goede optie... Mijn SVS staat nu op een rubber tegen van de Formido ofzo...

    Een mooi jaar zal er komen! :D
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor MA icm Denon ben je altijd welkom hier :)

    Keep us updated.

    Sjoerd
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    En besteld: Kingpin CES 180!

    Gisterenavond besteld en meteen betaling voldaan met iDeal. Hoop dat hij vandaag nog verstuurd wordt, maar de status is nog niet veranderd... Mogelijk vanavond nog, dan krijg ik hem misscihen morgen al binnen en hang ik hem op in het weekend! Uiteraard maak ik foto's!

    Sjoerd, klinkt het goed die combinatie? Ik wil echt binnenkort even gaan luisteren bij de Hobo ofzo ook :) Ik heb al een Marantz staan, dus ben benieuwd hoe het met mijn reciever klinkt!
    Joostpolletje had toch KEF en Denon? Klinkt dit ook goed? (Maybe lees je dit :p)
     
  5. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    De tering, wat een contrast op die foto's. Echt diepzwart als ik dat zo snel bekijk.
     
  6. Corossif

    Corossif Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere screens man.

    Het heeft effe geduurd maar ik denk dat ik een epson tw700 volgende week ga halen.

    Kan niet wachten man:9
     
  7. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw?
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor alle complimenten jongens! Ik denk dat het blacklevel er op de screens iets beter uitziet dan in het echt (nouja, als je naar de zwarte balken kijkt komt het toch wel overeen:) ), maar dat gaat nog verholpen worden met een high-contrast scherm denk ik.

    Hebben jullie trouwens de 808s op het htforum gezien? Frank verkoopt 'm voor 1000 euro! Eigenlijk lijkt het me toch wel vet, zo'n CRT. Vooral omdat hij deze in de verkoop doet omdat hij nu pas een gelijkwaardige digitale projector heeft gevonden, namelijk de JVC HD-100 (!!).
    En als ik dan de HC4900 verkoop houd ik ook nog eens geld over:D. Damn, is wel heel aantrekkelijk:eek:.

    Probleem is dat ik geen idee heb wat er bij zo'n CRT komt kijken. Instellen moet nog wel te doen zijn met de manual. Maar hoe zit het met de opstarttijd? En kan ik mijn PC/Xbox 360 er rechtstreeks op aansluiten?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  9. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk ding alleen jammer dat er geen hdmi/dvi aansluiting op zit.
    JKI, als je de beamer weg doet. Let me know :p
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke:+. Maar ik denk toch niet dat die Barco hier gaat komen. Zo'n ding is 1 meter lang, en die kan ik eigenlijk gewoon niet kwijt hier. Als ik ruimte had gehad dan was mijn Mitsubishi nu de verkoop in gegaan.
     
  12. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tja maar je weet hoe het gaat met HT. Upgrades zijn verleidelijk..
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, klopt helemaal. Apparatuur houdt het bij mij meestal niet langer dan 3 maanden vol:+. Ik probeer daarom ook altijd dingen te kopen waar in de tweedehands markt ook interesse in is, zodat ik het makkelijk kwijt kan als ik wil upgraden.

    Maarja, die barco.... Hij lijkt me geweldig, maar waarom maken ze zo'n ding zo groooooooooot??:+ Mijn kamer is 4 meter lang. Aan 1 kant staat een bed tegen de muur. Als ik aan de andere kant de barco neerzet, heb ik ongeveer 1,5 meter om te lopen... Ding past gewoon niet. Plafond is geen optie (niet stevig en hoog genoeg om een barco van 70 kg te dragen).
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @JKI:

    Kun jij geen handleiding schrijven ofzo hoe je extreem goedkoop mooie spullen 2e hands kan kopen? :+

    Ik heb trouwens even een vraagje aan degenen met een echt scherm (dus niet op een muur of een rolgordijn): Hebben jullie je projectie echt precies binnen de zwarte rand passen dus echt precíes, zodat het net zo precies als op een echte tv? En is dat makkelijk te doen?
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  15. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van spelen met de beamer/zoom en lenshift. Soms best irritant, maar zeker te doen.
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de eerste die het vraagt:+. Voor mijn geheime methode voor online koopjes vraag ik 100 euro8).

    Maar projectie precies binnen het kader is prima te doen. Hoort geen probleem te zijn. Zorg gewoon dat je projector haaks op het scherm staat, en met lensshift en zoom doe je de rest.


    Ik denk trouwens dat ik het toch bij mijn HC4900 houd, nadat ik deze reactie gelezen heb:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70916.msg1134868#new
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  17. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een proefdoek geprobeerd, Highcontrast S.
    Zag wel een verschil, maar niet echt spannend.
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Een verschil met wat? Komt dat stukje trouwens bij ITC vandaan?
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees hier nog elke dag, alleen post ik niet zo veel meer.
    Maar ik heb inderdaad de combo KEF Denon. Dit klinkt heerlijk! De KEF krijgt voldoende power en door de warme receiver komt deze heerlijk tot zijn recht. KEF heeft een muzikale,heldere weergave welke mij echt goed bekoort. De denon sluit hier prima bij aan.
     
  20. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, komt bij Franky boy weg. Heb gisteravond allemaal 1080P foto's bekeken met mijn eigen doek en de Highcontrast S.

    Zwart wordt donkerder, alleen de kleuren komen minder fel over. En wit wordt wat geler. Ik ga de komende tijd dus geen ander doek aanschaffen, ben zeer te spreken met het doek wat ik zelf gespannen heb. Natuurlijk zal het highcontrast meer schelen als je het complete doek hebt, maar ik ben nog niet overtuigd.
     

Deel Deze Pagina