1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt dus een optische splitter?
    Zoiets?
    [​IMG]
    Het nadeel van zo een kastje is, is dat je telkens van je kont af moet om die schakelaar om te draaien, je kan dan als je het ervoor over hebt zo een kastje kopen met afstandsbediening erbij alleen betaal je hier ook flink voor.


    Btw vraagje, ik heb ook het kastje van @home voor digitale tv. Vindt jij dat het optisch beter klinkt dan als gewoon via de scart? Want zoja haal ik er ook ff een optisch kabeltje bij.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    het klinkt allemaal wat voller en zo, niet zo'n plat geluid wat uit je lcd schermpie komt.
     
  3. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar dat komt gewoon omdat het over mijn versterker loopt. Ik heb nou mijn tv ook aangesloten op mijn versterker alleen dan gewoon analoog.
    En nou vroeg ik me af of er verbetering is als ik het digitale kastje digitaal aansloot op mijn versterker. Als je begrijpt wat ik bedoel 8)
     
  4. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk eind van de week pas me keff's binnen:eek:
    Achja ik wacht het wel af
     
  5. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet helemaal of er nou wat mee kan.. :) Als iemand tips heeft? Bedankt
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen!

    Ik ga morgenavond een Z-5500 setje ophalen voor 175 euro (best netjes toch? :)) en kan dan eindelijk gamen hoe het bedoeld is!

    Mijn vraag eigenlijk, is er nog een soort van aanbevolen hoogte om de speakers op te hangen? Ik zit op een normale stoel te gamen of op men bed.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  7. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    helloooww!

    Ik vroeg me af of er een simpel apparaatje is, die je kan aansluiten op je audio set ( optisch/digi coaxiaal/ rood/wit tulpje) en waarin je een normale usb stick kan instoppen die mp3/wma of iets dergelijks leest en dit dus naar je receiver of iets dergelijks stuurt? :confused:

    _0/
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wat platen van de nieuwe frontspeakers....

    klipsch rf7.

    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/klipsch%20pics%20001.jpg[/plaatje]


    andere kant.

    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/klipsch%20pics%20002.jpg[/plaatje]


    en zonder frontje.


    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/klipsch%20pics%20003.jpg[/plaatje]



    en een geluid :+
     
  9. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, mooi spul man. Met die prijs heb je ook zeker geluk gehad.
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekers relaxt! Maar heb je ze niet een klein beetje te ver tegen de muur/in de hoek geduwd?
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb besloten: Ik ga voor de Onkyo TX-SR505E receiver met JBL SCS 178 speakerset.

    Maar eerst mijn huidige JVC Sophisti DD-1 verkopen.

    Mooie boxen beuker!
     
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Beuker, mooie set up, staan die speakers idd niet een beetje te dicht op de muur? Ivm de basport aan de achterzijde? Draai zelf ook met klipsch en erg tevreden.
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Lekker hoor Beuk, is dit waar ze moeten staan van de baas of ga je er nog wat mee spelen?

    Wat gaat er met de rears gebeuren trouwens?

    Gr Sjoerd
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ben nog aan het klooien wat de afstand tot de muur aangaat al klinkt het zo als ze nu staan totaal niet verkeerd.

    niet teveel bas,niet te boomerig maar mooi strak.
    gewoon even aankloten en dan helemaal met rust laten die handel.
    heb zeker weten enorm mazzel gehad voor deze prijs.

    http://www.ruadhifi.nl/merk/18/28/17/
    hier staan de rf 7 dus bv gewoon nog voor bijna 4000 euro.

    anyway.......waaanzinnige speaker,vol en ruimtelijk,ultra mooi strak laag en sprankelend als een bergbeekje uit milka land........omg :+ had dichter moeten worden :)
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, wat is een beetje een goede prijs/kwaliteit voor een optische kabel van ongeveer 2 meter? Ik krijg op het ene forum te horen dat ik de goedkoopste moet nemen en dan hoor ik weer dat ik zeker niet moet bezuinigen op mijn kabels. Ik weet niet eens wat duur is eigenlijk voor 2 meter kabel en welke merken en op de markt zijn, dus vandaar even een korte vraag hier :)

    In het verleden nog niet echt veel antwoorden gehad op mijn vragen maar ik blijf het gewoon proberen :D
     
  16. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou voor maar 2 meter lijkt het me niet zo spannend om een erg dure kabel te kopen, ik zou dan gewoon voor de goedkoopste gaan/op 1 na goedkoopste.
     
  17. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het geluid is digitaal...ongeacht de kabel je hebt echt geen verlies. Er kunnen moeilijk een paar 1tjes of 0tjes minder overkomen ;)
     
  19. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voordeel wat duurdere kabels kunnen hebben is dat ze wat steviger zijn (dikker en beter beschermd) en betere aansluiting kunnen bezitten zodat de kabel beter blijft zitten. Op een afstand van 2 meter heb je met een digitale kabel geen kwaliteitsverlies, dus dan maakt het niet uit of je een kabel koopt van 5 euro of een Monster kabel van 100 euro...
     
  20. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die dit uitgetest heeft? Het lijkt me best sterk dat een kabel van 20 keer zo duur geen zichtbaar beter verschil maakt. Oke, ik weet wel hoe het zit met digitale kabels 0 en 1tjes (denk aan digitale coax, ODT,meer licht eigenlijk maar oke, en HDMI kabels) maar er moet toch ergens een groot verschil zijn tussen een cheap ass kabel en een ,bijvoorbeeld monster kabel...Ik ben echt reuze benieuwd of je verschil ziet in beeld kwaliteit en ook qua geluid als je bijvoorbeeld een ODT kabel hebt. Ik ben niet zo weg van theorieén, zien = geloven zeg ik dan maar...
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina