1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is dit al een keer gevraagd maar waar kan ik voor de master league de echte talentjes vinden? lijstje of linkje?
     
  2. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
  3. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    heb me net ingeschreven. Ben benieuwt hoe het gaat lopen. Ik werk wel overdag, maar kan in de avond vaak wel een potje doen
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap iets niet. De World Traveler achievement. Ik heb het spel nu al maanden, en heb die nog steeds niet. Ik weet 100% zeker dat ik elk stadion al lang gehad heb. Niet dat ik een achievement hoer ben, dat allerminst, maar ik zou 'm uit principe onderhand toch wel willen hebben.

    Heb nog geen Master League gedaan, zit hier misschien een stadion in dat niet in de Exhibition-mode beschikbaar is?
     
  5. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke supper! zet ff op het gastenboek neer welk team je bent en ook hier eventjes http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2698871#post2698871
    Dit om verwarring te voorkomen;)
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag voor het eerst een paar potjes online achterelkaar gedaan.
    Moet zeggen dat ik bij één wedstrijd last had van lag, en de overige gingen zeer soepel.

    Er is ook een Achievement voor scoren uit een vrije trap op Live.
    Nu schoot ik er een vrije trap in, maar geen Achievement?
    Zijn er nog bepaalde regels waar je aan moet voldoen, bijvoorbeeld dat de keeper er niet aan mag zitten...

    Wel de Hat-trick Hunter Achievement gehaald. :cool:
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet wel in een Ranked Match zijn he.
     
  8. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk want ik heb al een paar vrije trappen in een ranked match gescoord en nog steeds geen archievment, dus licht gewoon aan konami dat ze het verkeerd hebben gedaan lijkt mij
     
  9. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh dan hoef ik dat ook nit te proberen
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou proberen een vrije trap er in te schieten is altijd handig hoor ;)
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kreeg deze achievement ook pas bij de zoveelste vrije trap die ik scoorde over live in ranked match. Dus gewoon blijven proberen en dan bidden
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat wist ik, las ook dat hij direct in het doel moest vliegen.
    Keeper mag er dus hoogstwaarschijnlijk niet aanzitten.
    Dat deed hij in mijn geval wel, vandaar dat ik hem niet heb denk ik. :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vandaag krijg ik hem misschien, anders maandag/dinsdag.. Ben benieuwd! Ik stap over van Fifa 08 wat voor mij echt een goed spel was, alleen gewoon in sommige momenten té langzaam! De manier waarop de spelers draaien, kappen etc.

    Even een paar vraagjes;

    1. Kun je bij het Masterleague ook eigen shirts en clubname ontwerpen?

    2. Hoe zit het nou precies, kunnen spelers van de Masterleague interviews geven enzo? Wat is er precies verandert t.o.v. PES6?

    3. Loopt de game wel vloeiend als je offline speelt tegen de CPU?

    Alvast bedankt. :)
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Even een paar vraagjes;

    1. Kun je bij het Masterleague ook eigen shirts en clubname ontwerpen?
    Ja, je kan je eigen shirt ontwerpen en een eigen naam aan je team geven.
    Zo speel ik nu met een zelfgemaakt Go Ahead Eagles, al kan je niet de namen aanpassen van de spelers met wie je speelt.
    Want je kan in het begin kiezen of je met originele spelers gaat voetballen of een stel onbekende "amateurs".
    De namen van die onbekende "amateurs kan je niet aanpassen, helaas.

    2. Hoe zit het nou precies, kunnen spelers van de Masterleague interviews geven enzo? Wat is er precies verandert t.o.v. PES6?
    Nee, je kan geen interviews geven.
    Na elke wedstrijd krijg je een foto te zien over de afgelopen wedstrijd of als je iemand verkocht hebt bijvoorbeeld.
    Het geeft geen meerwaarde aan de game, vind het zelf maar een nutteloze toevoeging.

    3. Loopt de game wel vloeiend als je offline speelt tegen de CPU?
    Ja. :)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bedankt, ik weet genoeg. :) Hopen dat ik hem straks binnenkrijg. ^^
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Graag gedaan, als je wat potjes online wilt proberen moet je het maar even aangeven. :)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zal je even toevoegen, kunnen we inderdaad wat potjes online proberen. Ik weet nog wel dat ik bijna elke avond PES 6 met Timmeh speelde, was altijd erg gezellig. Meestal ook potten als Ajax - AZ enzo. :)
     
  18. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schoot gister met v. Persie keihard door het midden en in de bovenhoek, keeper zit er niet aan. Geen achievement, was ondertussen al de 4e of 5e vrije trap die ik maakte. Snap er niks van, schandalig dat 4/5 maanden na release dit soort dingen nog niet goed zijn. Ook die lag :'-( Al lijkt dat wat minder nu.

    De omschrijving van de achievement is ook zo vaag: Achieved when you score from a free-kick directly in a Xbox LIVE Ranked Match. Moet ie zonder tussenkomst van keeper of muurtje erin gaan? Of moet gewoon de vrije trap direct genomen worden, dus niet indirect en afleggen, waarbij de keeper de bal dus wel aan zou mogen raken. Het zal wel Konami |:-
     
  19. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand deze nog ergens goedkoop gezien? Ik ben mijn exemplaar kwijt...?!
     
  20. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de stats van Dzsudzsak zijn uiterlijk en ability stats, kan je die posten?
    alvast bedankt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina