Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig al die nieuwe hlh leden
    vooral als ze beginnen te schelden als idioten op elkaar XD
     
  2. trader

    trader Guest

    [​IMG]

    Mtini (HLH members know who ;) )
     
  3. Gimbly

    Gimbly Guest

  4. HLH Guard

    HLH Guard Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw CoD 4 team:
    GoDz Guard
    HLH NoReason

    We zoeken nog 4 spelers om ons team compleet te maken, stuur een bericht via XBL op PM om een try out aan te vragen;)
     
  5. iFlashbangedUrMom

    iFlashbangedUrMom Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Fout.

    De Samsung Euro Championships is géén WCG'08, maar een ECG'08. Daar mag Gears of War niet gedaan worden vanwege het verbod op de game dit spel niet gespeeld mag worden in Duitsland op de CeBIT.

    De WCG'08 heeft simpelweg geen GoW omdat Halo 3 dat spel ownt² qua activity. Restricties worden door een gast-stad opgeheven (stel WCG orga besluit om GoW in WCG'08 te doen, dan wordt de restrictie op die game opgeheven door de Duitse Organisatie.

    Gears of War 2 is je enigste kans op een grote LAN, de WCG'08 - GoW 1 zal hoogstens nog op XL5 komen, daarna is het over.
     
  6. Gimbly

    Gimbly Guest

    kweet niet wat je lult maar dat is onzin ik heb een mail gestuurd en toen zeiden dat het lag aan duitsland en dat zei ik ook dus drm ligt het aan het feit dat het in duitsland is.
    En het is nog neit zeker of het niet komt want ik hoor nog van alles.

    En hoezo is GoW 2 mijn enigste kans WCG in NL is echt niet zo groot or pas als je hier 1e word en ik was vorig jaar op het WCG en ik ga naar xl 4 en 5.

    O en een paar maanden na xl5 is GoW 2 er dus dat is logische.
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    bump
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008

Deel Deze Pagina