Computer/Internet hangt vaak vast

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door lenn_93, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kunnen de oorzaken van vastlopen zijn?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Omg, dat is al het derde topic dat je opent over je slome computer/internet. Je hebt al mogelijke dingen gehoord in je andere topics, en er is altijd nog zoiets als google.nl wat je kan gebruiken om oorzaken van vastlopen te vinden. Je vraag "Wat kunnen de oorzaken van vastlopen zijn?" slaat ook helemaal nergens op aangezien nu niemand weet wat er precies gebeurd etc.
    Dus doe eerst even een vooronderzoek en/of maak een normale startpost... =(

3. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Om door te gaan op jou manier van posten:

Je hebt gewoon een slome pc gewoon een nieuwe kopen heb je er geen last meer van :)

4. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke werkt het zo, bij de games forum kun je het gwn in de thread van de game zetten , WAAR moet ik dit dan posten, er zit geen algemene thread hier dus wat moet ik dan? en de ander ging over niet werkende filmpjes

5. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook beetje meer info geven of niet soms? 8) zoals pc specs en wanneer zulke dingen gebeuren.

Of kan jij ook naar de dokter gaan en zeggen van "ik ben ziek", en dan weet hij ook een oplossing? :'-(

6. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, Hij hangt vast als ik aan het internetten ben, dan dan staan 2 internet sites open en dan open ik de andere in mijn taakbalk en dan is hij bijvoorbeeld wit met een zwarte streep bijvoorbeeld. en ook de filmpjes werken bekant niet , bijvoorbeeld dat rode balkje van youtube loopt sloom

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je eerste topic gaat echter wel om een gelijkaardige vraag en omdat er geen algemene threads zijn wil dus niet zeggen dat je voor elke klein vraagje een apart topic moet openen. Moest het nou een totaal ander probleem zijn (of moest je eerste topic echt oud zijn), dan zou ik dit topic open laat maar je had dit even goed kunnen vragen in je eerst topic (en als je wil kan ik daar de titel van wijzigen).

Als je hier in de nabije toekomst nog eens een topic opent met een gelijkaardige vraag (dus over sloom internet (wat dus ook filmpjes inhoud) en/of pc) ga je me geen andere keuze geven dat je een OW te geven. Zeg dan niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.

Slotje.

Maar om je toch nog wat verder te helpen, de redenen waarom een pc en/of internet sloom kunnen zijn:
    - je ligt ligt volle bak te downloaden en/of uploaden: down/upload snelheid begrenzen of er gewoon met stoppen, maar dat zou je pc niet mogen vertragen
    - je hebt virussen en/of spyware: anti-virus en anti-spyware programma laten draaien of eventueel formateren, het enigste dat zowel je pc als internet kan vertragen
    - je moet eens dringend goed defragmenteren: spreekt voor zich, maar dan zou je geen last mogen hebben van je internet
    - HDD staat gewoon te vol: spreekt ook voor zich (en daarna best ook eens defragmenteren), maar dan zou je geen last mogen hebben van je internet
    - er is wat naar de klote: waarschijnlijk CPU die te warm wordt, maar dan zou je geen last mogen hebben van je internet

Combinatie van verschillende dingen kan natuurlijk ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina