1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

aansluit problemen Logitech X-530

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Puran, 27 feb 2008.

  1. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar weken terug een logitech x-530 geluidsetje gekocht (5:1) mooi setje, goed geluid (in de winkel). Maar bij mij deed het surround het niet. weer naar de winkel. had meneer wel een goeie geluidskaart? nou niet, dus ik koop een nieuwe sound card (5.1) van Sweex. Na wat gepruts de sound card er in en wanneer ik de computer weer aan doe kan ik direct de drivers instaleren en los!

    Maar het surround wil niet, ik heb 3 stekkers van de X-530 (Groen Zwart en Oranje) nu heb ik standaard in de PC een groene ingang. Groene stekker er in en uit 2 boxen komt lawaai, Een zwarte of oranje ingang heb ik niet.

    BIj de sounds card zit een kabel, waardoor ik een totaal van 6 ingangen heb. Via de kabel: zwart, oranje, wit en rood. In de card zelf een roze en een blauwe. Nu heb ik alle combinaties geprobeerd maar ik kom er niet uit. Wat kan er nog mis zijn en wat kan ik doen?

    valvast bedankt, ik hoop dat iemand we kan hulpen!
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Welk muziekprogramma gebruik je? Er zijn een aantal programma's die standaard geen 5.1 ondersteunen.
    Daarnaast moet je volgens mij ook instellen dat je 5.1 geluid gebruikt. Als het goed is heb je drivers bij je geluidskaart gekregen. Die zul je ook even moeten installeren.
     
  3. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de drivers geinstalleerd, de instelling op 5.1 gezet en muziek geprobeerd via internet, winamp en windows mediaplayer
     
  4. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik heb dit setje ook maar achterin mijn computer heb ik blauw, roze en groen nu deed ik de zwarte kabel in de blauwe en de oranje in de roze en de groene in de groene en had ik 5.1 geluid misschien kan je het proberen en anders weet ik het ook niet ben niet zo'n techneut 8)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Beetje raar, want over het algemeen is de roze een microfooningang :+
     
  6. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat staat ook bij mijn ingangentje zon klein microfoontje maar toen ik de stekker erin deed kwam er wel 5.1 geluid uit maar heb het ook niet zonder die stekker geprobeerd dus weet niet of het wel hielp :cool:
     

Deel Deze Pagina