Hallo allemaal, ik zit zwaar te geniete van Mech assault, maar weet iemand hoeveel single player levels er zijn ?
Geen idee ik ben nu bij Not On My Watch En das level 18 ik denk wel dat ik bijna klaar ben tis namelijk een lava-level en dan is het meestal bijna afgelopen
dan kan ik gelukkig nog even voort, zit nu in dat level waar je undercover de vijandelijke basis ingaat
Nah dan ben je ook al aardig op dreef hoor (de levels daarna zijn best makkelijk) undercover missie is trouwens wel het coolste van allemaal
ik ging net (de eerste) keer kapot als die 3 mechs me omsingeld hebben ik probeer eerst het kleintje kapot te krijgen voor extra gezondheid, maar ja, de grote hadden het op mij voorzien Wat ik wel minder vind is dat je niet kun saven tussendoor, ik ging in een missie naar wat later bleek bij de laatste tegenstander kapot, kun je dat hele ding weer door
Komt me bekend voor. Ik ben net begonnen met het spel, zit in friends of zo .. en ben ook net omsingeld door 3 van die rakkers en krijg het nog niet voor elkaar. Shit voor de 3e keer hetzelfde spelen.
Damn ik zit klem in die missie waar je undercover in de vijandelijk mech door dat ravijn moet, net voorbij de ijsbrug die je op moet blazen, als ik dat gedaan heb dan blijft er zon geel pijltje naar die ijsbrug wijzen, moet ik dat hele ding opblazen (dus niet alleen het tussenstuk) of heb ik iets gemist ?
Sorry, kan je nog niet helpen. Was nog niet zo ver, maar krijg net bij de post Splinter Cell, dus dat kan ook nog wel even duren. Succes,
bij dat leveltje ben ik pas na 15 x ofzo verder gekomen je moet met het groene lasertje de brug kapot schieten ik schoot elke keer met mijn raketten. kom nu niet verder bij het leveltje met lava met een kleine mech elemental
Het is mij ook gelukt, had wel mazzel, de beide mechs die daar een beetje rondlopen (die hele grote en dat iiritante kleintje gingen samen met de brug de afgrond in, mooie explosie
ik loop nu te stuntelen in het level waar je die kannonen uit moet schakelen, de heen weg gaat wel, maar de terugweg