1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Die server issue's zijn in mijn ogen bijna opgelost. Kom alleen moeilijk die ranked servers binnen maar dat duurt denk ik ook nog maar een weekje ofzo... Ze zijn er hard mee bezig.
    Maar die actie van 50 man zonder lag is echt vet.

    @ moderator: sorry voor de off topic reactie hierboven
     
  2. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net zo kort als andere games, uurtje of 6-8 maar wel veel replay waarde omdat je wapens gewoon houd. Heb je dus in missie 5 een shotgun helemaal getuned, dan kan je vorige levels gewoon met die shotgun spelen. En door (oude) missies te spelen blijf je geld krijgen voor kills en missiedoelen, wat je bankrekening dus blijft verhogen :) Daarnaast dragen de achievements (voor mij persoonlijk dan) ook bij aan de replaywaarde, voor elk wapen moet je een x aantal kills halen etc.

    Grappig trouwens dat sommige mensen de game er grafisch slecht uit vinden zien, vind het er echt geweldig uitzien en vergeleken met de andere games die ik op dit moment speel (Kane & Lynch/Halo 3 en Half Life 2 TOB) steekt het spel er grafisch flink boven uit.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  3. spy007

    spy007 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gehaald is een prima spel wel goed graphics en heb me uitstekend vermaak. Tuurlijk het is geen COD 4 maar het is de moeite zeker waard
     
  4. spy007

    spy007 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Frontline is ook goed maar van army of two krijg je ook geen spijt
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hou op man het ziet er echt wel bruut uit, niet veel spellen kunnen hier aan tippen en al helemaal Frontlines niet.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speelde op een ps3 met een hdtv van sony... daar zal het wel aan gelegen hebben dan ;)
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    knetter vet, wilt iemand co-op ? voeg me maar toe
     
  8. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders snij jij even je pols door ofzo.

    /Mod pardon?! Voor deze opmerking krijg je (weer) een ow. Weekje afkoelen dus voor jou~Kevf
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf. Zit nu bij het stukje dat je moet voorkomen dat die raket wordt gelaunched. Ik ren het hele level door maar heb totaal geen idee waar ik heen moet. :confused:
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hierzo? Anders even via back checken.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net even de eerste missie gespeeld en moet zeggen dat het me allemaal erg meevalt :) Vind de game toch wel vermakelijk. Best chaotisch, maar het speelt op zich wel goed. Morgen weer verder :)
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat had ik ook :D. Idd ff op back drukken, dan zie je het groen knipperen.
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zat ie dus, bedankt.


    --Army of Two is echt een geweldig spel IMO. Graphics zijn tering mooi en hebben niet zo'n fake ass grauw filter zoals Gears erover heen. Ik vergelijk Ao2 ook continu met Gears, het zijn dus ook beide 3rd person shooters. Ik kan nu nog niet zeggen welke ik beter vind. Campagne van Gears vind ik tot nu toe toch grijpender dan die van Ao2. Gameplay ging ook een stukje sneller en "smoother" bij Epic's game...
     
  14. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vet spel dit, zeker coop zeker een aanrader! Aggro systeem werkt behoorlijk aardig, en missies zijn idd behoorlijk lang. Zitten idd wel paar lowres textures tussen, maar niets storends. De filmpjes zien er wel erg gaaf uit. Morgen met missie 5 beginnen ^^.. Iemand al MP gedaan btw?
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, kan dit dan?

    Edit; verrek, dit kan echt :D. Ik roep voor de grap "Advance" door m'n mic, en die gast doet het ook nog. lal, leuk spel idd.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  16. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is Nu 7:53
    Iemand die rond 8:05 Army of Two Co-op wilt doen? beetje geld verdienen missie Afganistan + Iraq doen? stuur me dan even een PM !
     
  17. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet m'n mening weer een beetje bijstellen over deze game. Ik heb hem gisteren gekocht en wilde hem eigenlijk vandaag weer terugbrengen totdat een vriend voorstelde om gezellig even een missie'tje samen over live te doen. Dat is inderdaad hele andere 'koek' dan de single player versie.

    Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik hem gisteren op een 'gewone' 72 cm sony trinitron aan het spelen was en vandaag op m'n andere TV, een Full HD LCD van Samsung met beeldbuis 102 cm. Wat een detail, geweldig gewoon. We zijn om 12.00 uur begonnen en om 16.30 uur weer opgehouden omdat onze vrouwen weer thuis kwamen van werk :)

    Een aanrader dus en ik wacht nog even met verkopen totdat ik hem hem uitgespeeld (wel op easy).

    groeten
     
  18. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de campain op contracter uitgespeeld, en het was best een toffe ervaring. Ik ben wel blij met de professional moeilijkheidsgraad, want in ''normal'' kon je gewoon nog behoorlijk wat kogels opvangen waardoor je nauwelijks het aggro element hoeft te gebruiken. Wat vooral tof is, is de AI. Soms weten ze me echt voor de gek te houden, en vooral in china waar de helicopters een grote groep soldaten droppen in dat dorpje, merkte je goed dat er vanalles kan gebeuren dankzij de AI. Wel enorm jammer dat de game zo kort is, en maar weinig echt dynamische veldslagen voorschoteld zoals in china. Ik ga me nu wat meer richten op versus denk ik, want dat smaakt naar meer:)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren ook maar eens online gegaan, maar dat is me toch ff wennen. 8)
    2 keer gespeeld; 1 keer gewonnen en 1 keer héél dik verloren. De tegenstander had 5 á 6 miljoen, en wij hadden nog geen 400.000 :+

    Dat waren unranked matches, vandaag maar een ranked. :9

    Trouwens op 1 moment na geen last gehad van lag. Verliep allemaal erg soepel :thumbs:

    edit: Trouwens nog even een vraagje: Was het niet de bedoeling dat je in het begin van de 3e missie die Hovercraft zelf zou besturen? Ik heb dat niet kunnen doen, en heb niet eens een cutscene gezien van hoe de CPU het doet. :confused:
    Ik werd gewoon ineens op dat eiland gedropt. Beetje flauw.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  20. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat idee had ik dus ook! Beetje afgeracht zeg maar! Een mooi filmpje maar geen vervolg :confused:. Daar sta je dan op het eiland!
     

Deel Deze Pagina