1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus hetzelfde probleem als jullie met die fout, ik dacht dat het eerst aan mij lag omdat ik mijn Xbox viavia heb gekocht.

    Nadat Microsoft mijn Xbox kwam ophalen heb ik dit nog eens geprobeerd en toen deed hij het wel.(Overigens zonder dat ik iets over de reparatie kon zien)

    Dus gewoon opnieuw proberen, wellicht helpt het :thumbs:
     
  2. stefan_360

    stefan_360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het snelle antwoord:thumbs:, alleen ik heb donderdag 14 feb gebeld voor mijn xbox en hij is gister opgehaald, dus dan zou het nu bij mij ook moeten lukken alleen dat is niet het geval:+ maar ik blijf wel proberen. Een vriend van mij had ook hetzelfde probleem en die zei dat hij het net zo lang ging proberen tot hij het deed, dus dat ga ik ook maar doen dan:+
     
  3. stefan_360

    stefan_360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ruim 3 minuten achter elkaar geprobeerd te hebben om mijn xbox te registreren op xbox.nl geef ik het op. Wil ik op UPS.com kijken voor de status, kies ik als taal voor Nederlands en geef ik het referentienummer 1 en daarna 2 op, doen het niet. Dan het tracking nummer, doet het ook niet. Daarna nog het referentie nummer dan MS me gaf, ook niks=(

    Daarna geprobeerd om de taal op US (english) in te stellen en daar het tracking nummer in te vullen en jahoor_O_ Het volgende kwam eruit:

    Tracking Detail

    Tracking Number: 1Z 7.... 894 2
    Type: Package
    Status: Returned to Shipper

    Returned On: 02/19/2008 10:12 A.M.
    Signed By: VOLL
    Location: WARENANN.
    Returned To: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Weight: 3.80 Kgs

    Package Progress
    Location Date Local Time Description
    FRANKFURT,
    DE 02/19/2008 10:12 A.M. RETURNED TO SHIPPER
    02/19/2008 7:02 A.M. OUT FOR DELIVERY
    02/19/2008 5:34 A.M. OUT FOR DELIVERY
    02/19/2008 4:22 A.M. ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 02/19/2008 1:27 A.M. DEPARTURE SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 02/18/2008 10:41 P.M. ARRIVAL SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 02/18/2008 7:30 P.M. DEPARTURE SCAN
    02/18/2008 6:38 P.M. ORIGIN SCAN
    02/18/2008 1:31 P.M. PICKUP SCAN
    DE 02/15/2008 10:31 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

    :thumbs:
     
  4. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet verwacht, maar mijn xbox360 gaat ook morgen weg voor reparatie (3 maanden oud). Ik had de laatste tijd last dat m'n xbox360 CoD4 niet kon lezen (hij had hem erg bekrast) Dus ik vandaag, voor het eerst, weer een andere game geprobeerd, die normaal altijd vloeiloos deed. Raad eens, oppeens disc unreadable. Toen met Halo 3 gedaan, geen disc unreadable, maar de xbox maakt wel een geluid van 'krassen van discs'. Nu bij elke game hoor ik rare geluiden, soms disc unreadable, en m'n xbox360 heeft zowat alle games die ik heb, wel bekrast, en soms vastlopers. Ik heb na het onderzoeken dus ook ontdekt, dat ik die DVD lezer heb, die krassen kan maken :\ zon chinees merk of iets in die richting.

    Ik heb nog nooit MS gebeld, nor iets opgestuurt, dus heeft iemand tips? ik ga even de voorpagina van dit topic lezen. Ik kan toch, nadat ze afspraak maken hebben gemaakt, hem in een kartonnen doos doen, moet ik er nog wat bij doen? ik weet dat ik een 'kale' xbox360 moet versturen, dus zonder HD en draden, en geen games in de lezer.

    Verder zie ik het wel, ik weet alleen niet wat ik nu met mn CoD4 moet, want m'n xbox360 heeft hem enorm beschadigd. Misschien zou ik vervangingen kunnen vragen/eisen, weet niet, of aan activision een vervanging eisen/vragen wat ~ 18 euro (20 dollar) kost.

    Gaat de reparatie ook geld kosten? kan het ergens uit opmaken, maar ik zit nog ruim in de garantie tijd.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  5. stefan_360

    stefan_360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    De reparatie kost geen geld als je nog garantie hebt. De bekraste spellen kun je als het goed is opsturen naar MS en krijg je een vergoeding voor het spel (weet dit niet zeker) Verder heb mijn xbox in een doos gedaan met alleen wat krantenproppen erbij zodat hij veilig zit;) De medewerker van MS bij mij heel behulpzaam en was eigenlijk alles duidelijk en je kan eventueel je vragen nog aan hem stellen.

    Succes:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  6. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Stefan, hoe kom je aan dat 2e trackingnummer? Ik kan hem namelijk niet krijgen, en de oude werkt niet =(
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    -trackingnummer voor terug kan je alleen krijgen door te bellen

    -kapotte discs worden alleen vervangen als ze de games zelf van MS zijn (COD4 dus niet)

    -360 kan je het beste in een doos nr 5 doen van het postkantoor

    -site om je reparatie bij te houden: service.xbox.com (doet het bij veel mensen niet en gaat het dan ook niet doen)

    :)
     
  8. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Arcade (Falcon) had vorige week zijn eerste vastloper. De ellende met mijn oude premium begon ook met een vastloper, hoop toch dat die Falcon wat langer meegaat. Maar het is weinig hoopgevend als na 1 maand er al sprake is van vastlopers.
     
  9. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Haa, dat klopt ja. nr. 5 is de enige die een beetje past bij de 360. nr 4 is net te klein.
     
  10. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb de mijne vrijdag meegegeven met UPS, maandag is ie aangekomen. Gisteravond stond er dat ie was ontvangen door MS. En vandaag is ie alweer verzonden naar de klant :confused: Of dit gaat supersnel óf er is iets mis..... :mad: Hij is niet omgebouwd ofzo. Serienr is nog hetzelfde gebleven
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant wel te begrijpen dat Microsoft je beschadigde games niet vervangt want stel dat je een beschadigd spel hebt liggen en je xbox gaat kapot en maakt krassen, dan kan je alle beschadigde spellen wel meegeven, ook al zijn ze niet door de 360 beschadigd.

    Aan de andere kant ronduit belachelijk dat de xbox ÜBERHAUPT spellen kan gaan beschadigen na een bepaalde periode. Dat de RROD er nog inzit is triest maargoed, daar krijg je een andere/nieuwe Xbox voor maar dat de Xbox gewoon nog je eigen spullen beschadigd ook. Echt kut
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij staat ws gewoon daar, kan je het bericht eens copy-pasten?
     
  13. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    * Apparaat: Xbox360 Hardware
    * Serienummer: *********305
    * Status van de garantie: Valt nog onder de garantie

    # Status van de reparatie:Apparaat verzonden naar de klant
    # Naam van vervoerder: UPS
    # Traceringsnummer van de vervoerder: ************3373
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is vandaag (Dag 6) aangekomen. Geweldig, serieus. De Moederbord is vervangen. Volgens mij hebben ze de nieuwe Falcon moederbord ingestopt, aangezien hij héél weinig lawaai maakt. Hij is nu een stuk stiller :)
     
  15. stefan_360

    stefan_360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg eerst van MS een referentienummer voor de status van mijn xbox. Dat is alleen als je MS belt voor de status, dan moet je dat nummer doorgeven.

    Verder staat er op de sticker die je van UPS krijg een Costumer Reference Number 1 en Costumer Reference Number 2 (zelfde als je serialnumber van xbox)
    en een Tracking number, deze heb ik gebruikt op de site van UPS en dan zie je de status van je xbox. Ik gebruikte wel als taal van de site US want bij NL deed hij het niet..
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt toch op de terugweg te zijn....even bellen maar :)
     
  17. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week dinsdag is mijn xbox dus naar Duitsland gegaan voor het krassenprobleem, gisteren alweer teruggekomen :thumbs:. En nog een gratis maandje gold. De Xbox mag eigenlijk geen problemen geven, maar ik vind de service wel top!
     
  18. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    idd even gebeld, en is gerepareerd en op weg terug _O_ Even wachten totdat ie terug is. Kan een paar dagen duren zei ie.
    Had de ROD, heb dus geen andere gekregen maar hij is gefixt.
     
  19. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien eem domme vraag, maar ik moet toch gewoon de xbox helpdesk bellen? of is er een speciaal nummer voor kapotte consoles?
     
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een forum toch voor;) Vragen Vragen en nog eens vragen:p ja het gewone nummer: 0800 023 3894
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina