[Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Weet ik, maar dan is ie alleen bewusteloos en als er een andere guard langs ;m komt maakt ie 'm wakker..
    Wat ik liever doe is op een afstandje op een ventje wachten en 'm met een head-shot belonen.

2. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, vanaaf eindelijk gehaald, met nog maar 1/3 hp ook.

Zonder turrets, ben ik na het lullen meteen met granaat rechts gegaan, 2 granaten naar het begin gegooit, dan zegt die vent wat over grinko's guards, en toen benk naast de linkerturrets gaan zitten en daar de granaatgooiers opgewacht om ze af te knallen voordat ze gingen gooien. Daarna achterhet laatste middelste schot gaan zitten, daar gewacht tot Grinko op z'n meest rechtse positie is gaan zitten, en dan wachten totdat hij in de rechteropening zit. Zat al net om het hoekje, en toen machinegun fire op hem leeggeknalt.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Kan je dat ook niet ff bij mij komen doen ?

4. Sammm

Sammm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast. Ik ben voorbij de stallen. Iedereen uitgeschakeld en de turrets uitgezet. Dan krijg je die gangen met die doeken. Ik wacht netjes tot de guards voorbij zijn en dan loop ik verder. Maar zodra ik de hoek om ga (waarna ik volgens mij rechts de kamer in moet) krijg ik de mededeling dat ik teveel alarms geactiveerd heb en kan ik dus niet meer verder.
    Heeft een van jullie dit gehad?

Ik heb de objective get to the hostages al gehaald, maar moet nu nog locate de hostages doen (dit is de middelste). Volgens mij heb hiervoor iets over geslagen ofzo?!
    Kan dit?

Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op.

5. jelle v

jelle v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb precies hetzelfde als sammm, als je dan bij dat stopcontact in de muur aan de rechterkant komt, gaat om onverklaarbare reden het alarm af :confused:

Iemand die misschien een oplossing heeft :'-(

Ik heb overigens die turrents niet gedeactiveerd en er liggen ook nog wat lijken, maar die vind toch niemand daar want iedereen is tot dat punt al dood (overigens gaat het alarm ook af als ik die lijken wel verberg). Aan het niet afzetten van die turrets kan het toch niet liggen :confused:

(ik had ook al zoiets vaags in dat level dat je die kerel moet ontvoeren: liep ik naar die rookruimte waar die gast stond te roken, liep ik voorbij een bepaald vast punt, ging altijd het alarm af. 3 dagen niet gespeeld.. en toen ik het weer speelde kon ik er wel ineens voorbij :confused: Is dit een bug in het spel ofzo?)

6. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    VOOR IEDEREEN BIJ WIE HET ALARM 'ZOMAAR' AFGAAT:

Het is niet de eerste keer dat ik het vertel, maargoed: Als je een lijk niet goed opbergt in het donker, gaat het alarm af op een bepaald punt na het komende check-point. Het maakt dus niet uit of er nooit iemand langsloop; als je iemand niet goed opbergt gaat gewoon het alarm af. Het enige wat je hiertegen kunt doen is een oudere saved game laden en de lijken dit keer wèl goed opbergen.

7. jelle v

jelle v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt The Fish, dat wist ik niet, dan ga ik het nu nog een keer vanaf het begin proberen. Lekker realistisch ook, niemand leeft daar nog, dus niemand die nog iets kan vinden |:-

p.s. kostte het je veel moeite om het nog een keer te herhalen voor iemand die hier net nieuw is?

8. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet veel moeite, maar tis soms wel irritant om iets vaak te herhalen :). Nu heb ik er eigenlijk ook niet zulke problemen mee hoor, ik help graag mensen uit de problemen met Splinter Cell aangezien ik zelf ook enkele keren vast heb gezeten.

Dat het alarm soms zomaar afgaat is idd een btje vreemd. Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat er guards op de plek van de lijken komen als jij er al voorbij bent.

9. jelle v

jelle v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Fish>

Okee dan, bedankt het werkt, je moet dus ook echt daadwerkelijk elk lijk erg goed verbergen, had ik de vorige keer blijkbaar niet goed genoeg gedaan. Toch blijf ik dat een beetje vreemd vinden hoor, het spel meet dus gewoon of je elk slachtoffer wel goed hebt verborgen, zoniet dan gaat gewoon het alarm af :confused:

Daar houd ik iig voortaan rekening mee 8)

10. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hierdoor ook level 8 helemaal overnieuw moeten spelen terwijl ik al bij het een na laatste checkpoint was. Gelukkig is het niet zo'n heel groot level; het enige vervelende stukje is in die 'mist' of wat het ook moge wezen.

11. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen mij zei je dat ik me niet moest aanstellen over de mist :/

12. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zei dat je niks kon zien, maar je kan wel degelijk wat zien als je gewoon je heat-vision aanzet. Maar dat je wat kan zien neemt natuurlijk niet weg dat het het rottigste stukje van het level is.

13. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoef trouwends niet de level helemaal overnieuw te beginnen. Kijk, als je gewoon ff terug gaat naar waar de dooie gaurds liggen. En ze dan verstop want dan gaat het alarm niet meer af. Maar als je helemaal terug moet naar het begin van het level ,dan kan het een beetje irritant zijn om lichamen iedere keer te verstoppen. Want dan kan je beter de level helemaal overnieuw spelen.

Ff een vraagje tussen door.
    Wie vondt Splinter Cell Moeilijk? En dan moet je hem wel zelf uitgespeeld hebben zonder hulp van andere.

14. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk niet echt; eigenlijk precies goed. Het was echter soms wel irritant als je gewoon niet wist hoe je verder moest, maar met goed rondkijken en uitproberen kwam je daar meestal ook wel uit.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    tot nu toe vond ik hem niet moeilijk.. Alleen dus dat laatste stuk van level 8 was frustrerend. Nog steeds geen zin gehad om te proberen. Ben helemaal overnieuw begonnen met 't spel, want de rest is gewoon geweldig om te doen.

16. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je toch aanraden om het nog ff te proberen. Het laatste level is nml een van de betere en zeker ook moeilijkste (Nicoladez' Elite Guards anyone? :)).

17. AccessLink

AccessLink I Made You Look

Leuk Bevonden:
    0
    Ight kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam die dubbele walljump maak vanuit die vuilnisbak lukt voor geen meter. Heb het nml. over die vuilnisbak bij die landmijnen en het zoeklicht.:|

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    er staan er 2... je de vuilnisbak pakken daar waar ook de medi-kit bij ligt.

1st spring op je de vuilnisbak, dan schuin naar de hoek van de muur en druk je nog een keer op springen, moet lukken dit is echt een eitje als je al zo ver hebt kunnen komen.

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dit is niet leuk meer..

Ik zit nog steeds bij het einde vast (lees:alweer..) Ik heb het hele level overnieuw gespeeld omdat de turrets niet werkte, als ik Disabble IFF uit zet dan schiet ie niet op soldaten, als ik ze aan zet dan ook niet, terwijl andere turrets dit wel doen...
    Het is gewoon niet te halen.. Heeft iemand misschien goeie tips..

20. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    als je zorgt dat de turets aan staan en disable IFF uit hebt gevinkt moeten ze gewoon wel op enemies knallen. Daarbij is het toch echt ook wel te halen zonder die turrets hoor, gewoon wat een granaat richting de hal gooien en je sticky shockers gebruiken die je nog over hebt ipv kogels. Voor de duidelijkheid: je moet dus wel 'uitlopen' he, niet in dat kamertje met die hostages blijven zitten...

Deel Deze Pagina