[Morrowind] HULP

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Pulser, 26 jan 2003.

1. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke gast heeft het meeste geld in het spel....

Ik ken "Creeper" die heeft 5000...

Maar weten jullie er meerdere ..

Ik had me Grandsoul gem verkocht maar veel geld verloren met deze deal...maar ik had het geld nodig....

2. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Talking Mudcrab ten oosten van Vivec op een eiland heeft 10.000 en die neemt alles aan en voor de volle prijs, net als de Creeper. En om niet zoveel geld te verliezen in dit soort deals moet je zorgen dat je eerst allerlei items van onder de 5000 aan de Creeper verkoopt. Vervolgens verkoop je een duur voorwerp, zoals die Grand Soulgem met Winged Twlight voor 60.000, het verschil van geld dat hij niet heeft koop je op aan voorwerpen. Vervolgens skip je telkens 24 uur waarna hij weer opnieuw 5000 gold heeft zodat je elke dag weer zo'n item kan verkopen. Zo haal je uiteindelijk het volledige bedrag eruit. :)

3. ANGUS|

ANGUS| XBOXFUNGUS [O]

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook precies zeggen waar die mudcrab is want ik heb me suf gezocht maar niet gevonden :-(

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 feb 2003
  5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hij neemt niet ALLES aan hoor. soul gems, kleren, kruiden, parels, diamanten bijv. niet.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ff een vraag...

Ik ben net in Suran aangekomen... Heb je daar ook guilds??? (want ik zoek een bed)

Alvast bedankt...

PS en zo niet weet iemand daar een plaats in de buurt waar je wel guilds hebt!?)(alles is goed behalve Balmora daar kom ik net vandaan)

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    En ik moet mn zwaard reparenen.. hoe moet dat? Bij wie moet ik dan zijn?

8. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, my mistake.
    In Suran heb je geen Guilds...maar wel de House of Early Delights :+ je heb er ook wat gebouewen met bedden dus gewoon ergens gaan liggen in een bed waar niemand kijkt. Verder zijn er meer guild headquarters in Ald-Rhun, Vivec, Balmora, Caldera, Wolverine Hall...ehm zoiets.
    En voor je zwaard moet je ofwel armoror's hammers gebruiken (door ze te kopen en in je item menu te selecteren) ofwel naar een Smit gaat die ze voor een centje kan repareren.
    Ennuh..you're welcome. :)

9. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    zwaard repairen meot je naar de armor shop gaan :) en hem daar laten repareren :)

10. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    okeej alvast bedankt.. maar ik ben nu in Vivec..Ik snap dr geen bal van.. Veel gebieden ofzo Arena ect. In welk gebied zitten de guilds:confused:

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je alles gewoon een beetje uitchecken ipv de ene noob vraag na de andere te stellen. gewoon bij elke huis en dorp naar binnengaan en ontdekken wat en waar je iets kan doen.

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    tis idd wel lichtelijk irritant

maar in vivec heb je alleen maar great houses verder heb je der weinig te zoeken. Dus meld je aan bij een great hous (kan maar 1 keer bij 1 great house aanmelden dus kies goed!) Redorean is voor vechters, Hiaalu voor handelaars(dieven), en tilvanni (of hoe ze ook heten) volgens mij voor mages. Als je je hebt aangemeld kun je heel veel opdrachten oplossen en krijgen in Vivec.

ikzelf wist niet dat je der maar 1 mocht kiezen dus nu zit ik bij Hiaalu terwijl ik bij Redorean wilde |:-

13. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    sorry hoor:\

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    in vivec heb je wel guilds.

en je kan van huis switchen. leg gewoon iemand van Hlaalu om en je wordt eruit gegooid. dan kan je je aanmelden voor een andere

15. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe wat en waar een "Stronghold" voor je eigen??

Laatst bewerkt: 8 feb 2003
  16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    JA je hebt gelijk er zitten idd ook guilds maar ben er nog niet echt mee bezig geweest: Vivec vindt ik sowieso niet zo'n coole stad en ben er dus weinig

17. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ja maar "hoe" meld ik me aan??

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik nog niet geprobeert in de pc versie ken het niet trouwens

Aanmelden: ga naar iemand die lid is van een House/Guild die jij wil praat met hem zeg join (...) en hij zegt je wel of dat bij hem kan of bij iemand anders

Deel Deze Pagina