1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jij zegt juist iets heel anders... Dat de game het zelfde systeem gebruikt als cod. Zo komt het in ieder geval wel over.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Misschien had ik het ietsjes anders moeten zeggen. Lekker boeiend.

    Ontopic.
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik weet nu echt bijna zeker dat de game in Maart uitkomt. In de brievenmaandag van gisteren vroeg iemand of RSV:2 de moeite waard werd, en toen zei Boris dat hij de game al had (preview code neem ik aan). Denk niet dat ze al preview codes gaan versturen, als de game nog verre van af is :D.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het wel tof opzich dat ze niks van de campaign missies laten zien.

    Maar het is ook duidelijk dat ze dat niet doen, want dan zouden de graphics er echt wel mooier uit zien.
    Wat je in deze filmpjes ziet zijn graphics die je ook in de MP mode van Vegas zag. Niet de co-op mission mode maar terrorist hunt en de overige MP modes. De singleplayer campaign zag er qua graphics fors mooier uit.
     
  5. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen wat hij precies bedoelt waarom ze dat niet doen?. en wat het met de graphics te maken heeft.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk dat ie bedoelt dat hij verwacht dat de campaign gfx er beter uitzien dan de filmpjes die tot nu toe vrijgegeven waren (in rsv1 zat een aardig kwaliteitsverscchil tussen sp en mp). Denk dat ie niet heel goed heeft opgelet omdat er al filmpjes van de coop campaign vrijgegeven zijn waarbij verteld word dat de content identiek is aan de sp,... anyhow vind ik de mp gfx toch een stuk netter dan die van deel 1. start de eerste maar weer s op en verbaas je over hoe lelijk het toch eigenlijk is :lol: (fantastich spel maar multi gfx zijn na gow, graw2 en cod4 toch wel achterhaald)
     
  8. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    De textures zijn duidelijk van mooier, maar weet iemand op hoeveel fps vegas 2 gaat draaien? Het verschil tussen cod 4 en vegas 1 heel duidelijk merkbaar.
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de korte laadtijden boeien mij van die totale lijst.
     
  10. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeien wel een paar dingen

    Je krijgt xp per kill
    Kill cam is wel leuk
    Sprinten en bulletpenetratie en nog veel meer.

    Zó relaxt. Deze game wordt de bom.
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kill cam heb ik overigens nog niet echt gezien in de MP footage tot nu toe, maar misschien hebben ze die ook nog niet laten zien.

    Maar het feit dat je nu XP krijgt per kill vind ik wel beter. In RSV1 vond ik het XP systeem een beetje vaag.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    het word gewoon rainbowen in een cod jasje
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    zou ik ook erg graag willen weten
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedacht het me net ook ineens ja, dus voegde ik de link ff toe in een edit, had toen nog niet gezien dat jij hem ook al had geplaatst :D.
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    die kill cam hoeft van mij ook niet echt nee. Kan ik niet meer lekker op een goed plekje zitten zonder dat je de hele tijd granaten voor je neus krijgt.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Moet je maar eens met de betere gaan spelen. Dan krijg je al n grenade op je smoel voordat je een kill hebt kunnen maken.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is eigenlijk al bekend wat de mensen de in rsv1 elite waren aan het begin qua unlockables krijgen? er is al wel bekend dat ze IETS krijgen maar ik ben zo benieuwd of ik mn custom camo mag houden:p
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is tot nu toe nog niet bekend. Hoop wel dat het niet tegen valt want er zit veel werk in om elite te worden =( .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina