whehe, nadeel van Sega GT vindt ik juist dat ik bijna alle races met gemak kan winnen (behalve rally stage). zelfs met bijvoorbeeld een honda nsx.
SEGA GT Jaa ik krijg de ss licence nie uitgespeeld dat is zwaar kl*te zeg daarom speel ik het nie mer maar das jammer vind ik wie weet een goede tactiek????
volgens mij hebben die mensen die dit allemaal niet halen nog nooit een race game gespeeld. enne de tip is. GOED OEFENEN :d suc6
als je bijv van de 1ste plek in een race naar de 7de gaat en dan weer helemaal opklimt tot de 1ste en dan ook nog zonder damashe
True , maar je maakt het jezelf wel moeilijk dan. om een special price te winnen hoef je alleen maar te zorgen dat je in de laatste ronde minimaal 3 auto's inhaalt. VOORBEELD: van de 6e naar de 3e plaats = SPECIAL PRICE van de 4e naar de 1e plaats = SPECIAL PRICE
oh ik vond het spel niet moeilijk de laaste ronde de worldcup dus had ik gewonnen met 13 sec voorsprong op de viper dik simple
ja ik kan niet verder met ss license die outo is echt klote ik heb er minimaal 1u op geraced maar nog nie gehaald
^^ geef jij gas met de triggers of met de buttons? met de buttons kan ik het me wel voorstellen dat het je niet lukt, je moet echt met je gas kunnen spelen zodat je banden niet onnodig slippen. of je bent gewoon een waardeloze coureur (denk aan onze Jos)
jah je moet zo door de bocht gaan dat je niet slipt van BUITEN naar BINNEN... en dan haal je het zekerz wel
oja koop eerst een peugeot 206 dan een audi quatro S3 dan een camaro ss rij dan in een chevrolet chevelle en dan de ford gt concept! (zo heb ik het gedaan)
Er zijn zooooooo veel vershillende manieren om het uit te spelen als je geen verstand van auto's hebt zou ik niet aan het spel beginnen