Wahah, idd. Kan me nog herinderen dat ik toen in een deuk lag. Die uitdrukking op Kimimaro's gezicht. Al met al vond ik de fillers echt een waste of time. Niet kijken dus.
Spoiler Freaking awesome gevecht, Kimimaro blijft me favo character naast Sasuke. En dat gevecht is zooo super. Eerst Kimimaro vs Naruto, is gaaf. Dan Kimimaro vs Rock Lee, super. Dan Kimimaro vs Gaara, is geweldig. Ik ga toch nog maar is een keer 1 - 135 kijken. Blijft gaaf.
Heb ik vaak willen doen, maar al die flashback en gelul tijdens die gevechten hé . Spoiler Het gevecht tussen Lee en Gaara in de chuunin examens is ook . Sasuke is een echte emo. Vraag me af wat ie gaat doen met z'n leven als Itachi dood is . Maar ik moet toegeven, z'n gevechten zijn echt wel cool (voor later, waar zelfs Shippuuden nog niet is).
Flashbacks zijn nogal irritant. Weinig actie veel gepraat. Hier trouwens nog 2 sites waarop je de serie kan zien en downloaden: Link Link Heb alle afleveringen in 1 maand gezien + Shippuuden. De Psp versie is ook heel mooi! Trouwens vetste gevecht: Chiyo/ Sakura vs Sasori
Dat is waar ja, maar goed dat kan ik ook skippen aangezien ik dat toch al weet. En soms is het best tof, ik bedoel de muziek onder het stukje als Sasuke door Haku geraped door die naalden en dan even flashbacked naar z'n emo verleden met Naruto is echt uber. Spoiler Inderdaad! Heel de chuunin examens waren genieten trouwens, echt zoveel gave gevechten in een paar episodes was super. Maar wanneer Lee al die gates opengooit! Super. Haha, mja dan blijft er weinig van hem over. Trouwens, ook gaaf vind ik nog het eerste echte coole gevecht. Zabuza vs Kakashi, wanneer Kakashi zo uber snel gaat seal-copy-en. Dat zie je amper meer terug, maar dat was ook echt gaaf.
Soms zijn ze inderdaad tof, maar soms ook zo langdradig. Vooral als het stukjes uit vorige episodes zijn . Spoiler Was zeker een cool gevecht en trouwens ook de engiste keer dat je die sharingan zag draaien . Doet me trouwens denken aan die 2 ninja's die hun aanvalde voor Zabuza. Korte, maar coole scène.
Spoiler Idd, dat is ook jammer dat dat niet terug kwam. -.- En dat is idd een hele coole scene. En vs the sound 4 is trouwens ook erg gaaf. Voornamelijk hoe ze worden gefinished. Kiba en die bolle werden daar eindelijk een beetje tof in. En Orochimaru vs 3rd natuurlijk. Voornamelijk 1st en 2nd hokage in actie zien was gaaf. Qua jutsu's was die super uitgewerkt.
Spoiler Ik vond juist de gevechten met Itachi zo vet. Hij was één van de weinige chars die echt Pwnde (over het algemeen is men in een gevecht redelijk aan elkaar gewaagd. Bij Itachi is dit echter helemaal niet het geval). Kakashi kon zijn jutsu's en handseals niet eens bijhouden met z'n sharingan. En dan die tsukyomi.
Klopt maar ik vind de Amaterasu overdreven. Er wordt gezegt dat hij eeuwig blijft branden. Dan kun je er toch niet van winnen.
Spoiler Vergeet niet dat Jiraiya het wist uit te doven/stoppen. Het zal dan waarschijnlijk geen eeuwige kracht hebben.
Nee, maar op 20 maart is het wel een dubbele en aan de titel te zien is dat de episode waar de eerste minuten van Shippuuden thuis horen. Hoop niet dat het waar is, want dan gaan we nog 3 saaie en gerekte episodes te gemoet .
Spoiler 48 was weeral slaapverwekkend. 'K moest hem op 2x snelheid draaien zodat het iig sneller voorbij was. 49 en 50 zullen wel vergelijkbaar qua tempo zijn en dan kunnen we in ep 51 eindelijk weer eens wat nuttigs gaan doen.
Nee hoor, 49 en 50 gaan ook traag zijn en als ik naar de vorige specials kijk gaan 51 en 52 ook zeer traag zijn .