[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rogve

rogve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zojuist geprobeerd en het werkt uitstekend. :)

2. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je voor draadloos Live ook zo'n netwerkadapter nodig voor je 360?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je met de Xbox360 draadloos wilt gamen , moet je de wireless adapter van Microsoft kopen.
    De Xbox360 accepteerd geen andere Wifi usb-sticks.

4. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke bedankt ;) :mad:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je een keuze hebt zou ik de Xbox 360 bedraad aansluiten

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heb ik ook gedaan met een kabel van 25 mtr. en het werkt perfect. Ik heb een tijdje met men pc draadloos gegamed maar het is toch net iets minder betrouwbaar dan gewoon een kabeltje trekken, nooit time-out etc.

Draadloos is erg makkelijk en handig maar niet zo goed als verbinden met een UTP-kabel.

7. chilly willie

chilly willie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat??

Ik heb ook S.T. 780i WL. bij verbinden met Xboxlive geeft hij NAT: strict, eerder was het altijd NAT: open.

kan niet joinen nu:confused:

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al sinds de Xbox een Linksys WGA54G Gaming Adapter, heeft altijd probleemloos gewerkt, ook op de Xbox 360.. Sinds gisteravond heb ik steeds tijdens CoD4 opeens 'Connection Interupted' en wordt ik eruit gegooid.. Vervolgens kan ik wel weer probleemloos een nieuwe game vinden en herhaald het zich weer :confused:
    Vanochtend begon het lichtje bij wireless opeens oranje in plaats van groen te knipperen, dit betekent volgens mij dat hij geen ip-adres krijgt toegewezen.. (bij connectie testen stond: Wireless Bridge, Wireless Router: Connected, IP-adres: Failed) Na nog een aantal keer proberen gebeurde er dit: Wireless Bridge, Wireless Router: Not connected
    NAT heeft afgelopen jaren altijd op OPEN gestaan..

Denk dat het probleem is dat de verbinding met het netwerk niet optimaal is, omdat mijn Laptop op dezelfde plek als mijn Xbox 360 geen probleem heeft, maar mijn iPod Touch kan er weer geen verbinding maken..

Daarom is mijn vraag: Zal de verbinding verbeteren wanneer ik een Microsoft Wireless Adapter koop? Die witte die officieel bij de 360 hoort..

Edit: Weet nu bijna zeker dat het aan de verbinding ligt.. Wanneer ik op mijn Xbox 360 naar netwerk settings ga en dan edit settings, daarna klik ik op netwerk selecteren.. Als ik dit steeds blijf refreshen zie ik de verbinding steeds veranderen tussen 0 blokjes, 1 blokje, 2 blokjes en 4 blokjes.. Het probleem is dus de onstabiele connectie, dit verklaart ook waarom ik steeds eruit gegooid wordt en er weer in kan.. De oplossing is dus een andere wireless adapter te kopen.. De vraag blijft of die van Microsoft zoveel beter is?

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  9. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag krijgen we dan eindelijk een draadloos netwerk. We hebben een Netgear WGR614 router. Alleen nog eventjes zaterdag dat Wireless ding kopen van Microsoft voor de Xbox. Kan iemand wat tips geven waar ik zaterdag op moet letten voor de beste prestaties (m.b.t. de Xbox 360 )? _O_

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bedoel je nu met betrekking tot welke wireless adapter? Als je liefst eventuele (netwerk) moeilijkheden uit de weg gaat en de prijs niet echt een probleem is zou ik gewoon voor de officiële xbox 360 USB wireless network adapter gaan die je zonder veel problemen online zou moeten helpen. Maar je kan natuurlijk ook altijd opteren voor een wireless router met een andere ethernet adapter of bridge.

11. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Thomson Speedtouch 780. Sinds jaar en dag brandde het lampje WLAN altijd rood, en sinds kort is hij rood. Mijn draadloze connectie met Live werkt nog altijd gewoon normaal.

Iemand die weet wat dit inhoudt?

Bvd,

Opper

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    rood betekend dat je geen toegang hebt tot je router.. beveiling aanpassen is het advies (router ressetten) Misschien maakte je gebruik van de connectie van je buurman en heeft hij er nu ee beveiliging op zitten (gebeurt ook vaak)

13. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

Na wat zoeken op de US en NL site van xbox kon ik mijn vraag niet beantwoorden krijgen.

Is het mogelijk om je 360 met een eternetkabel oid met je pc te verbinden en dat de pc dan een draadloze internet verbinding heeft?

Alvast Bedankt!

Ralph

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Router + draadloze computer geeft problemen. Lag, NAT strict/moderate, hoge ping en packet loss. Het is technisch mogelijk, maar ik raad het alleen aan als je weet wat je aan het doen bent en dat je het als tijdelijke oplossing gebruikt. Het is beter om een wireless adapter te kopen of nog beter de xbox 360 bedraad aan te sluiten. Je kan zelfs netwerk via electriciteit gebruiken en dan heb je een stabielere connectie dan als je dit draadloos doet.

15. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:
    waar koop ik een goedkopere wireless adapter (ik bedoel minder dan 80euri)

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dan zal je op 2de hands sites moeten rondkijken als je de officiële adapter goedkoper wil aantreffen. Eventueel werkt een ethernet based wireless gaming adapter/bridge in combinatie met een wireless router ook, maar tenzij je zoiets nog hebt liggen zou ik dat zeker niet kopen aangezien het je wel wat problemen kan opleveren. De beste goedkope(re) oplossing gaat waarschijnlijk zijn door gebruik te maken van network home plugs.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer het eens bij een gameshop.
    Veel van dat soort winkels verkopen ook 2de handse hardware.

18. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    network home plug:confused: bedoel je ethernet (van die bijgeleverde bij de 360 dat zijn die toch:{) draden in me huis

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Homeplugs gaan in het stopcontact en het zorgt er voor dat je dan ethernet via het stroomnet hebt. De elektriciteitskabel is dan een utp kabel

netwerk snelheden (afhankelijk van het model zijn kunnen gaan tot 85 MBPS)

Ik ga binnenkort even een aantal nieuwe startposts maken

Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  20. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ok hoeveel kost dat ding ongeveer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina