Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

  1. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Crashes valt reuze mee 1x gecrashed, denk omdat mn xbox te warm werd omdat de kast nog dicht zat waar ie in stond , nou nog geen last gehad van crashes, t spel is ook zeker wel t geld waard!
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die het spel al heeft? Zou die even een kleine impressie kunnen geven?
     
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gisteravond, en heb hem anderhalf uur kunnen spelen. Eerste indruk is goed. Grafisch is het echt een stuk beter dan de PS2 versie. Ik had het minder verwacht.

    Het spel zelf is echt heel leuk. tussen 09:00-11:30 en 13:00-14:30 heb je les. Hier doe je verschillende mini-games die ongeveer 3 minuten duren. Allemaal niet te moeilijk, al kan engels nog wel pittig zijn. Hier moet je van een aantal letters woorden maken. Mocht je engels minder zijn dan is het soms lastig.

    Naast de lessen kun je allerlei opdrachten uitvoeren. In het begin gaan deze vooral in op de basiszaken van het spel. Leer vechten door een pestkop in elkaar te rammen, leer omgaan met je stinkbommen en katapult.
    De latere missies zijn tot nu toe vooral gebasseerd op vechten of iemand beschieten, zoals de football-spelers beschieten met je katapult vanuit een boom. Erg leuk.

    De sfeer in het spel is goed, een ietwat Brits-achtige prive-school waar het een dikke bende is en de docenten erop uit zijn om je het leven zuur te maken. De muziek is ook erg goed. De rustige gitaardeuntjes geven het een relaxte sfeer.

    De controls zijn makelijk, vooral het vechten wat met combo's gaat. Dit gaat tot nu toe alleen met de X-knop. X ingedrukt houden laat je bijv. een kopstoot maken terwijl XXX achter elkaar je gewoon achter elkaar laat slaan.

    De framedrops en freezes heb ik nog niet meegemaakt, ik vond het niet overkomen als een slechte port. Af en toe heb je wel het idee dat de framerate iets zakt, maar dit stoort niet.

    Leuk spel, en als je van de typische R* sfeer houdt is dit zeker een leuk spel. Helemaal voor 40-45 euro.
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ben eruit, morgen haal ik hem.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wacht wel totdat de problemen zijn opgelost.

    Vooral aangezien de problemen vooral voorkomen bij oudere 360's

     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik haal hem van de week denk ik ook. Maar vooralsnog wel op de ps2. Wil persé geen issues en Bully is voor de ps2 te krijgen voor 15,- oid.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is deze game al ergens anders gespot in de winkels? Op dynabyte.nl staat dat hij op voorraad is.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bij free record schop gekocht voor een mooie 44e
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanochtend mail gehad dat hij is verzonden, kan niet wachten! :cool:
     
  10. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die hem al ruim van tevoren heeft besteld op bol.com en hem al binnen heeft ?
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is ie vandaag verzonden bij Bol.com, maar heb hem direct weer geannuleerd gezien het feit ik hem vanmiddag nog bij de Music Store kan ophalen.

    Eerste even thuis chillen. Daarna Bully'en.
     
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie nu het zelfde als op de PS2?
     
  13. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    pff zit alweer op 33,80% na 8 en een half uur gamen. wat een vette game is dit :D zeker weten het geld waard
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil hem wel heel erg graag, maar vind het aan de andere kant ook weer zonde aangezien ik em op de ps2 heb gespeeld.
     
  15. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0


    hoe zit dat met je betaling dan ?
     
  16. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit spel bij de dynabyte bestelt?en is die dan misschien ook al opgestuurd want dat is bij mij helaas nog niet t geval:mad:
     
  17. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    ga hem zo ophalen :) niet gespeeld op ps2, had em toen al wel voorbij zien komen in de bladen en op tv.Baalde toen wel dat ik hem niet kon spelen.. maar nu gelukkig wel :D
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Denk dat ik hem ook haal, ook al heb k em op de ps2 gespeeld:9

    Voor de mensen die em hebben: hoe zit het met de laadtijden?
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    jeuj. Ga NU SPELEN! kan niet wachten.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Spel gefixt voor 10,-!

    Welliswaar voor de ps2, maar vind het verschil niet groot genoeg. Ik zal binnenkort mijn bevindingen hier ook eens posten.
     

Deel Deze Pagina