[XOne] Xbox Live Beta @Home

Discussie in 'Games' gestart door Ayrton Senna, 5 feb 2003.

  1. Ayrton Senna

    Ayrton Senna Guest

    Hallo,


    Ikzelf heb een breedband oplossing van @Home, niet de lite versie.


    De enigste mogelijkheid om je Xbox connected te krijgen is dus om 2 netwerkkaarten in de pc te stoppen. Anders gaat dus niet. Je computernaam moet ingesteldt zijn op de naam die je gekregen hebt van @Home wil je een ip-adres krijgen.

    Gisteren gebeldt naar @Home, maar daar geen support voor Xbox Live en ook geen support voor thuisnetwerk.

    Ik wilde dit doorgeven als info. Ik ga vanavond alles in orde maken en kijken of ik een connectie krijg.
     
  2. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    weet je dit cker of is dit speculatie? want je zou toch simpelweg met een hubje kunnen werken...
     
  3. Ayrton Senna

    Ayrton Senna Guest

    Geen speculatie.

    Ik heb vanuit mijn kabelmodem een cat5 kabel naar een hubje lopen. Vanuit daar gaat 1 cat5 kabel naar mijn pc en 1tje naar mijn xbox. En de xbox krijgt geen verbinding. Als ik in mijn xbox een computernaam kan ingeven die ik nodig heb voor mijn ip-adres, dan zou het wel werken, maar kan ik maar 1 van de aparaten tegelijkertijd gebruiken, anders zit ik namelijk met dubbele ip-adressen.

    Dus, ga er vanuit dat je op je pc je internet moet delen.
     
  4. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou een router kunnen overwegen. de router krijgt de vereiste compurternaam en ip nummer van @home. de router geeft jouw pc en xbox een ander ip nummer (meestal in de 192.168.xxx.xxx reeks. dan kunnen de xbox en pc samen online (of meerdere pc's)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt 3 opties

    Straight Thru - directe connectie
    ICS - Internet connection sharing
    Router - router

    lees de faq voor hoe en wat ;)
     
  6. Ayrton Senna

    Ayrton Senna Guest

    Dat weet ik allemaal, alleen bij @Home ben je afhankelijk van je computernaam, dus niet alles gaat op voor mensen bij @Home.
     
  7. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's raar... Ik heb gewoon Multikabel, da's veel simpeler... Gelukkig woon ik niet in het Verre Oosten van Nederland... :D
     
  8. Jasperaldo

    Jasperaldo Prof voetballer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox staat 1 meter van de kabel modem af, ik trek daar gewoon stekkertje uit en dan maar direct op de xbox als het idd niet met een HUBJE zou kunnen

    dan moeten ze maar ff niet internetten hier thuis hoor..
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm maar via een router of ics denkt de provider ook dat je maar 1 computer hebt hoor (en niet meerdere ip adressen gebruikt)
     
  10. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de Draytek Vigor 2200E kopen, die ik overigens aan iedereen aanraad. Deze is voor 126 euro inclusief verzendkosten bij Routershop.nl verkrijgbaar... :D Nog bedankt hilevel!
     
  11. Xbox gamer fan

    Xbox gamer fan XBOX rulezzz

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb ook een broadband abbo bij @home en ik heb er gewoon een router tussen zitten ik hoef geen hostname in te voeren en toch maakt het connectie met de xbox live servers.

    UL : 138
    DL : 505
    L : 166ms
    P : 8 / 10
     
  12. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe connecten jullie met de xboxlive servers??
     
  13. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    ik via een router(e-tech). of bedoel je wat anders?
     

Deel Deze Pagina