o ok. maar ik wil wel tegen jou spelen vriendloos gister nog tegen grapefruit gespeeld en ik heb em ingemaakt
hoe maak je trainings schema's op de Xbox360 want ik weet echt niet hoe als jij het wel weet zeg het effe Alvast bedankt
hoe stel je trainings schema's in op de Xbox 360 want ik weet ech niet hoe als je het wel weet zeg het dan effe
Geduld is een schone zaak. Heb net van Stefjuuh1986 FIFA 08 binnen gekregen. Zometeen maar even checken of ie ook echt beter is dan PES 2008.
echt niet? want mijn spelers ontwikkelen zigzelf heel slecht ik heb ook al gezocht op andere sites enzo maar niets gevonden
En waarom zou je er niks over vinden op andere sites ...? En je mag best tegen me spelen hoor, BsE Sinister is de naam.
Teeeeering zeg, deze game is echt zo traag als stront. Ik ben PES speler en maak dus nu elke wedstrijd wel 100 fouten. Een speler uitspelen is al nagenoeg onmogelijk. En wtf is er met die keepers die elke bal uit iedere onmogelijke hoek halen...?!?!
Mijn Rooney goal: http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-366101/BsE Sinister(XBOX360)/130749 Ik was ernaar op zoek op amateur niveau, wilde eens een mooi doelpunt maken. Ik keek net online, en ik had uit mijn laatste 10 potjes 36 doelpunten voor en 4 tegen, en dat waren niet allemaal noobs (2x top 2000, 1x top 1000, 1x 4000e en nog iemand met 1300 punten)