1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Faction: Guerilla

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 16 feb 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Red Faction: Guerilla

    Uitgever: THQ
    Ontwikkelaar: Volition
    Genre: First Person Shooter
    Release: 2009
    Xbw Gamepage

    Informatie:
    Red Faction: Guerilla wordt een free-roam derde persoons shooter waarin alles kapot kan. Het verhaal speelt zich af 50 jaar na de noodlottige evenementen in de originele Red Faction titel. Spelers nemen de rol aan van een rebellensoldaat voor de nieuwe Red Faction beweging op Mars in hun strijd voor verlossing van de onderdrukkende Earth Defence Force. In hun strijd voor de vrijheid zullen spelers hun eigen pad moeten hakken door de spelwereld en chaos zaaien over de gehele open spelwereld van Mars. Van de verlaten mijnbouwlocaties in ‘Parker’ tot de Earth Defence Force hoofdstad in Eos. Met een nieuw arsenaal aan wapens zullen gamers geïmproviseerde explosieven en mijnwerktuigen moeten gebruiken om de vijanden te verslaan.

    Ook voertuigen spelen een rol in deze nieuwe Red Faction titel en logischerwijs keert het kenmerk van de serie, volledig vernietigbare omgevingen terug, dit maal met accurate zwaartekrachtsimulatie als basis. Het landschap van Mars zal rijkelijk bedeeld zijn met vijandelijke troepen om op creatieve manieren in jouw guerrillastrijd te vernietigen. Maar pas op dat je niet de bewoners van de achtergestelde koloniën vermoordt, zij zullen je helpen in je strijd naar de vrijheid. Om vijandelijk vuur te ontwijken is er een speciaal dekkingssysteem toegevoegd aan het spel en zal je deze ook in de multiplayermodi toe moeten passen om andere spelers slimmer af te zijn.

    Eerder nieuws over deze game:
    Screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes
    Destruction
    [ign]882491&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/883/883654/rfg_doc-intro_062308_flvlowwide.flv[/ign]

    Links
    Red Faction
    Red Faction II
    Red Faction: Guerilla
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is misschien vroeg om nu al een thread over dit spel te starten maar ik ben toch benieuwd of dit spel bekend is bij het xbw publiek en wat jullie meningen over de vorige delen zijn.

    Hopelijk komt THQ snel met screens.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De eerste Red Faction vond ik echt een topper, maar de 2 vond ik al wat minder. Ik wacht dus nog wat sceptisch af, maar Red Faction gecombineerd met de kracht van de huidige generatie consoles kan wel eens iets worden.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb het eerste deel van Red Faction nooit gespeeld maar wel het tweede deel. Dat vond ik wel aardig, alleen was de multiplayer een beetje bagger.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb de MP heel veel gespeeld met een vriend van me. Gewoon splitscreen tegen een zootje bots. Het toffe was dat je de bots ook kon trainen en dit ben ik eigenlijk in geen 1 ander schietspel tegengekomen voor de xbox. Althans niet waar het zo was uitgewerkt. Weet nog dat er 1 map was waar je met een lift omhoog kon. We deden dan de mode met het koffertje. Gingen we met de airlift omhoog en dan aan de rand staan en naar beneden schieten met rocket launchers. Dan de triggers vast plakken met tape en tv gaan kijken 8) Die bots bleven toch wel komen. Ging nergens over maar we hadden wel de dikste lol en dik veel kills :9. Speelde het spel ook soms in mijn ééntje en dan ook tegen een hoop bots. Was echt leuk. Bij een hoop spellen verveeld het dan erg snel maar hier totaal niet. Heb echt zin in dit deel.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vond de eerste op pc best vet (Geomod engine was best vernieuwend toen) tweede vond ik erg matig, ben benieuwd welke kant volition op gaat met deel 3. Vraag me wel een beetje af waarom deze franchise uit de sloot getrokken word ipv lekker met iets nieuws te beginnen
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens hier!
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  8. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 1 heeel veel gespeelt kvond het erg vet dat je een hele tunnel kon maken met je rocketlauncher of op daken komen dormiddel van die tunnels echt heel erg vet en de bots waren ook erg gaaf.
     
  9. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Red Faction 1 was zo vet, gaten in de muur blazen FTW
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja die kwam ik ook tegen toen ik de thread maakte. Alleen twijfel ik over de echtheid hiervan.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zien er nogal lelijk uit. is volgens mij idd niet van dit spel
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope. Er zijn verder ook geen sites die de screens hebben overgenomen. Het lijkt mij niet realistisch dat precies die site dan wel screens tot zijn beschikking heeft.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De Screenshots zijn volgens mij nu ook verwijderd. Heb ze eigenlijk vroeger nooit zo gespeeld. Heb Red Faction volgens mij heel even gespeeld of alleen de demo.

    Het staat me nog heel goed bij, dat ik een hele muur had weggeblazer, maar het raam nog helemaal intact vast hing in het lucht-ledige en ik dacht... Tsja... Jammer...

    Voor de rest weet ik eigenlijk nog bijzonder weinig van de game... Heeft helaas weinig indruk op me gemaakt.

    Maar als ze nu weer die GeoMod stuff komen en het nu naar hogere standaards weten te brengen, misschien in combinatie met een leuke Havok engine, dan zit er misschien wel een hele spectaculaire game aan te komen!
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    leuk dat t 3rd person wordt:) Goede fps'en zijn er al zat
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ziet er vet uit! Precies zoals ik het wil :cool: Ik gooi ze in de startpost, thnx.
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Red faction! _O_

    Deeltje een was echt fantastisch met dat doorboren van muren enzo, echt vernieuwend was dat. Deel 2 had echt een brute multiplayer, dus ik hoop dat ze in 3 allebei goed voor elkaar krijgen. 3d person vind ik wel erg jammer, tenzij ze het á la Gears maken, of met iets heel tofs nieuws komen. Laatst weer Just Cause gespeeld, maar knallen vanuit dat perspectief vind ik gewoon altijd minder leuk.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Impressie van IG:

     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nieuwe details Red Faction: Guerilla:
    Jammer dat het naar Third-Person gaat, maar misschien wordt dit juist wel een pluspunt. Dat moet ik nog even afwachten. Het klinkt in iedergeval allemaal erg tof.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het klinkt heel vet met omgevingen die helemaal kapot kunnen. Als echt alles kapot kan krijg je mooie chaos en als dat er nog eens supervet uitziet en fijn speelt heb je een topgame!
     

Deel Deze Pagina