Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. LeRiChIe

    LeRiChIe Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... beetje stomme vraag maar kun je met deze spel "online toernooi" spelen? :)
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest


    Omdat ik hoog genoteerd sta met veel wins en relatief weinig verloren word ik al gauw aangesproken als Barca noob. Al moet ik zeggen, dat ik mensen beter heb zien spelen met een 3 ster team dan 5 ster team, je moet ermee kunnen spelen.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jup!! erg leuk, wij hebben ook een XBW League al is die een beetje doodgebloed.
    maar je kan een league van 4 tot 32 mensen ofzo maken en er een wachtwoord op zetten, of open laten. en dan kan je instellen hoeveel wedstrijden tegen elkaar, de beker, en wat andere regels etc. maar het is geen knock out, alleen tournament table helaas..
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat ben je toch ook:9:lol:
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Idd denk dat Barcalona zo'n beetje het beste team is van fifa 08. Volgens mij speelt 90% van de mensen met Barcalona online dat is al 1 reden waarom ik er niet mee speel :) Ik speel met het fantastische valencia van ronald koeman kuch... Enorm op de counter en hopen dat ik 1-0 kan winnen hehe
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vind dat je meer skills hebt als je met Barcelona speelt dan dat je een 4 ster vs 4 ster speelt. Lagere clubs hebben veel meer bal controle, je hebt meer tijd om te passen, je hebt meer tijd om een gaatje te vinden in de verdediging, en je kan er ook gewoon voorbij rennen.

    Met Barcelona moet je heel snel spellen, ik slacht mensen ook af met Barcelona, alleen omdat ze er niet mee kunnen spelen.
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel eigenlijk alleen nog maar met Inter. Ook tegen mensen die barca kiezen. Speel in deze opstelling online: 4-2-3-1 (de oranje variant ja \o/ )

    Volgens mij is dit qua prestaties en teamgeest het best mogelijke team:

    --------------Toldo-------------
    Zanetti-Materazzi-Cordoba-Chivu
    --------Cambiasso-Vieira--------
    Solari---------------------Figo--
    -----------Ibrahimovic----------
    --------------Cruz-------------

    Hier versla ik Barca ook gewoon mee. :thumbs:

    Is er btw al enig nieuws over de geplande rosterupdate van midden februari?
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    4-2-2-2, wat eigenlijk 4-2-4 is, en nog sterker 6-0-4, aangezien de twee middenvelders eigenlijk als verdedigers functioneren, zo kom je en bijna niet de door de verdediging heen én je kan snel aanvallen
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    tuurlijk ;) ik vind het makkelijk spelen met barca, pasen en alles gaat juist makkelijker maar goed. Als je echt skill hebt moet je ook kunnen winnen met de mindere teams... dus zie je toch als een barca noob :p
     
  10. forzav

    forzav Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is die roster update er nog niet? Ik vind het jammer dat dit zo lang moet duren, heeft waarschijnlijk weinig prioriteit bij EA
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat zal mij een worst wezen, als je tegen mij met Barca speelt leg ik je ook over de knie met 4/5-0

    Als je niet kan winnen, moet je niet spelen.
     
  12. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    heb hem dan toch gekocht. moet zeggen, valt idd niet tegen! het tempo ligt veel lager dan in pes 08, maar dat is misschien wel juist een pluspunt. verder heb ik pas een paar potjes gespeeld dus een echt onderbouwde mening kan ik nog niet geven. deze houden jullie van mij nog te goed!
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zal nog wel even duren denk ik.. Nog 8 wins en ik heb de 100 wins achievement! Dan ga ik hem ruilen voor PES 2008, even die proberen. Vind Fifa 08 nog niet goed genoeg qua gameplay. Online is het gewoon fantastisch. Alleen rete langzaam.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    De update is er! Mooi, opstellingen zijn wat aangepast en spelers zijn beter of slechter geworden naar hun prestaties van het laatste halfjaar.
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat een stelletje lijers daar bij Ea, het hele Barcelona elftal naar de maan geholpen. Ookal hadden ze heel Barcelona gemiddeld op 80 gezet, maar waarom nou in godsnaam een 4-3-3 ipv de normale 4-2-2-2, nu is er voor mij ook geen reden meer om met Barcelona te spelen, of überhaupt nog Fifa te houden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2008
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Formatie wisselen bij fifa is echt niet zo moeilijk hoor.... :confused:
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Stel je niet aan....
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik kom op mijn woorden terug, het was slechts een kwestie van wennen. Aangezien ik alleen die Barca informatie speelde, en over die formatie, die formatie staat niet tussen die standaard formaties, daarvoor moet je met spelers schuiven.

    Ik was weer ouderwets een pwner met Barca ^^
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook erg moeilijk met Barca...
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Middlesbrough is echt een goed team met Alves! Ze spelen met 4 aanvallers en ik zet altijd Alves ipv Mido. Mido dus achter Alves spelend. Alves is echt retegoed nu, 86 dacht ik. Is erg sterk (haal je echt niet van de bal) en kan goed koppen enzo. Heb net al van manchester gewonnen en arsenal.
     

Deel Deze Pagina