Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Als je xbox heel oud is kan je dit proberen:
    http://benheck.com/08-02-2007/see-i...eatsink-without-voiding-the-precious-warranty

Oude xboxen hebben deze heatsink niet, en na een vervangen moederbord zit hij er wel. Heb je deze heatsink dus niet, dan is er niks aan je moederbord gedaan. Verder kan ook de helpdesk het je vertellen.

Maar nogmaals, het kan ook heel goed dat ze er gewoon een ANDERE hitachi in gedaan hebben.

2. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf denk ik dat ik de oude heb. Dus oordeel zelf:

Allemaal vanuit andere hoeken genomen, dacht ik O-)
    Verder is mijn 360 gemaakt ergens n 11/2006
    i

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik meen op de eerste foto toch echt een extra heatsink te zien zitten aan de linkerkant

4. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nog wat aanvullende foto's van links nemen dan ;)

EDIT:

Ik denk zelf nu dat ik hem gezien heb, aangezien ik er met een lamp in scheen en de heatsink zag zitten. Zal ik nu alsnog MS bellen? Ik ben toch wel benieuwd wat zij zeggen over die DVD-Drive.

Ps. Hoe werkt dat in-en uitklappen?

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  5. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Wah die fotos zijn vrij trippy.. ik heb echt geen id wat je er op kan zien hoor!

Zelf deze week mijn 2e xbox ingeleverd (nadat hij kapot was teruggekomen van reparatie) en hoop hem of een andere goed werkende machine maandag weer terug te ontvangen..

Echt lame dat ik deze week niet kon gamen.. want ik wou graag Lost Odyssey spelen, maargoed.. mensen bij Microsoft waren super aardig en behulpzaam,
    Er zijn verontschuldingen gemaakt en fouten erkent, dit vindt ik echt heel goed
    geen rede tot schreeuwen dus (in tegenstelling tot wat ik hier heb gelezen)
    Oja, ook nog mogen kiezen uit een game.. en aangezien ik de meerderheid van die games al had of al had gespeeld, heb ik maar gekozen voor Forza 2, ik vindt dit overigens een heel net gebaar van Microsoft.

Kortom jammer dat de Xbox een 2e keer gerepareerd moest worden (of eerder omgeruild, aangezien serie nummer anders was als mijn eigen xbox)
    Forza 2 is al binnengekomen, en dan na dit weekend, kan Lost Odyssey gespeeld worden.

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Eeen vraagje
    ik zou me graag weer een xbox360 kopen.
    Maar welke versie kan ik nu het best kopen?
    de premium versie met HDMI of de Elite.
    Welke gebruikt het nieuwe moederbord en hoe kan ik dat zien?
    Met welke van de 2 heb ik het minste kans op een defect apparaat?

mvg.

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    @ Opper: probeer wat foto's te maken met macro stand aan op je camera. dan worden de fotos stuk betr en dan kunnen we tenminste wat zien 8)

@freakyoliver: kijk even naar favbricage nummer op de doos. Op internet staan nummers waaraan je kan zien of het een xbox met een goede moederbord is. FF googlen. Volgens mij maakt het niet veel uit, een elite of een premium. Ja elite heeft 120 gb hdd

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  8. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het is al een tijdje geleden gebeurt, en verder is het nog niet weer gebeurt,maar waarom zou microsoft mij geloven?

Zeggen ze vast weer van (i wont to bed your xbox was liftet or was unstable while you game was turning in your xbox)

Terwijl dit echt het geval niet was, ik zat gewoon rustig te gamen, en mijn xbox stond op een recht bureo!

En naar de winkel gaan kan niet meer!

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  9. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bellen en gewoon zeggen dat het gister is gebeurd

10. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Macro stand, even kijken hoe dat werkt:D

11. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat dit de juiste thread is om dit in te plaatsen.

Twee weken geleden heb ik een Elite gekocht, omdat mijn oude Premium het had begeven. Via account recovery heb ik mijn gamertag op de nieuwe xbox gezet om zo weer door te kunnen gamen. Tot zover alles goed.

Na wat (al op de premium gekochte) arcade games gedownload te hebben, kwam ik erachter dat de SEGA games niet werkte. Zo staat als full in de lijst, ik zie ook gewoon de wel/niet gehaalde achievements staan. Alleen zodra ik de game opstart worden het trials. Na wat gebeld te hebben met Microsoft ben ik erachter gekomen dat SEGA de games laat locken op het serienummer van je console. Tijdens de start-up van het spel wordt dit dus gecontroleerd en springt de game naar trial-mode.

Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, wat hebben jullie hieraan gedaan?

Voor de volledigheid de statement van Microsoft tegenover dit probleem: "Je mag geluk hebben dat je de oude arcade games sowiezo kan spelen. Dit is nooit de bedoeling geweest van MS. De games zijn gebonden aan de console, niet aan het account. Dit zijn de voorwaarden waarmee je akkoord gaat als je de arcade game download".

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  12. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij helpen?
    Mijn xbox doet het niet meer en geeft ook helemaal geen beeld meer.
    Ik heb alles al opnieuw aangesloten, zelfs met andere kabels op een andere tv.
    Een paar dagen later krijg ik pas bij het openen van de disclade 3 rode lichtjes.... Maar er wil maar geen beeld komen, hoe kan ik er nou achter komen welke foutmelding ik heb?

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    lees de startpost?

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik heb een probleem

mn xbox is volgens mij kapot, maar ik krijg geen foutmelding, hij blijft steeds hangen als ik hem opstart. ik krijg allemaal streepjes in beeld.

anyone?

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoogstwaarschijnlijk is je grafische kaart (GPU toch?) kapot. Soldeersel gesmolten, slecht contact, zoiets. Wat het ook is, bellen en opsturen die hap.

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en binnen 15 werkdagen ontvang je een gemaakte/gereviseerde Xbox :)

17. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde gehad. Na een tijdje krijgje error 74. Dat zou aan je Av kabel moeten liggen maar het is zoals al eerder gezegt was je GPU(Videokaart) die het heeft begeven.

18. akineyle

akineyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je op hopen, de mijne mocht na een kwartier al terug naar Duitsland_0/ , was niks aan gedaan. Verder wel een uistekende service, daar kan je zeker niet van klagen.

19. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    same here.. ik hoop morgen m terug te krijgen.. ...->hoop

20. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm deze hamburger speciaal is heerlijk:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.