1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zijn ze echt dom ja, als ze gaan schieten op hun eigen helikopter. Wat ik ook niet snap is dat mensen die 55 zijn van de 10de prestige, potjes spelen met een meer deaths,dan vraag ik me af hoe ben je bij de 10de prestige gekomen.
     
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk "No Fighting In The War Room" op Veteran gehaald. Op de een of andere manier kreeg ik deze keer vrij veel checkpoints ( zelfs nog eentje vlak voor het opblazen van de muur met C4 ).
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb net mission War Pig uitgespeeld, en ik ben nu weer bij de SAS belandt bij Soap. Net een honden aanval weten te verslaan en kreeg daarvoor ook een leuke achievement. Tot nu toe vind ik de Call of Duty 4 singleplayer erg vet!
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gewoon enorm veel spelen,.. cod is niet als halo dat als je slecht speelt je in rang daalt.. uiteindelijk kan iedereen 55 10e prestige worden als ie maar lang genoeg speelt
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt slaat als een kut op Dirk.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Kreeg gisteravond ineens dat er weer een update was. Maat van me kreeg hetzelfde. Iemand die hier meer vanaf weet ?
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    In die level zijn de checkpoints met tijd gebonden ;)
     
  8. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er niets over vinden en heb hem zelf niet gehad. Iemand anders misschien?

    Edit: Op Fourzerotwo.com wordt wel vermeld dat er ergens komende week eindelijk screenshots van de nieuwe mappen komen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  9. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gehad ik kan nu 2 attactments op mijn gun maar dat komt misschien omdat lvl55 prestige 10 ben. Echt te chill die silencer + red dot :p \o/
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oke, dus nog even over die 'fun-clan', als er iemand is die dus wilt meedoen moet je me maar toevoegen. Tot nu toe is het een eenmansclan :emo: , dus het moet ff gevuld worden. Boeit me niet of je slecht of goed bent, kd ratio boeit me weinig zolang je maar boven de 1.05 zit. Prestige boeit me ook niet, kzit pas op 1 en dan level.. 34 ofzo. Duuuusss..

    Wanhopig? Misschien 8)
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    1.05, dus als ik 1.03 heb mag ik er niet in? :'-(
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Echt ? Ziek! :cool:
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nee *gniffelt*.

    Nee eigenlijk accepteer ik iedereen wel... en als je brabants ben moet je wel met een normale g praten8)
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo brabanders praten juist met een normale G. :)


    Ik speel meestal met Metal Mark, MXS en DazlinDragon op dit forum. Altijd wel leuk. Heb nu mijn K/D ratio opgekrikt naar 1.85 op naar de 2.0. Ben vandaag ook de eerste nieuwe prestige begonnen. Wel even irritant als je alleen de standaard wapens kan. Maar daar heb ik nu al geen last van. Mij lijkt twee atachments ook zwaar relax! Red dot en silancer lijkt me echt de bom.

    In de drie weken tijd dat ik dit spel heb heb ik al 4x een double kill gehaald met 1 sniperschot. Vandaag 2x twee potjes na elkaar. Ben nu ook aan het spelen met C4 nu. Van te voor nooit echt mee gespeeld. Maar wat een meesterlijke dingen zeg. Zie ik twee man op een dakje lopen gooi ik een C4 erop druk op het knopje en boem 2 kills. Heerlijke dingen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je echt dat er nog mensen zijn die dat nu nog geloven?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hij kan t altijd proberen toch :d
     
  17. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is nu ook de eerst ik dat ik dit hoor :confused: d8 al dat dit niet waar is , ik zit trouwen sop prestige 6 en ik ga stoppen, nu 47
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ok dit is dus BULLSHIT!!!!!! bewijs et ff met een filmpje ;)

    en ja ik wil meedoen met deze Funclan:'-(:)
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    yay mn eerste maatje. verneuk het niet :): :9 Nee best, ik zal je wel ff toevoegen en misschien dat ik zo nog online kom. Prima?
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    nee man ik kom vandaag niet meer online moet morge stage lopen :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina