1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja was ook voor de rest niet eens meer gekomen. Ik zie je dan wel een keer verschijnen ofzeau.

    Dus voor de andere enthousiaste mensen, joinnn the ultimate funlolclan.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Waren de bom gister :9. Is wel leuk om zo search and destroy te spelen met een groep nederlanders
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Paar vragen:

    1. Als je online in halo3 best wel(lees:hartstikke) slecht bent, zal cod 4 online je dan beter afgaan?
    2. In halo3 kun je je character customizen, kan zoiets ook in cod4? En die wapenupgrades, zijn dat er veel?
    3. Welke online modes heb je?
    4. Zitten er in de online mode voertuigen?
    5. Is die sniper-patch er al?
    6. Kun je als je een match zoekt, ook zoeken op je eigen skill level?
    7. Heb je net zoals bij halo3, een site waarbij ze alles bijhouden? Zoals kills enzo?

    Alvast bedankt :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee, het tempo in CoD 4 ligt hoger dan in Halo dus het zal waarschijnlijk moeilijker zijn. Bovendien speel je tegen mensen met elke rank en dus niet van je eigen rank, zoals in Halo wel het geval is.
    2. Nee je character niet, maar wel de wapens die je gebruikt met zogenaamde perks. In deze is CoD 4 uitgebreider.
    3. Free for all, team deathmatch, domination, search & destroy, sabotage, etc.
    4. Nee, er zitten geen voertuigen in CoD 4.
    5. Ja, voor de Xbox 360 wel PS 3 niet.
    6. Nee dat kan niet.
    7. Nee, geen website maar je kan de statistieken zien in de game zelf.
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 2 dingen gemerkt na die onaangekondige patch, die sommige kregen:

    1. Anderen zien eindelijk wat je op je wapen hebt! Voor de patch had je bijvoorbeeld een m16 met een Red Dot, maar andere mensen die dan naar je wapen keken (third person) zagen gewoon een onaangepaste m16, met de vaste ironsight. Nu zie je ook eindelijk een Red Dot (nog niet gezien, maar heb wel sniper rifles met ACOG's gezien, ook andere wapen met ACOG's) Heb zo weer een les op school, maar zal na school even uittesten of je ook Red Dots ziet.

    2. Grenade fix, het werkt nog wel in Single Player, maar door een bug, kon je, als je het icoontje kreeg dat je een frag grenade op kon pakken, ook je secondary grenaten weggooien. Als je uit smoke grenades was, en je kreeg het icoontje dat een frag grenade onder je lag, kon je oppeens oneindig smoke grenades werpen, totdat de frag grenade ontplofte (Terwijl het een frag grenade was, en dat je zonder smoke grenades zit, en dat je niet eens de frag grenade wegwerpte) Oftuwel een oneindig voorraad secondary grenades als je het icoontje kreeg (maximaal 2, als de frag grenade uncooked was) is nu gefixt.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt punt 6 wel? De game zoekt automatisch naar tegenstandards op basis van skill level, toch? Of gebruikt hij die data enkel en alleen om de teams te balanceren?
     
  7. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan laat maar :'-(
     
  8. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt iedereen gewoon willekeurig ergens bij gezet.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Ja, alleen na een potje worden de teams ingedeeld op de punten van het voorafgaande potje, mensen die op dat moment joinen worden willekeurig ingedeeld
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    is cod4 ook leuk als je online vaak dood gaat?
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een rare vraag... Niet echt iets waar je een antwoord op kunt geven.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ga je nooit vaak dood? Bedoel meer.... beleef je online aan cod4 tog nog lol als je vaak dood gaat?
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik niet, ik scheld dan alles uit wat los en vast zit.
    Maarja, ik leg de lat voor mezelf ook te hoog O-)
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel vind ik want je respawned erg snel weer terug.

    Dat is ook meteen het "jammere" aan deze game, het heeft niet echt heel veel "nut" om iemand dood te knallen, ze spawnen binnen no-time weer terug en meestal nog bij een vlag die overgenomen wordt ook.

    Het zou een stuk leuker zijn vind ik als je 10 seconde o.i.d. zou moeten wachten, dan doe je ook een stuk voorzichtiger en zou het meer richting battlefield, rainbow six e.d. gaan i.p.v. quake en unreal.

    Maar dat is puur persoonlijk want veel mensen vinden het juist fijn dat je meteen weer kan respawnen, pure mening dus :)
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    HQ, S&D, Sabotage :confused:
     
  16. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, in search and destroy word ik anders wel gek van het wachten als je weer eens doodgaat door zon 'lucky grenade'
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het natuurlijk om Domination, TDM, FFA etc.. Niet vermeld maar ik neem aan dat iedereen dit toch wel weet ;)

    En ik vind dat weer het uiterste want dan moet je een heel potje gaan zitten wachten, ook niet ideaal met die lucky nades indeed
     
  18. Remco

    Remco Guest

    CoD draait toch meer om snelheid dan om tactiek, dus als je het irritant vindt moet je gewoon RB6 spelen idd, maar zo'n snelle shooter vind ik juist wel tof
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    helemaal mee eens,.. COD4 is snelle spectaculaire actie,.(die voor iedereen toegankelijk moet zijn) Ik vind het dan ook een sterk voorbeeld van een arcade shooter.

    even over de vraag of het nog leuk is als je vaak dood gaat,... Zolang het andere team beter is en het niet door lag komt maakt t mij niet uit als ik vaak dood ga,.. en het is misschien als beginner niet echt makkelijk online maar als je wat vrienden hebt die het ook spelen heb je het zo onder de knie (en als je met vrienden speelt maakt t zowieso al minder uit wie bovenaan staat, het gaat om de lol toch:p )
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Hmm dan kan nog wel eens tegenvallen.. Een beetje competitie om bovenaan te komen is toch altijd wel aanwezig heb ik zelf ondervonden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina