[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    + Fantastische Free Roaming Game
    + Verhaal is oke
    + Customation kleren, auto's en je personage
    - Kan zijn dat je het hele 'gangster' sfeertje niet digt
    - Geen vliegtuigen, boten en motors

Ondertussen is hij nu wel 30 euro, is hij zeker waard. Je blijft er wel zoet mee tot dat Grand Theft Auto IV komt! :cool:

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op 62% en ik denk dat dit één van de weinige spellen is die ik echt helemaal ga proberen uit te spelen :) Activities enzo meegerekend. Misschien wel met een walkthrough erbij voor sommige dingen maargoed, mag best denk ik :D

Vet spel!

3. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Activities zijn wel cool, maar voor de 100% moet je ook alle cd's en tags vinden =(

En oja, voor Steel Dogg:
    Er is dan wel multiplayer, maar die is niet vet. Buggy en heeft niks te maken met de single player, dus als de multi player je niet boeit zou ik deze zeker halen als ik jou was :D

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het een beetje teruggelezen maar moet je nou je spel saven voordat je aan de laatste missie begint? Wat is dat voor BS?

Dus je kan beter ook ALLE activities etc. halen voordat je aan je laatste missie begint anders kan je hem bijna uitspelen? Jammer :mad:

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    na de laatste missie kun je gewoon weer verder gaan waar je was gebleven :)

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar kan je na je laatste missie nog saven? Want ik lees net namelijk dat het niet kan?

Of is dat een broodje aap :eek:

7. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 'laatste missie' (dat je bij een boot moet zijn) is een filmpje, en na dat filmpje kom je dacht ik gewoon weer in het main menu. En dan kun je gewoon de laatste savegame laden. En voordat je in het filmpje komt vragen ze ook nog of je wilt saven.

^Hoop dat dit een antwoord op je vraag is.

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, mooi zo! Ik denk namelijk dat ik eerder alle missies haal dan dat ik alle activities etc. haal.

Dus ik kan nu ongestoord alles halen op mijn eigen manier? :D

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Je kan hem uitspelen en daarna weer de save laden en de activities gaan doen. Alleen blijft er wel staan dat je de laatste missie nog moet doen aangezien het de save is vlak vóór de laatste missie. Beetje onhandig gedaan maar geen ramp verder.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zit er eigenlijk verschil in die verschillende pistols/shotguns/rifles? Zo ja, wat precies?

11. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren mijn 360 aangeschaft met o.a. saint row en ik moet zeggen dat ik het echt tegen vind vallen. misschien dat het online leuk is maar ik ga pas volgende maand live gold kopen

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je het gespeeld? Want na een uur of 2 spelen heb je het inderdaad nog niet echt onder de knie maar zodra je aan de missies begint en de activities begint af te ronden begint het pas!

Ik had me voorgenomen om dit spel uit te gaan spelen maar ik denk dat dat nu nog even niet gaat gebeuren....Heb Call of Duty 4, Guitar Hero 3 en Gears of War binnengekregen dus die krijgen nu ff voorrang....

13. Cirja

Cirja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje:

Ik heb de game ongeveer 23% uitgespeeld. Nu kan ik een Vice king missie doen.
    In deze missie moet ik dus 'Police notority verdienen'. Nu ik heb al heel dat ding afgereden, maar ik haal hooguit 1 ster van de politie.. (het is toch de bedoeling zoveel mogelijk sterren te halen he?) En dan staat er linksboven ook nog de 'footage' meter. Nu kan iemand me helpen of zeggen wat ik juist moet doen fzo?

mvg

cir

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon zoveel mogelijk chaos schoppen. Veel auto's opblazen, veel mensen doden etc.

15. Cirja

Cirja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dat dacht ik ook al, heb ik dus ook gedaan, maar na 15 min overal tegaan knallen, zat ik nog niets verder.
    Die footage meter bleef ook leeg :confused:

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen er nog veel mensen online hiero? Ik krijg die Co-Op missies niet goed uitgespeeld. Elke keer komt er weer een of andere idioot aan die alleen maar aan zichzelf denkt, de anderen omknalt en ik de pakketjes niet heen en weer kan bezorgen :mad:

En ik wil lkkr multiplayeren met een van jullie :D

Steel Dogg :D

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    hey peepz !

ik heb een vraag: Is Saints row een goed spel dat lang meegaat en 25 euro waard is ?

Alsnog bedankt ;)

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat erg lang mee ja! Zit nu op 65% en heb al 25 uur gespeeld :)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zeker wel, als je met GTA ook lang meegaat ga je hier ook nog lang mee. En 25 euro is een mooie prijs voor deze game!

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    als de game nieuw is ja.. als deze 2e hands is (dan issie het nog steeds dubbel en dwars waard!) kan je em goedkoper krijgen..

Deel Deze Pagina