DSF-Dutch Swat Force

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ReaListiQ, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Sound, vraag SMz, Insanity X.. hun zeggen hetzelfde, nadat eerste Seizoen stopte zowat alle goede teams, was gewoon zo en waarom wij gestopt waren weet ik niet precies meer, de game werd saai omdat alle goede clans stopte toen enzo, en er heel veel gedispute werd enzo

    Ging laatst hier een discussie over op Gamebattles forum, Dan heb je van die gasten van season 1 tegen die gasten van Season 40, enja die gasten van Season geeft niemand meer een fuck om op Vegas 2, was hetzelfde op vorige rainbows, je hebt gewoon teams die goed blijven of spelers die goed blijven, Zoals dat nieuwe team van Insanity X.. die gaan iedereen echt kapot spelenm, dat wordt zonder twijfel beste team van europa of nee hun spelen Voor iD dacht ik, maarja iig hun zijn het team to beat daar.
     
  2. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ klopt ik heb de gamebattles forums ook gelezen. Tog zijn Insanity X en SMz tot augustus (XL 1) deze game blijven spele (met een kleine tussenstop toen Shadowrun uitkwam.) Hiermee wil ik aangeven dat volgens mij alleen de nederlandse top clans (DSF, AO en T2)zo snel zijn gestopt. Ik heb nooit echt begrepe waarom deze game zo snel dood werd verklaard.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh ik had een team doorgekregen met deze :

    I Greaves X
    I Jenkins X
    I Sacrifice X
    SMz Moneyshot
    SMz Cartoonz
    SMz Prophet
    NME Snipa
    NME South

    Dacht ik, kan dat ik er eentje mis, maar dat wordt het beste team.. dat zal het team to beat worden
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt geen Rainbow Six 3 of Black Arrow gespeeld he? als je Vegas vergelijkt met die 2 games, hadden die eerste 2 genoemde games 10x Zoveel Clans,Matches,Toernooien enzo.
    Als je vegas vergelijkt met andere Games Call of Duty.. Oudere Rainbow Sixes Halo's Ghost Recon's

    Dan was vegas dood na Season 1. er waren nog wel teams die speelden maar niet zoals andere games, daarom werd na Season 1 die game dood genoemd
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ReaListiQ; Let even op je dubbelposts wil je. De halve thread staat er vol mee. Dankje.
     
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat viel me zelf ook al op, heel frustrerend vond ik het zelf ook, maarja zal niet meer gebeuren baas. \o/
     
  7. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd geen black Arrow gespeeld. Ik vond het egt zonde dat vegas zo snel dood werd verklaard omdat ik het echt een hele vette game vond.

    Heb je dit filmpje trouwens nog? Ik wil best zien hoe ze een pak slaag van jullie krege. Ik heb bijna alle filmpjes van darkraver op vegas gezien, maar ik ben deze nooit tegen gekome
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is jammer.. De oudere Rainbows waren veel beter als vegas, met Lockdown uitgezonderd, want dat was een Klote Rainbow.

    En ja ik denk dat Vegas 2 wat beter gaat worden dan Vegas 1, hij lijkt wat meer op oudere rainbows enzo qua schieten enzo, maar we zullen zien of de game echt goed wordt, ik hoop het wel

    @ Cover Ik ga kijken of ik die nog kan regelen, maar de gast die die filmpjes heeft reageert niet op MSN, dus ff wachten

    Is ook niet zeker dat hij hem nog heeft, maar ik weet wel dat van die match een filmpje is gemaakt, hij gaf me een lijstje met filmpjes die hij nog had, volgens mij stond DSF-BS er ook nog bij

    Brain Surgeonz waren ook niet zo goed in Season 1, ze stonden ergens onderaan de ladders
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  9. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het shopto toernooi (april) waren ix en t2 gestopt met serieus spelen. AO was volgens mij toen al hele tijd gestopt en DSF, SMZ waren vlak voor toernooi gestopt. Als je een game 5 maanden elke avond speelt kan het wel is gaan vervelen.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom gaan jullie RSV2 wel spelen? Als jullie 1 kut vonden dan vinden jullie deel 2 volgens mij ook niet leuk. Ik zie jullie btw ook nooit in het RSV2 topic. Hebben jullie wel enig idee hoe RSV2 er uit gaat zien :+ ?
     
  11. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt zo'n beetje wel ja, en Velites gaan jullie ook Vegas 2 spelen? of niet?
    Want martial & denjaan zitten in india of waar gaat dat over?

    @ AVHAHA

    Kut is een groot woord, ik vond em niet Kut, maar ook niet Geweldig.. en ik kijk daar af en toe die filmpjes
     
  12. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten we nog niet zeker of we gaan spelen. Denjaan en Martial zitten nu idd nog 4 maanden in india.
    BBE Hannes
    DR Unreal
    Martial Artist
    Blackhawk em
    en ik gaan waarschijnlijk rainbow 2 wel weer spelen. Hangt beetje vanaf hoe goed rainbow 2 word voordat we serieus weer over clan gaan praten.
     
  13. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ze waren toen egt slecht. In season 3 geloof ik joinde ik en crackshotz ze pas en toen waren we nog steeds niet echt de top, maar al onze members konden toen best aardig schieten.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo India? :emo:

    Ja mooi.. want tegen T2 is altijd wel mooie, en leuke matches. ik speel echt niet graag tegen Reflex, bij die matches is altijd gejank en gezeik.

    Jij hebt altijd aan de winnende kant gestaan bij DSF - T2 he :9
     
  15. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ergens het avontuur zoekt of tot rust wilt komen is india een geschikte plek.

    En heb idd alle matches tussen DSF -T2 gewonnen :p
     
  16. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb destijds het filmpje gekeken van die match en die zag er egt heel vet uit. Tja Arbman en FPF kunnen idd niet egt goed tegen hun verlies:p.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok.. en ze zijn samen naar india gegaan? hmm okay..

    hehe ja ik heb nog een Match van DSF - T2 op me computer staan hierzo, da's die match die T2 wint, die match die DSF wint heb ik jammer genoeg niet meer =(


    Cover : Welke match heb je gekeken? die DSF wint of die T2 Wint?
     
  18. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je die match niet kunne uploaden ergens, lijkt me wel weer leuk om terug te zien hoe het toen ging.
     
  19. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal em doorsturen op MSN, verder kan ik denk niet veel doen kijk ff bij mijn MSN naam daar staat me nieuwe MSN in

    Mischien dat Nick ze een keertje upload, mjah weet niet
     
  20. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar een match van DSF-T2 kunnen vinden en dat was degene die T2 won.

    Ik heb ook nog de matches van jullie tegen SMz op mijn computer staan. Volgens mij zo ongeveer de enige clan die jullie op "kill house" kon verslaan??
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina