Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet de moderator uithangen maar het gaat nu al 5 pagina's over de discussie of tandpasta goed is.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is inderdaad een goed plan om de tandpasta discussie even te laten rusten en weer verder te gaan met COD.

Ik heb mijn exemplaar maar op de bazaar gezet. Het is leuk op zijn tijd maar geen shooter die ik erg lang kan spelen. Dacht eigenlijk dat ik dit spel nog wel een paar maanden zou spelen maar van de ene op de andere dag was het over. Dan maar wachten op het volgende deel :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zoiets had ik ook. Ik ben nu teruggevallen op Halo. (waar blijft die meleefix :x)
    Maar ik denk niet dat ik CoD ga verkopen. Blijft leuk om zo nu en dan even te doen. :)

4. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het precies omgekeerd. Halo heb ik ongeveer 2 dagen online gespeeld en daarna weggelegd. Cod4 kwam niet lang daarna en Halo is nooit meer mijn xbox ingegaan.

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.355
    Gister eindelijk het sniperlevel op veteran gehaald in slechts 2 keer proberen *geeft schouderklopje* Nu zit ik vast dat ik naar de LZ moet komen en de heuvel af moet..

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat je vanaf het moment dat je weer naar beneden moet 10 airstikes tot je beschikking hebt?
    Daar kwam ik namelijk pas na een keer of 25 doodgaan achter namelijk. |:-

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij ook, ik had hem na een maand weer verkocht

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb COD4 net pas en ook sinds kort een Z5500 setje op mijn kamer hangen dus dat word flink knallen binnenkort! :D

Maar een vraag, als je de SP op medium uitspeelt (of hoe die moeilijkheidsgraden ook heten), krijg je dan de gamerspoints ook van easy? Of moet je hem dan ook een keer op easy uitspelen?

9. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die krijg je gewoon.

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    same here. halo ook nooit meer erin gedaan :+

11. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COD4 nu 3 dagen in bezit, verwacht dat Halo er nu niet mer inkomt..

Hoe geweldig ziet COD eruit zeg, echt top!

Vind het nog wel lastig om in levels te stijgen, heb toch erg het idee dat je achter loopt ten opzichte hogere levelspelers mbt wapens e.d.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mwoa ik speel eigenlijk altijd met m16, mp5 en die heb je meteen al

13. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt reuze mee, want over het algemeen krijg je de beste wapens op lvl 1 al qua accuracy of damage. Op latere levels unlock je wat afwisselender wapens, die soms wat cooler zijn de andere.

Lol, ik snap nu wat vriendloos bedoelt met spawnkillen. Ik speel zelf nauwelijks domination, maar net weer eens een potje gedaan, wij hadden afgesproken dat 1 man steeds op de eigen 'spawn' vlag bleef, dat 2-3 mannen bij B blefen als we die kregen, en de andere 2 op de laatste, vijandige vlag zou blijven, als we die kregen. Raad eens, we kregen ze alle 3. Ik dus met een ander op de vijandige vlag spawn campen, zodat we snel wonnen (we verloren toch, maar ach). Wat gebeurt er? Steeds bleef de vijand bij onze vlag spawn. dat was zo lollig, niet echt spawn killen dat we ze dode op de spawn, maar ze rende steeds naar onze vlag op backlot door die straat, wij dus daar met 2 LMG's liggen, en iedereen neermaaien. Potje van 6 minuten, 35-13 geƫindigd. (Atm werkt de disc weer :) )

14. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    search and destroy levelt echt als een ziekte maar vind dit speltype niet zo leuk :9 speel meestal team-deathmatch of free for all

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Lmg is een dikke noob wapen, een M16 is 100x beter. Je ziet niet eens waar je naar schiet met een LMG

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin... gewoon mikken met 2-3 bursts per keer en stopping power... werkt prima in S&D, moet je juist kundig mee aan de slag gaan, sprayen kan bijna met elke gun, dan valt bijne elke gun in de "noob" klasse.

17. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    G3 FTW! Ik erger me echt de tering aan die m16, kom nou niet praten dat het het beste wapen is, want medium to close range word je 9 van de 10 keer gepwnd, gewoon hard gepwnd. dus doe mij maar ene ak47 ofzo.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    G3 is wel goed in close combat wil je zeggen?
    Ik vind de G3 echt het lameste wapen, gebruik het nooit. Net als de snipers.

19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moest alleen m60 marksmanships halen, mweh, ze zijn wel erg sterk, makkelijk om meerdere kills tegelijk te maken. LMG's zijn wel de meesters van prone though, niet snel zonder ammo en nauwelijks recoil als je ligt. M16 is niet beter als je naar de statestieken kijkt. LMG's hebben een hogere RoF en alleen de SaW doet minder damage per kogel dan de m16, RPD evenveel als m16 en M60 10 dmg per schot meer. Je zou dus, als goed is, iedereen met een M60 in 2-3 schoten neer moeten kunnen halen.

Tyrant, zet steady aim op g3, als je close combat gevecht heb, kan je hem makkelijk neerkrijgen zonder langs de Ironsight/ Red dot / ACOG te kijken.

Dat iedereen een p90 of een m16 in Clan battles gebruikt, hun keuze. P90 is wel overpowered maarjah. Je kan er mensen op grote afstand mee neerhalen. Je hebt 0.75 extreme condition gratis (met de p90 kan je verder sprinten) en de snelheid waarmee iemand doodgaat ermee is ook niet normaal.

20. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De snipers zijn behoorlijk shitty in COD4, hoop dat de update dit echt kan verhelpen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina