Als het allemaal goed gaat, eind van het jaar. En als het nog beter gaat, deze zomer een demo van Halo 2 te downloaden op Xbox Live!
w00000t een demo, dan is meteen het hele netwerk van xbox live overvol, elke xboxer wil die demo hebben
Mwah lijkt mij dat het een besloten beta wordt voor de beta-testers, of desnoods een ietwat grotere beta.
Ik hoop dat MS een zefde soort strategie als Ubisoft met Splinter Cell hanteert: Beide games gewoon met 1 week verschil oid uitbrengen. Je brengt dat wel meteen heel veel mensen op het netwerk natuurlijk, dat is listig..
Ik denk dat Halo 2 naar 2004 verschoven wordt. Het duurt (als hij in november uitkomt) nog maar een maand of 9, en dat is veel te kort als je bedenkt dat er nog helemaal geen ingame screenshots zijn uitgegeven. Wel screens van de trailer (en de trailer wordt door de ingame engine gerenderd), maar échte ingame screens zijn er nog niet vrijgegeven.
Dat heeft niks te maken met het wel of niet af kunnen zijn van een spel. Ik verwacht op de E3 echt een heuze Halo 2 openbaring met alles erop en eraan.
Misschien mag ik het helemaal niet zeggen, maar dat "gerucht" doet ook de ronde op de live-beta-site van M$...