1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    JFK zit er in weet alleen niet onder welke naam zal een vliegveld zonder vliegtuigen worden, over realisme gesproken. ;)
     
  2. Remco

    Remco Guest

    een helikopterveld8)
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd als de radiozenders me niet bevallen (wat me onwaarschijnlijk lijkt) dan gooi ik toch gewoon mn mp3 aan. Je kan in je xbox gewoon je ipod aanhangen en die muziek selecteren (met de ipod nano ging dat, met de ipod touch gaat dit niet bij mij). En anders gewoon muziek streamen vanaf je pc werkt ook prima. Of muziek op een usb stick zetten. Er zijn zoveel manieren.
     
  4. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja angerfist in new york e.d. klinken zo onrealistisch in die setting van de game :x

    gek he:confused:
     
  5. Remco

    Remco Guest

    ja maar ik was zo gek op de muziek van GTA:confused:A, dat ik juist die muziek op m'n mp3 heb staan.. en die muziek zorgde juist voor de sfeer
     
  6. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Helikopters vliegen ook! *)
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik nou het meeste met vice city.. aangezien ik een groot fan ben van 80's muziek, maakte dat VC enorm sfeervol!

    Hetzelfde geldt voor SA... jaren 90 muziek vindt ik iets minder, maar het is wel een stempel op de jaren 90 en brengt wederom veel sfeer met zich mee.

    De moderne muziek doet mij helemaal niks meer... ik zou het dan ook erg tof vinden als ze een paar classic stations erin gooien, jaren 70 tot 90 muziek, van pop tot metal tot klassiek, variatie en genoeg voor iedereen.

    We zullen wel zien.. vindt het wel erg tof dat ze queen erin hebben gekregen.. dat zal zeker niet gemakkelijk zijn geweest qua contracten en rechten.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, die vliegtuigen in GTA waren onbestuurbaar! Ik herinner me nog die vliegcursus in de laatste GTA. Mijn controller is toen meerdere keren richting de beeldbuis gegaan. Dat was niet te doen.

    Komt die content pas in de herfst?! Dan moet je dus weer een half jaar wachten.. :'-(
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond het in San Andreas zeer goed te doen! Ook als je keek naar de verschillende vliegtuigen die je kon besturen. Zelfs met die gigantische Boeing kon je nog makenlijk stijgen en op een ander vliegveld landen. Je moest natuurlijk wel eerst je skill hoog genoeg op hebben gekrikt.

    En een half jaar wachten voor de content valt best wel mee. Want eerder dat je hem 100% hebt uitgespeeld ben je denk ik wel een tijd bezig.
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor mij een tijd geleden dat ik GTA voor het laatst heb gespeeld. Het enige wat me is bijgebleven van dat vliegen was die irritante cursus, omdat ik die vaak opnieuw had gedaan. Dus wellicht heb je gelijk HaloTrooper, maar ik vind helikopters genoeg. Het lost eventuele framerate problemen subtiel op iig, want een helikopter gaat natuurlijk veel langzamer dan een vliegtuig.

    Je zult GTA IV niet in een weekje uitspelen, maar eerder na één of twee maanden. Daarom vind ik zes maanden aan de lange kant.
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    nouja... angerfist en die herrie zal niemand in mn ipod vinden. Bij mij is het u2, anouk, red hot chili peppers enz. maarja dat is voor ieder voor zich.

    Ik denk dat ik na een half jaar deze game nog zeker wel speel, misschien nog wel dagelijks want in gta is altijd zoveel te doen. En voordat je daaraan begint ben je al zeker weken rond aan het klooie. San Andreas daar had ik volgens mij toendertijd meer dan 250 uur op de klok staan na een half jaar. En als ik de ps2 nog had dan zou ik hem nu nog spelen.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    bij saint's row zat ik ook meer rond te schieten, of Insurance Fraud:Y gewoon lekker rond kloten:)
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zo'n zin in deze game. Ik denk dat ze qua radiostations en muziekkeuze het wel gewoon weer prima op orde hebben. Dit was in de vorige games ook allemaal perfect. Dat er geen vliegtuigen inzit is jammer, maar het is ook niet echt nodig als je maar 1 stad hebt. Je hoeft niet van stad naar stad te reizen, een helikopter voldoed daarvoor denk ik. Ondanks het misschien niet nodig is in de game blijft het toch jammer. Weet iemand trouwens hoe het precies zit met achievements en GTA IV?
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond vliegtuigen ook makelijk om te doen. Had al die vliegveld missies in SA bij eerste pogingen al gehaalt. En in Vice City was het ook nog wel te doen.

    In tegen stelling tot de helicopter waar ik nooit wat van bakte. Hoewel bij SA het nog wel aardig ging, mede omdat ik die via controller kon spelen. Maar bij Vice City crashde ik echt altijd overal in. :+
     
  15. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik ook nooit iets heb gemerkt van lastige besturing bij vliegtuigen :{
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee hoor. Je kan alleen de vliegtuigen niet in.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Raar dat in vorige delen wel vliegtuigen zaten waar je mee kon vliegen, en in het nieuwste deel niet.


    Ik ben trouwens van plan om San Andreas te halen. Heb ik nooit gekocht namelijk. Maar dit is geen game voor de 360 maar nog voor de originele Xbox neem ik aan. Speelt die wel gewoon op de 360 af? Sommige games kunnen namelijk wel andere niet toch?
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    GTA:confused:A is compatible. Je 360 speelt hem gewoon af.
    Het lijstje.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ok thanks_O_

    Weet iemand misschien ook waar ik deze ( beste ) online kan bestellen?
    Want ik heb bij bol.com gekeken en daar hebben ze alleen voor playstation 2 en PC.:{
     
  20. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina