1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Spore

Discussie in 'Games' gestart door DiaL, 6 mrt 2006.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand de official site van spore??
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een interessant idee voor een game. Zeker de moeite waard om in de gaten te houden :)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    heb je die presentatie gezien? Will Wright heeft trouwens gezegd dat als je alles in deze game wilt hebben gezien je 68(!!!) werkelijke mensenjaren bezig moet zijn met gamen 8)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei, 68 jaar....dat ga ik niet meer redden benk bang :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wat wil je, met 400.000 sterren met elk vier a vijf planeten (dank u PU) die je allemaal zou kunnen verkennen :p
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, voor de jongelingen onder ons : Koop Spore en enjoy it a lifetime 8) Je hoeft nooit geen andere game meer te kopen/spelen !! :+ :cool:
     
  8. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me erg vette game, 1 van de redenen dat ik voor een nieuwe PC aan het sparen ben. ( en natuurlijk ook voor de nieuwe Total War en tiberian wars :D )

    Ik heb ook nog wat gelezen over het online gedeelte, als ik het goed begrepen heb speel je namelijk niet real-time met elkaar maar als jij speelt dan stuur jij als het ware de vorderingen die jij gemaakt hebt het web op zodat andere spelers over de hele wereld aan de andere kant van hun universum jouw volk zouden kunnen tegenkomen.
    Maar dan bestuurd door de AI, zodat de wereld dankzij alle spelers blijft evolueren ... maar dat het wel speelbaar blijft.
    Anders zou je in een online universum duizenden spelers hun honderden wezens in een totaal som van misschien wel miljoenen wezens heen en weer hebben banjeren. :9
    Maar ergens hoop ik lekker toch dat het real-time online speelbaar is, misschien iets met sectors in de ruimte, dat je dus jouw directe omgeving deelt met hooguit zo'n 20 man.
    Maar dus wel kunt kiezen om naar een andere sector te reizen.
    Ik verwacht alleen niet dat mijn dromen uitkomen :+


    Wat een mond vol :p

    **korte samenvatting**

    Ik wil hem hebben! :p
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren zat ik bij een kameraad en die liet me wat filmpjes zien over een nieuwe game die er aankomt genaamd 'spore'. In deze game begin je met een wezen op eencellig niveau en ontwikkel je aan de hand van evolutie en de keuzes die jij maakt een nieuw ras. De andere rassen die je al spelend tegenkomt zijn wezens bedacht door andere spelers die het spel ook spelen. De berekeningen achter dit spel komen erg krachtig over. De physics en het gedrag van de wezens worden bepaald door de eigenschappen die jij al gaandeweg toewijst aan het wezen.

    Check hieronder voor drie filmpjes; ik hoop dat ze een beetje chronologisch zijn want ik kan niet alles helemaal goed zien hier op het werk.

    http://www.youtube.com/watch?v=8HROhqGP37Q

    http://www.youtube.com/watch?v=yoZUV...elated&search=

    http://www.youtube.com/watch?v=zdpbe...elated&search=
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice! September 2008 lijkt voor mij eenhaalbare periode voor de aanschaf van een nieuwe PC... Koop ik meteen Spore erbij. Lijkt me toch wle een erg toffe sim! :D
     
  13. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Spore wordt echt DE pc-game van het jaar voor mij :D In de nieuwste Games for Windows podcast hebben ze het in het begin vrij lang over spore. Deze game gaat zwaar rocken.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Eindelijk na zoveel tijd terug wat meer info over deze veelbelovende game! Gelukkig dat hij toch niet in een vergeethoekje is beland want het concept lijkt me nog altijd even heerlijk, en de nieuwste info stelt zeker niet teleur, in het oog houden dus!
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand al wanneer de creature-maker online komt. Ik kan niet wachten op deze titel :mad: ...
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer eens een originele titel he :) Ik ben benieuwd! En September komt alweer langzaam dichterbij!
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me een presentatie in begin 2007 waar hij duidelijk verteld die verschillende planeten en aliens gewoon andere skins hebben, geen andere animaties of acties etc. m.a.w de moeite niet waard om te verkennen

    edit: lol die reactie dateert van augustus 2006...tja toen kon je het natuurlijk nog niet weten
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben toch wel andere animaties? Animaties worden toch automatisch gegenereerd op basis van waar de armen en benen zich bevinden?
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wordt allemaal automatisch gegenereerd.
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vanmorgen dat stuk in de nieuwe PU gelezen, en ik heb besloten dat ik de game maar eens wat meer in het oog ga houden nu er eindelijk wat meer informatie over uit komt.

    Spore lijkt me echt een game waar je in terecht komt, en voor een hele lange tijd niet los kunt / wil laten. Ik denk dat ik al heel lang bezig zal zijn met het maken van een wezen, laat staan met het opbouwen van een universum.

    Je kan je wezen creëren, maar ook gebouwen, voertuigen en een ruimteschip bouwen. Dat is gewoon vet!
     

Deel Deze Pagina