1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Frontlines: Fuel Of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 24 aug 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja dat kan gewoon hoor, ik heb ook gewoon in m'n eentje die gebieden verkent.
     
  2. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe start je dan?

    Laat maar ik heb het al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  3. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al enkele reviews binnen. De belangrijktse voor mij is die van EDGE magazine. En die geven het een 7 en dat is vrij hoog voor dat blad.

    Nog een nieuwtje, ze schijen de game al getest te hebben met 73 man op de 360. Ben benieuwd of we dat ook gaan meemaken.

    Bron: http://community.kaosstudios.com/showthread.php?p=45435#post45435
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten de maps wel erg groot zijn. Er zijn volgens mij 8 multiplayer maps? Hoeveel daarvan zijn zonder voertuigen en vliegtuigen? Want de map streets vind ik minder boeiend dan Oil Field.
     
  5. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de 360 in de toekomst met 50 en voor de pc 64
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ben hem nu aan het downloaden, in de demo kan je ook met 50 man ? Prachtig dat er eindelijk een game is op de 360 waar je met zoveel man kan spelen. Nu nog kijken of de game zelf wat is! *)
     
  7. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, demo is nog maar met 32. Maar das ook zat hoor, met 50 man in Streets bijvoorbeeld? No thanks 8)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het is nu bevestigt, Frontlines is online te spelen met maximaal 50 spelers! Lees;

     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap NIET waarom mensen dat zo tof vinden... ik heb liever een tactische pot met 10-16 mensen dan een onoverzichtelijk pot met 50 man online.

    Met 16 spelers wordt je al na 2 seconden na een respawn aan gort geblazen, kan me niet voorstellen dat het beter wordt me 50 spelers.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je bedoelt ik snap niet? Anyway, het kan erg goed uitpakken bijvoorbeeld bij massa clanmatches. Stel je maar eens voor, twee top clans die tegen elkaar strijden. Ieder 25 man. Tactiek aanwezig, noem maar op. Dat is toch top? Anderzijds heb je ook weer gelijk, maar ik denk dat het vooral leuk gaat worden op grote maps. We zullen het zien. :)
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ge-edit :thumbs:

    Inderdaad.. wie weet dat er ook nog echt gigantische maps tussen zitten waar je met gemak 50 man in kwijt kan... dat weet ik verder ook niet, aangezien er maar weinig info valt te vinden wat betreft de online maps.

    We wachten af.
     
  12. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik hem toch ga halen voor de 360 .. als iemand me echt weet over te halen :9

    ik ben een groot battlefield fan maar ik weet het gewoon nog niet
     
  14. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een game probeer te joinen krijg ik, this game sesion is nog longer availabe. Meedere met dit probleem, of weet er iemand wat ik (anders) moet doen?
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond de demo weinig aan als je call of duty gewend bent... lelijk en heeeel erg LEEG spel.
    En je moet hele salvo's leegschieten om iemand te killen.. bij COD is dat 3 kogels.
     
  16. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vind ik dit leuker. Bij CoD4 kun je vaak maar 5 seconden lopen en dan lig je weer kapot op de grond omdat ze je weer eens in de rug schieten. En voor een realistische shooter speel ik wel RS Vegas en niet CoD4.
    CoD4 is mega saai zonder die voertuigen, maarja dat is een persoonlijke mening.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Word dit een cool spel? Ik zit te twijfelen tussen Army of Two & Frontlines.
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een beetje meezit heb ik zo de multiplayer demo binnen. Morgen maar ff spelen. Als je een beetje met die single player bezig bent is het best tof \o/
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt en hij speelt niet zo lekker als COD4 er is geen grip op het spel. Je voelt niet de kracht in het spel dat wel bij COD4 wel is.....
     
  20. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je zeggen dat het wel allebei schietspellen zijn, maar totaal verschillende. Als je van mega vette en grote ( 50 man online ) slagvelden houdt, dan is dit de game voor jou. Dit kun je vergelijken met Battlefield2 op de PC. In de demo zitten wat schoonheids foutjes in, maar die schijnen verholpen te zijn. Je hebt hier voertuigen, vliegtuigen en heli's online en daar hou ik van.
     

Deel Deze Pagina