Frontlines: Fuel Of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 24 aug 2006.

1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen 50 man servers gezien? Waar ligt dat aan?

2. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    En die wapens die je tijdens het spelen upgrade behoud je wel als je naar de volgende ronde gaat (geld niet voor ranked match!). Dus als je in de eerste ronde zorgt dat je ze alle drie unlocked kan je de volgende ronde vol beginnen.. Als je dan voor de RS kant kiest en de groundsupport kiest heb je op level 3 die automatische gun turret. Drop hem bij een spawn... oeps... ahum ik bedoel zet hem ver buiten de tegenstander z'n spawn en krijg een paar kills.. (das wel een nadeel ik heb nu meegemaakt dat als je zelf nog 1 spawn hebt en de tegenstander die pleurt 3 van die gun turrents in je spawn en je bent nergens meer. Dus een vijf seconde nadat je bent gespawned onzichtbaar zijn zou fijn zijn om in ieder geval die dingen uit te kunnen schakelen. Of gelijk de RS joinen. Maar als het goed is word hier wat aan gedaan. Deze discussie is volop aan de gang op het officiele ffow forum..

3. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak zijn die servers als 32 man aan gegeven maar als je in de server zit en je kijkt naar het aantal spelers zie je dat het er meer zijn...

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is deze niet officieel dan?

ps: ik vind die killcam juist wel fijn:9

5. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het xboxworld forum. Die andere die ik bedoel is van de makers van ffow. hier kan je in discussie gaan met de ontwikkelaars en mogelijke verbeter punten aanbieden. Dit is voor het eerst ook dat ik mee maak dat de ontwikkelaars hier ook echt wat mee doen!! hulde aan KAOS!!!

6. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    kwam ik nog tegen en wilde het graag delen. Extra levels in de single player!!!
    bonus content code:
    sp-village
    sp-street

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er ook achievements aan vast? ;)

8. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet.. zijn alleen wel pittig

9. scheepie

scheepie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Willen jullie me toevoegen ? naam is: scheep

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het een heel leuke online shooter maar vind hem niet heel erg gebalanceerd met de wapens.
    Neem bv een heavy machinegun en raak iemand een paar keer vol, dat zie je aan dat rode cirkeltje wat er dan opduikt gebeurt er niks.
    Maar dan komt hij met zijn assaultgun 1 schot en ben dood dat snap ik dus niet.
    En ook bestaan sommige teams uit 10 man en het andere team uit 4 of 5 man, het spel zou dan uit zichzelf de teams moeten verdelen.
    Maar voor de rest een prima game en dat lopen door die verlaten straten heeft wel wat.

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen binnen als het goed is! Geruild tegen COD4 dus :)

Ik voeg wel wat spelers toe die hier regelmatig te vinden zijn!

Voeg mij ook maar toe: Loonens

12. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af hoe Amerikanen/Engelsen je gamertag uitspreken :D

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het altijd: How do you pronounce your name mate?

Ik: LOONENS

Hun: Oh okay, so it's LOENENS. :eek:

14. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    @scheep: heb je geaccepteerd, volgens mij heb ik inmiddels al iedereen van dit forum..

@ de rest: hebben julllie die bonus content al gespeeld???

15. scheepie

scheepie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die engelsen hebben er wel eens problemen mee ja..... Just call me Sheep !

Heb de game pas sinds gisteren, kan alleen pas het weekend gamen :'-(

Voeg jullie wel toe, en we zien elkaar vlug !

16. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    en nog wat nieuws van het "officiele forum" met betrekking tot bugs etc,etc:
    I’m happy to provide a status update for the 360. We have some fixes & enhancements in the works and we wanted to keep everyone in the loop. The below are our top ones and not inclusive to all the items we might be looking to address.

* Unranked Issues “Session no longer available”: We are close to a fix for this issue and we provide an update after it’s fully tested.
    * We tackled most of the “Session no longer available” issues but there are a couple left we are still working hard on. We plan to provide a “Server is full” message due to the fact sometimes the servers fill up before you can get in. The current message is misleading in this case for “Session is no longer available”.
    * Sometimes you will also notice servers that state 28/32 that you’re not able to join. This issue is similar where the server is full but the number is incorrect in the browser. Again, we do have a fix in the works for this issue.
    * VOIP & Squad Fixes/Enhancements: We are really digging deep into providing some updates based on everyone’s feedback.
    * 50 player Servers & updates: There will be more 50 player servers available soon and stayed tuned for ways to make sure finding a great 50 match much easier.
    * Spawning: We are investigating possibilities for temp invulnerability when for you spawn to address spawn camping tactics.
    * Controls: Investigating mis-mappings with the Legacy control scheme.
    * Exploits: We do have some fixes we are testing and reviewing to address any exploits found.

Thanks again for everyone’s support and please keep up the feedback!

en zo zie je er wordt ook gewerkt aan het spawnen dankzij feedback van de spelers.... Nogmaals hulde KAOS!!

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  17. scheepie

scheepie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je eigenlijk die extra levels in de SP ?

18. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    bij opties --> bonus content en het volgende invoeren.

SP-village
    of
    SP-street

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik het spel binnengekregen en ik ga er vanavond aan beginnen!

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net even online gespeeld en de eerste indruk was matig moet ik eerlijk zeggen.

Ik ga nu even de SP doen, kijken wat die brengt!

Deel Deze Pagina