1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dit nu ook. Met twee controllers. En ik hoor op live dat meer mensen hier last van hebben. Iemand die meer weet hierover?
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Mijn draadloze controller reageert af en toe niet meer. Soms wel 10 min, en dan oppeens doet hij het weer??
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Mijn puntjes zijn er ook afgesleten, microsoft gebeld je krijgt gewoon een nieuwe opgestuurd!!
     
  4. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 draadloze controllers, maar hij geeft steeds bij beide aan dat de batterijen leeg zijn. Dan vernieuw ik ze(met verschillende merken) en dan een kwartier later valt hij weer uit. Wat kan dit zijn? Want het is heel irritant.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb niks doorgelezen dus ff deze domme vraag: als ik een play&charge kit op mn wireless controller gooi en deze in de computer steek (met alle drivers van dien) doettie het dan als gamepad?
     
  6. GrandDestroyer

    GrandDestroyer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op vraag hierboven: Nee de play en charge kit kabel werkt alleen voor opladen, voor je controller op je pc moet of die receiver halen of een bedraade controller.

    Nu mijn vraag:

    Weet iemand of er gripjes zijn voor de pookjes van je controller want mijne zijn een beetje weggesleten;)
     
  7. blastof

    blastof Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox 360 wired controller en daarvan is het verlengstukje van de usb naar de andere uitgang weg.
    is hiervoor een vervanging of moet ik een nieuwe controller kopen?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    het beste kan je de helpdesk even bellen (er bestaan verloopjes, maar ik weet niet waar je die kan kopen)
     
  9. blastof

    blastof Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff de hulpdesk gebeld en ze zeiden dat ze dat onderdeeltje niet vervangen waar zou ik het meest kans maken bij een computerzaak of een gamesshop om dat onderdeeltje te krijgen?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is het mogelijk om van controller te wisselen zonder te hoeven uitsignen? Als ik namelijk van het ene spel naar guitar hero 3 wil moet ik steeds uitsignen omdat controller 1 op COOKIE X staat. Als ik dan mijn gitaar aanzet kan ik enkel op controller 2 spelen en die kan dus niet op de COOKIE X account. Dat switchen is behoorlijk vervelend steeds dus is er een manier om makkelijk te switchen van de ene controller naar de andere?
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    De X-Knop is net kapot gegaan op m'n wireless controller. Als ik hem indruk blijft hij vaak steken of ik hoor een klikje.

    De controller is degende die origineel bij de xbox 360 zat, nu iets minder dan 2 jaar oud. Heb ik hier garantie o.i.d. op?
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je Guide ("Xbox Logo") knop inhouden tot je de controller kan uitzetten, dan je gitaar aanzetten en hij hoort dan op player 1 te staan, met gewoon nog steeds ingelogd.
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik het tv geluid horen door de xbox 360 headset die met een draad aan mijn controller vastzit? met het tv geluid bedoel ik gewoon het geluid tijdens het gamen.
     
  15. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de andere spelers die praten in de mic..
     
  16. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn tweede wireless controller via een Play & Charge Kit aangesloten op m'n Xbox 360, maar als ik ze wil synchronizen kunnen ze elkaar niet vinden. Ik snap echt niet waarom niet. Weet iemand een oplossing hiervoor?
     
  17. Megaladon

    Megaladon Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Ik heb een nieuwe controller gekocht omdat mijn andere problemen gaf bij gamen ruis etc. Nu heb ik een nieuwe maar die geeft weer dezelfde problemen. iedere keer als ik de headset inplug valt na een paar tellen mijn controller uit. ook zeggen de mensen in de game room dat ze een ruis horen. Wat kan nu het probleem wezen??
     
  18. McJynx

    McJynx Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus ook met een probleem.
    Ik heb me een 2de wireless controller gekocht,nu wou ik eens met deze controller spelen,maar als ik de X inhoud geeft hij niet door naar de xbox,het groen lichtje blijft rond draaien.En bij die jongen werkte hij nog perfect.Maar ik heb wel gezien het donker grijze stuk vanonder aan de controller is bij de nieuwe een andere grijze kleur.kan dat iets te maken hebben??
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet nog de controller met de xbox360 'synchroniseren'. Dat betekent dus dat je op beide dat kleine cirkeltje in moet drukken. Beide ringetjes gaan nu draaien tot ze elkaar vinden. Hij knippert even als hij de xbox360 heeft gevonden.
     
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar ik kan er nergens duidelijk antwoord op vinden...

    Is het mogelijk om de Xbox 1 controller (dmv een omvormertje) aan te sluiten op je xbox 360?
     

Deel Deze Pagina