Ik ben op zoek naar een router die werkt met xbox live. Op xbox .com staat wel een lijstje, maar volgens mij zijn er veel meer die er mee werken en is dat lijstje gewoon reclame. eisen -niet te duur -moet werken met xbox live moet lukken toch???
Ik heb zelf de BEFW11S4 v 2, zover ik het heb kunnen testen werkt deze met Xbox Live! Alhoewel ik geen account heb kan ik wel contact maken het het netwerk. Ik heb een WIFI versie, maar je kunt ze ook zonder krijgen: Mijn router (WIFI versie) De site van Linksys
deze was +- 200 euro, maar ik weet niet hoeveel hij kost zonder WIFI... daarintegen ben jer wel zeker van dat hij werkt met Xbox Live! het zou nog meer zonde zijn om een router te kopen waarvan later blijkt dat hij niet werkt...
ja ok das waar, maar ik erger me dr aan dat dat die lijst alleen uit dure routers bestaat. Ik denk dat de producenten van de routers gewoon dik moeten betalen om in die lijst te komen, terwijl gewoon bijna alle routers het doen. Nee ik zoek een router van ongeveer 70 euro of goedkoper. anyone???
Ik heb een E-tech router werkt perfect. Prijs was 4 maanden geleden 109 euro. Misschien heb je er wat aan. Succes XboX ** 2 Contollers ** Advanced Scart Kabel ** Optical-kabel ** Breedbandaansluiting ** Sony STR-DB780qs DTS/Dolby Digital receiver** Sony SA-VE535 speakerset 5x120watt 1x150watt sub ** 72 cm breedbeeld ** XboX-linkkabels ** Halo Splinter Cell MotoGP The Thing Max Payne Dead or Alive 3 F1 2000 Rallisport Challenge Oddworld Munch’s Oddysee
Hier is wat info. http://www.e-tech.nu/producten/netwerk_routerformxstreamadslcable.htm Ik heb hem een keer gekocht bij een kleine pc boer.
ik heb een router van "sitecom"geschikt voor kabel en adsl en ik heb het getest ,met deze router maak je (volgens mijn xbox console) wel een connectie met de Live servers maar of het nog echt gaat werken....???? Wat kost het?80 euro heb ik er voor neergelegd maar je moet ook nog een extra utp of ftp kabel bij kopen anders kan het nog niet. UL : 138Kb DL : 505Kb L : 166ms P : 8 / 10
e-etch kost momenteel 69 euro. Ik heb de draytek 2300 bestelt (wegens VPN, maar de 2200E is ook heel geschikt, en stuk beter in te stellen dan de e-tech (geavanceerder))
Sorry dat het een beetje een n00b vraag is, maar als ik het zo lees kan je dankzij die router tegelijk met Xbox Live spelen, terwijl iemand anders op de computer zit te internetten?
tuurlijk, daarvoor heb je juist een router. je deelt de verbinding tussen je computer en je xbox. oftewel: ja, dat kan, je kan dan liven en computer tegelijk
Ahaa.. En zonder router kan dat niet? Oftewel, je moet een router hebben anders kan je niet tegelijk internetten/liven.. Bedankt!
kan ook met een hub of een switch. maar als je deze apparaatjes niet heb, dan kan het inderdaad niet. want dan moet je telkens plugje verwisselen.
nee maar nu weer ffies serieus, ik heb een d-link router gekocht die je nog moest opgraden(de firmware), ga ik naar die site om de benodigde software te downen staat daar dat je alleen de US versies kan upgraden, dat word dan ruilen. Ik denk dat ik um voor een microsoft mn-100 ga ruilen of een Linksys BEFSR 41 (deze hoef je volgens het lijstje van xbox.com niet te upgraden dus het moet het gewoon doen). Welke van de 2 denken jullie dat het beste is??? TNX ALVAST