Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, voorbeeld, Sony Full HD tv's kunnen enkel 1080P aan via HDMI en niet over component.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft hem geen gelijk? Je geeft juist een voorbeeld wat aangeeft dat het niet gaat via component :x

    Verder is HDMI natuurlijk gewoon wel wat beter, het is VGA + Component samen eigenlijk, maar om nou te zeggen dat het een verschil is van dag en nacht?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  3. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is per TV verschillend of hij wel of geen 1080P accepteerd over component. Maar het is wel mogelijk. Het is geen verschil van dag en nacht, resolutie is hetzelfde de techniek is anders. Denk dat met verschil van dag en nacht het verschil 720P 1080P bedoeld werd, ookal is dat in mijn ogen voor veel maten verwaarloosbaar. Zo hebben wij de nieuwe Sharp in ons magazijn staan, 32" full hd, maar dat is dus echt gewoon onzin. Zker voor de prijs van 1299. Maargoed dat is een andere discussie
     
  4. Apprentice

    Apprentice Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    .. wrong thread
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  5. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe groot is het verschil tussen de beeldkwaliteit van een premium set (zonder hdmi) dan het beeldkwaliteit van de elite(met hdmi), want als het groot is dan zal ik mijn huidige 360 proberen te verkopen en paar euro erbij doen voor een elite :)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Scheelt toch best wel wat dacht ik.....
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Sinds vandaag in het bezit van een Elite. _O_

    Kan hem helaas nog niet gebruiken omdat ik nog een migratie kabel moet hebben. Deze heb ik aangevraagd via de klantenservice van xbox, binnen 15 werkdagen ( :{ ) heb ik deze binnen.

    Ik heb mijn huidige 360 aangesloten via die gekleurde stekkers op mijn tv. Nu wil ik de nieuwe aansluiten via de hdmi ingang. Gaat dit veel resultaat opleveren in beeldkwaliteit? :)
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....of je plaatst de HDD van je oude 360 op je Elite; kun je toch verder gamen.:+

    En ja, HDMI is zeker mooier.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Krijg je dan verder geen beschadigingen of krassen door het plaatsen en zo?
    Ik hou niet zo van dit soort onderdelen te vaak los halen en weer ergens in zetten. :{
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Je kunt weinig bekrassen aan de zijkant, ik heb toen ook gewoon mijn oude HD gepakt... anders kan je 9 weken niet gamen s1nn3rz! :)

    HDMI aansluiting geeft je het beste van VGA en Component. (dus meteen en volle kleuren en scherpte!)

    Weet niet hoe je t ervaart maar mijn Elite is een stuk stiller! (ik heb trouwens een Falcon 175w elite, en hij is ook een stuk minder warm!)
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ok, misschien dat ik dan de oude even overzet. Ben vooral heel erg benieuwd naar de hdmi kwaliteit. :)

    Net de hd overgezet en de Elite aangesloten via hdmi. Het is geen wereld van verschil maar je kunt het wel duidelijk zien zeg! De kleuren spatten nu helemaal van je scherm!

    Elite is inderdaad een stuk stiller ook. Nu had ik daar al niet heel veel last van omdat ik altijd met een hoofdtelefoon op speel.

    Oh, en mocht iemand een transfer kit hebben liggen, ik neem hem graag van je over!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2008
  12. robbie076

    robbie076 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Elite net zo kwetsbaar als de andere 360's ?

    Of issie beter, dmv het nieuwe moederbord + voeding + chipset ?
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kwetsbaar? :confused: Ik heb hem van de launch (Elite launch he) en geen enkel probleem gehad tot nu toe op wat vastlopers na, en ja het is en blijft een teer in elkaar gezet stukje hardware vind ik...
     
  14. robbie076

    robbie076 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja kwetsbaar, en daar bedoel ik mee vastlopers, rrod's
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Naja ik heb geen RROD nog gehad, maar met de demo van Doom liep hij achter elkaar vast ook 1x met Saints Row. Maargoed voor de rest (nog) geen problemen gehad. :)
     
  16. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik heb dat met m'n premium ook dat ie vastloopt tijdens die demo van doom, altijd op hetzelfde schermpje... waarschijnelijk gwn en bug

    en Saints row... het is vreemder dat je daar geen vastloper mee hebt dan wel ;)
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ooit eens ergens een filmpje gezien waar het overzetten van je savegame met de transferkit werd voorgedaan maar weet niet meer waar.
    Zit er aan te denken om een elite te kopen maar dit houd me een beetje tegen dat overzetten en wilde gewoon even kijken of dit makkelijk te doen is.
     
  18. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje late reactie maarja;
    Jij bent echt een grappenmaker. Probeert mij te vertellen dat ik me mond moet houden omdat IK er geen verstand van zou hebben.. terwijl het precies andersom is. Ik had eerst COMPONENT en daarna HDMI. Ik heb zelf het verschil gezien met mijn eigen ogen. En component kan WEL 1080p en HDMI ook. Dus houd je bek ;)

    /Mod "Dus houd je bek ;)" | Is nergens voor nodig
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Makkelijker kan niet. Laat je daardoor niet tegenhouden. Je legt de nieuwe harde schijf naast je oude Xbox, je sluit de kabel aan en doet de cd in je xbox. Dat is eigenlijk alles. Bij mij was hij 40 minuten bezig om alles over te zetten. Werkt perfect! _O_
     
  20. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    is het verstandig om een elite te gaan kopen als je geen full hd tv hebt? ik heb 1.5 jarige samsung LE26R71B. 26 inch dus en HD ready.

    Dus kortom kan ik toch niet op 1080P gaan spelen. Is er dan kwaliteit verschil tussen component 720 P en hdmi? Volgens mij niet of wel?

    En als er ooit nog de BR addon komt, sluit je deze dan aan met een USB naar je 360 of heeft deze een ''losse'' hdmi of component uitgang? Hoe was dat met de HDVD? beeld en geluid kan niet over USB lijkt me.
     

Deel Deze Pagina