We weten onderhand wel wat we kunnen verwachten en wat de mogelijkheden zijn met Xbox Live maar wat zouden jullie denken wat er verder in de toekomst zou gebeuren met Live en wat moet er veranderd worden daaraan.
damn.. b'tje vroeg deze vraag! Het moet nog komen hier in het kikkerlandje! Laten we eerst genieten van wat er komen gaat en daarna pas verder kijken...
MSN, mobiele telefoons integratie en game invites denk ik. Onder andere...maar ook wel meer, dunno is nog geheim!
IP telefonie lijkt me ook wel een leuke optie!!! Lekker goedkoop internationaal bellen naar normale telefoons!!!
Jullie kennen die filmpjes met Darkmaster toch allemaal wel?!? Daar zie je die phone integratie al. Nu nog die coole phones....
Dat lijkt me zeker een cool idee. Ik verwacht dat die Communicator als meer gaat dienen dan alleen maar praten met andere. Lullen tegen je xbox voor commando's, MSN idd en Dungeon master spelen in een game bijvoorbeeld. Ik zou het zo gek niet kunnen verzinnen en het zal ooit wel gebeuren.
Ja dit klopt en ik zou het echt interessant gaan vinden als het ook me favo game ondersteunt (halo) en ik snap niet dat ze niet zoiets als xbconnect er in kunnen zetten via de live servers.
Alleen op dit moment zijn het er inderdaad maar een stuk of 10 maar MS heeft 60 games bedrijven opgekocht die spellen maken die Xbox Live ondersteunen dus we kunnen dit jaar of volgend jaar ca. 50 spellen verwachten die we online kunnen spelen.
Daar moet je dan natuurlijk weer allemaal voor gaan betalen. En dat muziek downloaden daarmee krijg je allemaal problemen i.v.m rechten. Voice commands lijkt me wel leuk.
Een bluetooth headset lijkt mij ook wel makkelijk!! Dan zet je dat ding op, kan je alles doen in je kamer zonder draden enzo.... bellen, voice command voor het afdraaien van muziek, etc!!!
Jah, maar ik denk niet dat ze het dan een 'BlueTooth Communicator' gaan noemen. Misschien een Cordless Communicator, maar dat betwijfel ik. Je hebt toch genoeg draad? Hij hoeft toch niet helemaal naar je Xbox toe? Zolang je je controller maar niet op de grond legt en dan wegloopt met je Communicator op je hoofd is het toch goed?