Dus hij laat een AI driver de race rijden dus zoals ik vermoedde.
Dan moet je volgens mij gewoon een speciale AI tune maken. En per track zal het ook verschillen. Eigenlijk moet je alle tracks doen en het gemiddelde nemen voor een echte overall score. Als je het van te voren weet kan je dit in een all in tune meeberekenen.
En in de praktijk maak je per track een tune. En dat de Ai sneller is met een bepaald tune wil niet zeggen dat een echte speler daar ook sneller mee is en vice versa.
Dat had ik al met zelf tunen ontdekt.
Als je de uitslag wil controleren, moet je die andere evo kopen en de race zelf herhalen. En ik denk zelfs dat de gekozen Ai-sterkte van de Ai-driver de uitslag misschien zal beinvloeden.
Dus als je de volgende keer wil winnen zal je met de tune hier rekening mee moeten houden. Dus beste gemiddelde grip, accelaratie & topspeed. Ik denk zelf dat gewoon brute acceleratie en hoge topspeed die Ai-driver veel winst zal geven in plaats van grip.
En is die organisator onafhankelijk. Geen idee.. zal wel. Maar als hij vooraf al een balonnetje hierover heeft opgelaten dan kan een tune met voorkennis makkelijk aan te passen zijn aan de regels. Dus voor de volgende race is de auto voor een bepaalde klasse wel beter geprepareerd/voorbereid. Ja toch. Volgende keer beter.
Laatst bewerkt: 10 feb 2008